Iveco bude vyrábět "evropský Hummer"

16 komentářů

737888840
23. listopadu • 14:39

Pro lidi z hor to může posloužit lépe než Niva.Asi nějaká klientela bude,ale také bych nekoupil.Raději starší Pajero či M,G klasse.Také bych se obával životnosti celého vozu,ale neřešil bych papírový výkon motoru,pokud neznám průběh výkonu a v reálu to může být dostačující,možná i na tuto třídu ůsporné,kdo ví..

Flipper Tom
21. listopadu • 15:32

nevim co některý lidi na těhle obludách jako viděj:
na silnici na prd, v terénu vesměs taky, hnusný jak noc, spotřeba jak tančík, pohodlí žádný
?

x
21. listopadu • 15:11

vždyť je to těžký jako kráva, vysoký až hrůza....... no fuj...
navíc H1 pochází za 70-80tých let. Evropa se zase předvedla ... v roce 2010 zavede do svých armád kraksnu, která je je 20 let pozadu za 30 let starým Hummerem......

toudy
21. listopadu • 9:08

Tento ťažký vehikel potrebuje pásy a nie kolesá! Parametrovo je motor podla mňa čaj, ibaže by to bola 1,9 alebo 2,2? Smiech. Kedysi Lamborghini mal podobný vehikel.......

Ron.Jeremy
21. listopadu • 14:39

... jenže to mělo stejný nebo podobný motor, co se dává do Diabla, jestli se nemýlím. Mám o něm doma video (s Jeremy Clarksonem ).

tuky
20. listopadu • 18:32

pred par rokmi som videl test-videa s prototipom tatry ako knonkurencie pre humvee; neviete, co sa s nou stalo?

fahrman
20. listopadu • 1:31

26kW na 1 tunu? To neni moc

MAKARÓN
20. listopadu • 19:07

Mno, nezbývá než souhlasit. To auto má reálný výkon (na tunu) 2x menší než můj Fiat Stilo 1.6 Multiwagon. I když to bude asi jinak zpřevodovaný než klasický auto,
díru so světa co se týče výkonů to asi neudělá. I ten krouťák už je dnes téměř běžně dosažitelnej u komerčních aut. Každopádně tyhlety vobludy na silnicích nesnáším a ten, kdo si koupí Hummera nebo tohle je u mě zamindrákovanej hňup.

ItchY
20. listopadu • 18:32

Tohle ma byt primy souper HMMWV a ten je na tom skoro stejne.. takovyhle kary si nekupujes pro to ze maji 10s na 100... vzdyt H1 se nedostane snad ani pres 150kph.

Dusan
20. listopadu • 15:34

Tohle neni auto k prohaneni se na dalnici, na to k cemu je to urcene je vykon dostatecny. Samotne HMMVV ma vykon jeste mensi a sice 150k i kdyz na druhou stranu ma cca o tunu nizsi hmotnost.

Ráďa
20. listopadu • 1:40

Když si vezmu že Liazka má buď 290 nebo v lepším případě 330 HP a tahá bežně 40 tun, ....tak bych s výkonem 26Kw na tunu problém neměl. I když srovnávám nesrovnatelné.

Fidel Castrol
20. listopadu • 13:08

Plně srovnatelné se zcela obsazenou Škodou 105.
Že to koupá italská armáda, to se dá pochopit, že uplatí belgičany, tomu rozumím. Proč bych si ale právě tohle měl koupit domů, tomu nerozumím. H2 je přeci jen o něčem úplně jiném, i když s benzínem to žádné štěstí taky není.

Jendolf
20. listopadu • 14:11

140kW me pripada 190kW v osobaku malo. 5t vazici potvora se 140kW radost z jizdy si dokazu predstavit.

Cynik
20. listopadu • 22:13

Ucelem teto obludy asi neni poskytovat radost z jizdy...

Jirka V.
20. listopadu • 0:27

No, pevně doufám, že se ta obluda bude vyskytovat pouze na vojenských cvičištích. I když si ekologicky smýšlející občané jezdící v Land Cruiserech a parkující na místech pro invalidy budou myslet opak

Murphy
20. listopadu • 7:11

Doporučujeme

Články odjinud