Jagged Edge, motorka s twin-turbo motorem 5,3 V12

Jak mít opravdu rychlou motorku? Jednoduše vezmeme pětilitrový dvanáctiválec z Jaguaru, přidáme mu twin-turbo z naftového motoru Peugeotu, přední a zadní kolo z Kawasaki GPZ1000RX, převodovku z Yamahy XS1100, spojku a čerpadla z Land Roveru 110 a ve výsledku máme opravdu brutální mašinu s výkonem přes 400 koní.

Pokud patříte mezi ty, kteří křičí, že se 200 koní nedá přenést přední nápravou, která má dvě kola, chtěl bych slyšet, jak budete hodnotit 400 koní na jednom kole.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jagged Edge
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 28 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků