Italský speciál Calafiore C10 s výkonem 1 000 koní přijede už brzy. Vypadá takto

Premiérový kousek italské automobilky Calafiore bude oficiálně představen již za několik dní. Výrobce nyní uvolnil první várku snímků, kterými na novinku láká.

Po Ferrari, Maserati, Lamborghini či Pagani je tu další italský výrobce, který by se mohl stát významným hráčem na poli hyperaut. Calafiore Cars oficiálně představí model C10 již nadcházející týden, a teď láká prvními snímky.

Ferrari bývalého mafiánského bosse dnes slouží policii v Miláně

Ferrari bývalého mafiánského bosse dnes slouží policii v Miláně

Práce na projektu odstartovala již před sedmi lety a nyní je vůz konečně připraven na sériovou výrobu. Šasi je tvořeno z uhlíkových vláken a ukrývá desetiválec o výkonu minimálně 1 000 koňských sil. Silná pohonná jednotka v těle z lehkých materiálů je předzvěstí opravdu zajímavého auta!

Italové postavili novou motorku na elektřinu. Má dojezd 200 kilometrů

Italové postavili novou motorku na elektřinu. Má dojezd 200 kilometrů

Internetem již koluje několik snímků C10, převážně se jedná o siluety či fotky, na kterých je speciál kompletně zahalen. Výrobce ale vypustil i jednu fotografii, na které je hyperauto alespoň z části vidět. Oficiálně se vůz veřejnosti představí 20. dubna na akci v Monaku.

Prohlédněte si první upoutávky na hyperauto Calafiore C10...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků