J. N. Hephaiss Modena 360: Ferrari pojaponsku

Jak jde dohromady Japonsko a Ferrari? Inu i japonští zákazníci se chtějí odlišit a místní tuneři jim neříkají ne. Tento se ale nepřetrhl.

Na našich stránkách se obvykle věnujeme zajímavým tuningovým dílům evropských úpravců. Dnes se ale podíváme na nezajímavé dílo neevropského úpravce. Proč? Není od věci si někdy trochu rozšířit obzory.

Evropskému stylingu vládne Milotec, i když slovo vládne si lze vysvětlit lecjak. V Japonsku je jednou ze známějších tuningových firem na tomto poli J. N. Hephaiss. Založil ji Jun Noguchi, proto to J. N. A Hephaiss? To je prostě jen obchodní značkou, aby byl název firmy dostatečně „cool”.

Na rozdíl od Milotecu, který fandí nejvíce škodovkám, se ovšem japonský mistr zamiloval do opravdových supersportů jako je Ferrari, nebo Lamborghini. Není se tedy čemu divit, že na světě je upravené Ferrari 360 Modena, která se sice již nějaký pátek nevyrábí, ale určitě stále patří ke krásným vozům.

Noguchi se zaměřil na změnu stylingu. Že jste si ničeho nevšimli? To je dost dobře možné, protože změny nejsou tak odvážné a mají být hlavně funkční. Ostatně u sportovního vozu nalepit něco, co zásadně zdevastuje aerodynamiku, ani moc nejde.

Pro lepší přítlak by tak měl posloužit spodní nástavec spoileru, neboli lízátko, speciálně profilované prahové nástavce a snížit vztlak má pomáhat zadní difusor. Nová jsou i 19" kola známé firmy O.Z. a nový je i exhaust sound system, neboli lepší zvukový projev. Toho bylo dosaženo pomocí speciálních výfuků, které umí udělat tu správnou akustickou kulisu.

Po technické stránce zůstalo všechno při starém, tedy žádné extra výkony se zde nekonají. A proč taky. Nevíme, zda si s tímto „džej-en” získá přízeň náročných zákazníků Ferrari, budeš se ješte asi muset učit, Obi-Wane...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
J. N. Hephaiss Modena 360
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků