Italský skútr nemusí být jen elegantní doplněk. Tyto jsou drahým náčiním pro pizzaře

Italská společnost z oblasti Lombardie získala všechna potřebná povolení a vstupuje se svými elektrickými skútry na trh.

Ze všech těch oznámení nových skútrů a elektrokol jde už poslední dobou hlava kolem. Premiéry nových a „originálních“ strojů se na nás chrlí ze všech stran a vyznat se v nich není jednoduché, protože většina jich vypadá stejně. Když se v roce 2019 přihlásil ke slovu italský startup WoW, svitla alespoň malá naděje na elegantní elektrický skútr do města.

Minitest Honda Forza 125: Amatér vs. GT mezi skútry. Jak tohle jenom dopadne?

Minitest Honda Forza 125: Amatér vs. GT mezi skútry. Jak tohle jenom dopadne?

Jestli totiž Italové něco umí, tak je to vtisknout plechům emoce. Bohužel, když se design prvních kusů v loňském roce představil světu, byl výsledek spíše zklamáním. První italský „scooter elettrico“, jak jej společnost prezentuje, je spíše futuristickým přibližovadlem pro doručovatelské služby, které nijak nevybočuje z řady.

V nabídce značky WoW jsou dvě verze - Model 4 a Model 6. Liší se od sebe hlavně výkonem. Základní model dosahuje výkonu 3,9 kW a dosahuje maximální rychlosti 45 km/h. Model 6 je o necelý jeden kilowatt silnější a dosahuje rychlosti 85 km/h. Baterie jsou externí a najdete je pod zadní částí sedadla.

Seat představil elektrický skútr. e-Scooter dojede na jedno nabití z Prahy až za Plzeň

Seat představil elektrický skútr. e-Scooter dojede na jedno nabití z Prahy až za Plzeň

Pro oba modely jsou k dispozici kapacity 3,0 a 3,4 kWh. U Modelu 4 je k mání i kapacita 2,2kWh. Akumulátory vydrží průměrně na 100 km jízdy. Pro doručovatelské společnosti je ale důležité, že zatímco skútr po městě rozváží, v garáží se může nabíjet další externí baterie. Tím se nemusí přerušovat provoz.

Skútry mají 16palcová kola a jsou vybaveny LED světlomety. Základní Model 4 s nejmenší baterií stojí v přepočtu 100.000 korun a za Model 6 s baterií o kapacitě 3,0 kWh dáte v přepočtu 128.000 Kč.

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 83 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků