Italské menu Fiatu pro Ženevu: dvakrát Abarth

Letošní expozice Fiatu na ženevském autosalonu se má nést ve sportovním a dynamickém stylu. A to nejen pod znakem automobilky, více než obvykle vidět bude i tradiční emblém Abarthu se škorpionem. Na výstavní ploše se totiž odehrají hned dvě světové premiéry ostrých Fiatů s tímto přívlastkem, přičemž půjde o otevřenou verzi 500C Abarth a Punto Evo Abarth, jehož podobu jsme vám představili před více než dvěma týdny.

Žádné bližší oficiální informace italská automobilka o svých chystaných premiérách neuvedla, o vylepšeném Fiatu Punto Abarth s přídomkem Evo ale se pošuškává, že dostane pod kapotu výkonnější přeplňovaný 1,4 litrový čtyřválec MultiAir s výkonem kolem 170 koní. U obou vozů přitom můžeme počítat kromě výkonnějších agregátů i s tužším tlumením, přesnějším řízením a drobnými mechanickými úpravami.

Více informací by mohlo být k dispozici ještě před oficiálním zahájením ženevského autosalonu, jež se odehrávaje 2. března.

Klepněte pro větší obrázek
Fiat Punto Evo Abarth: zatím první oficiální fotografie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků