Italské menu Fiatu pro Ženevu: dvakrát Abarth

Letošní expozice Fiatu na ženevském autosalonu se má nést ve sportovním a dynamickém stylu. A to nejen pod znakem automobilky, více než obvykle vidět bude i tradiční emblém Abarthu se škorpionem. Na výstavní ploše se totiž odehrají hned dvě světové premiéry ostrých Fiatů s tímto přívlastkem, přičemž půjde o otevřenou verzi 500C Abarth a Punto Evo Abarth, jehož podobu jsme vám představili před více než dvěma týdny.

Žádné bližší oficiální informace italská automobilka o svých chystaných premiérách neuvedla, o vylepšeném Fiatu Punto Abarth s přídomkem Evo ale se pošuškává, že dostane pod kapotu výkonnější přeplňovaný 1,4 litrový čtyřválec MultiAir s výkonem kolem 170 koní. U obou vozů přitom můžeme počítat kromě výkonnějších agregátů i s tužším tlumením, přesnějším řízením a drobnými mechanickými úpravami.

Více informací by mohlo být k dispozici ještě před oficiálním zahájením ženevského autosalonu, jež se odehrávaje 2. března.

Klepněte pro větší obrázek
Fiat Punto Evo Abarth: zatím první oficiální fotografie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků