Italská společnost postavila novou elektromotorku. Má dojezd 200 kilometrů

Italian Volt je motocyklovou novinkou s pohonem na elektřinu, která na jedno nabití zvládne absolvovat až 200 kilometrů. Nabíjí se přitom velmi rychle.

Elektrický motocykl nabízí maximální rychlost 177 km/h a váží 245 kilogramů. Podle výrobce zvládne motorka na jedno nabití urazit dvě stovky kilometrů, na 80 % kapacity se nabije za 40 minut.

Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

O stavu baterie se jezdec může informovat prostřednictvím mobilní aplikace, což se hodí zejména v momentě, když svůj stroj bude zrovna nabíjet. Pohodlnou jízdu zajišťuje odpružení značky Öhlins a brzdy Brembo.

Malá italská společnost by kvůli názvu motocyklu mohla mít problém se skupinou General Motors, která pod značkou Chevrolet produkuje stejnojmenný hybridní model Volt.

Koncept budoucnosti od BMW: Motorka, na které se nevybouráte

Koncept budoucnosti od BMW: Motorka, na které se nevybouráte

Podvozek a karoserie motorky jsou vyrobeny pomocí technologie 3D tisku. Zájemce si tak případně může vybrat hned ze tří tvarových variant. Cenovku svého nového výrobku zatím výrobce neodtajnil.

Prohlédněte si fotogalerii elektrického motocyklu Italian Volt...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků