Iveco bude vyrábět "evropský Hummer"

Jirka V.  |  20. 11. 2005 00:27

No, pevně doufám, že se ta obluda bude vyskytovat pouze na vojenských cvičištích. I když si ekologicky smýšlející občané jezdící v Land Cruiserech a parkující na místech pro invalidy budou myslet opak

Odpovědět  |   | 
Murphy  |  20. 11. 2005 07:11

Odpovědět  |   | 
fahrman  |  20. 11. 2005 01:31

26kW na 1 tunu? To neni moc

Odpovědět  |   | 
Ráďa  |  20. 11. 2005 01:40

Když si vezmu že Liazka má buď 290 nebo v lepším případě 330 HP a tahá bežně 40 tun, ....tak bych s výkonem 26Kw na tunu problém neměl. I když srovnávám nesrovnatelné.

Odpovědět  |   | 
Fidel Castrol  |  20. 11. 2005 13:08

Plně srovnatelné se zcela obsazenou Škodou 105.
Že to koupá italská armáda, to se dá pochopit, že uplatí belgičany, tomu rozumím. Proč bych si ale právě tohle měl koupit domů, tomu nerozumím. H2 je přeci jen o něčem úplně jiném, i když s benzínem to žádné štěstí taky není.

Odpovědět  |   | 
Jendolf  |  20. 11. 2005 14:11

140kW me pripada 190kW v osobaku malo. 5t vazici potvora se 140kW radost z jizdy si dokazu predstavit.

Odpovědět  |   | 
Cynik  |  20. 11. 2005 22:13

Ucelem teto obludy asi neni poskytovat radost z jizdy...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  20. 11. 2005 15:34

Tohle neni auto k prohaneni se na dalnici, na to k cemu je to urcene je vykon dostatecny. Samotne HMMVV ma vykon jeste mensi a sice 150k i kdyz na druhou stranu ma cca o tunu nizsi hmotnost.

Odpovědět  |   | 
ItchY  |  20. 11. 2005 18:32

Tohle ma byt primy souper HMMWV a ten je na tom skoro stejne.. takovyhle kary si nekupujes pro to ze maji 10s na 100... vzdyt H1 se nedostane snad ani pres 150kph.

Odpovědět  |   | 
MAKARÓN  |  20. 11. 2005 19:07

Mno, nezbývá než souhlasit. To auto má reálný výkon (na tunu) 2x menší než můj Fiat Stilo 1.6 Multiwagon. I když to bude asi jinak zpřevodovaný než klasický auto,
díru so světa co se týče výkonů to asi neudělá. I ten krouťák už je dnes téměř běžně dosažitelnej u komerčních aut. Každopádně tyhlety vobludy na silnicích nesnáším a ten, kdo si koupí Hummera nebo tohle je u mě zamindrákovanej hňup.

Odpovědět  |   | 
tuky  |  20. 11. 2005 18:32

pred par rokmi som videl test-videa s prototipom tatry ako knonkurencie pre humvee; neviete, co sa s nou stalo?

Odpovědět  |   | 
toudy  |  21. 11. 2005 09:08

Tento ťažký vehikel potrebuje pásy a nie kolesá! Parametrovo je motor podla mňa čaj, ibaže by to bola 1,9 alebo 2,2? Smiech. Kedysi Lamborghini mal podobný vehikel.......

Odpovědět  |   | 
Ron.Jeremy  |  21. 11. 2005 14:39

... jenže to mělo stejný nebo podobný motor, co se dává do Diabla, jestli se nemýlím. Mám o něm doma video (s Jeremy Clarksonem ).

Odpovědět  |   | 
x  |  21. 11. 2005 15:11

vždyť je to těžký jako kráva, vysoký až hrůza....... no fuj...
navíc H1 pochází za 70-80tých let. Evropa se zase předvedla ... v roce 2010 zavede do svých armád kraksnu, která je je 20 let pozadu za 30 let starým Hummerem......

Odpovědět  |   | 
Flipper Tom  |  21. 11. 2005 15:32

nevim co některý lidi na těhle obludách jako viděj:
na silnici na prd, v terénu vesměs taky, hnusný jak noc, spotřeba jak tančík, pohodlí žádný
?

Odpovědět  |   | 
737888840  |  23. 11. 2005 14:39

Pro lidi z hor to může posloužit lépe než Niva.Asi nějaká klientela bude,ale také bych nekoupil.Raději starší Pajero či M,G klasse.Také bych se obával životnosti celého vozu,ale neřešil bych papírový výkon motoru,pokud neznám průběh výkonu a v reálu to může být dostačující,možná i na tuto třídu ůsporné,kdo ví..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A