Italský skútr nemusí být jen elegantní doplněk. Tyto jsou drahým náčiním pro pizzaře

Italská společnost z oblasti Lombardie získala všechna potřebná povolení a vstupuje se svými elektrickými skútry na trh.

Ze všech těch oznámení nových skútrů a elektrokol jde už poslední dobou hlava kolem. Premiéry nových a „originálních“ strojů se na nás chrlí ze všech stran a vyznat se v nich není jednoduché, protože většina jich vypadá stejně. Když se v roce 2019 přihlásil ke slovu italský startup WoW, svitla alespoň malá naděje na elegantní elektrický skútr do města.

Minitest Honda Forza 125: Amatér vs. GT mezi skútry. Jak tohle jenom dopadne?

Minitest Honda Forza 125: Amatér vs. GT mezi skútry. Jak tohle jenom dopadne?

Jestli totiž Italové něco umí, tak je to vtisknout plechům emoce. Bohužel, když se design prvních kusů v loňském roce představil světu, byl výsledek spíše zklamáním. První italský „scooter elettrico“, jak jej společnost prezentuje, je spíše futuristickým přibližovadlem pro doručovatelské služby, které nijak nevybočuje z řady.

V nabídce značky WoW jsou dvě verze - Model 4 a Model 6. Liší se od sebe hlavně výkonem. Základní model dosahuje výkonu 3,9 kW a dosahuje maximální rychlosti 45 km/h. Model 6 je o necelý jeden kilowatt silnější a dosahuje rychlosti 85 km/h. Baterie jsou externí a najdete je pod zadní částí sedadla.

Seat představil elektrický skútr. e-Scooter dojede na jedno nabití z Prahy až za Plzeň

Seat představil elektrický skútr. e-Scooter dojede na jedno nabití z Prahy až za Plzeň

Pro oba modely jsou k dispozici kapacity 3,0 a 3,4 kWh. U Modelu 4 je k mání i kapacita 2,2kWh. Akumulátory vydrží průměrně na 100 km jízdy. Pro doručovatelské společnosti je ale důležité, že zatímco skútr po městě rozváží, v garáží se může nabíjet další externí baterie. Tím se nemusí přerušovat provoz.

Skútry mají 16palcová kola a jsou vybaveny LED světlomety. Základní Model 4 s nejmenší baterií stojí v přepočtu 100.000 korun a za Model 6 s baterií o kapacitě 3,0 kWh dáte v přepočtu 128.000 Kč.

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

27.  7.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků