Iveco bude vyrábět "evropský Hummer"

Italská automobilka Iveco, jeden z členů rodiny koncernu Fiat, se rozhodla postavit a přivést na trh svou obdobu legendárního amerického vozu Hummer. Iveco představilo vozidlo, které je také primárně určeno ozbrojeným složkám, ale mělo by být v nabídce i pro "běžné smrtelníky". Specifická třída vozů Multi Light Vehicle (MLV) se má postavit tváří tvář Hummeru H1. Má vynikat špičkovými jízdními vlastnostmi v terénu, obrovskou prostupností a vysoké odolnosti proti mechanickému poškození. Armádní verze je 5 150 mm dlouhá, 2 390 mm vysoká a 2110 široká. Je tedy větší, než americký Hummer H2. Hmotnost prázdného vozu pak činí slušných 5 430 kg. Auto je vybaveno naftovým motorem s přeplňováním, který dává výkon 140 kW (190 k) a točivý moment 450 Nm. Mimo italskou armádu uvažuje o koupi evropského Hummeru také armáda belgická a pokud vše klapne, může se zanedlouho objevit třeba i ve vaší garáži.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

dnes | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 51 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků