Iveco Daily: Třetí generace je větší a úspornější. Na trh dorazí v červnu

Iveco Daily: Třetí generace je větší a úspornější. Na trh dorazí v červnu

V červnu letošního roku zahájí automobilka Iveco prodej nové, v pořadí už třetí generace modelu Daily. Novinka kromě přepracovaného designu přinese prodloužený rozvor, zkrácený zadní převis, větší pohodlí, více prostoru a bude také úspornější. V nabídce najdeme jak klasické dodávky, tak verze určené pro různé nástavby a chybět nebude ani minibus.

Chystá se nový Citroën Jumper. Zde je první fotografie

Chystá se nový Citroën Jumper. Zde je první fotografie

Nové Iveco Daily používá jako základ žebřinový rám. Na rozdíl od předchůdce má ale delší rozvor a kratší zadní převis. Velikost nákladového prostoru závisí logicky na konkrétní specifikaci, zájemci ovšem nově dostanou k dispozici modely nabízející 18 a 20 m3.

Nový Opel Vivaro a Renault Trafic: konečně další informace

Nový Opel Vivaro a Renault Trafic: konečně další informace

Všechny verze s hmotností do 3,5 tuny se mohou pochlubit novým zavěšením. Iveco slibuje lepší ovladatelnost a vyšší pohodlí. U variant, které nemají na zadní nápravě zdvojená kola, taktéž najdeme přepracované zavěšení, díky kterému bylo možné snížit výšku ložné plochy přibližně o 55 mm.

Iveco Daily dostane komfortnější kabinu s lepším odhlučněním. Těšit se máme také na efektivnější klimatizaci a celkově nižší spotřebu paliva. Rozdíl oproti končícímu provedení činí pět procent.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků