J. N. Hephaiss Modena 360: Ferrari pojaponsku

Jak jde dohromady Japonsko a Ferrari? Inu i japonští zákazníci se chtějí odlišit a místní tuneři jim neříkají ne. Tento se ale nepřetrhl.

Na našich stránkách se obvykle věnujeme zajímavým tuningovým dílům evropských úpravců. Dnes se ale podíváme na nezajímavé dílo neevropského úpravce. Proč? Není od věci si někdy trochu rozšířit obzory.

Evropskému stylingu vládne Milotec, i když slovo vládne si lze vysvětlit lecjak. V Japonsku je jednou ze známějších tuningových firem na tomto poli J. N. Hephaiss. Založil ji Jun Noguchi, proto to J. N. A Hephaiss? To je prostě jen obchodní značkou, aby byl název firmy dostatečně „cool”.

Na rozdíl od Milotecu, který fandí nejvíce škodovkám, se ovšem japonský mistr zamiloval do opravdových supersportů jako je Ferrari, nebo Lamborghini. Není se tedy čemu divit, že na světě je upravené Ferrari 360 Modena, která se sice již nějaký pátek nevyrábí, ale určitě stále patří ke krásným vozům.

Noguchi se zaměřil na změnu stylingu. Že jste si ničeho nevšimli? To je dost dobře možné, protože změny nejsou tak odvážné a mají být hlavně funkční. Ostatně u sportovního vozu nalepit něco, co zásadně zdevastuje aerodynamiku, ani moc nejde.

Pro lepší přítlak by tak měl posloužit spodní nástavec spoileru, neboli lízátko, speciálně profilované prahové nástavce a snížit vztlak má pomáhat zadní difusor. Nová jsou i 19" kola známé firmy O.Z. a nový je i exhaust sound system, neboli lepší zvukový projev. Toho bylo dosaženo pomocí speciálních výfuků, které umí udělat tu správnou akustickou kulisu.

Po technické stránce zůstalo všechno při starém, tedy žádné extra výkony se zde nekonají. A proč taky. Nevíme, zda si s tímto „džej-en” získá přízeň náročných zákazníků Ferrari, budeš se ješte asi muset učit, Obi-Wane...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
J. N. Hephaiss Modena 360

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků