Italská policie dostala další Huracán. Sloužit bude také na transport krve a orgánů

Italští muži zákona se mohou pochlubit novým přírůstkem ve vozovém parku. Do služby se hlásí už druhé Lamborghini Huracán.
Italská policie dostala další Huracán. Sloužit bude také na transport krve a orgánů

Italská policie svým vozovým parkem pomalu šlape na paty dubajským mužům zákona. Od automobilky Lamborghini teď dostala už druhý Huracán.

Pod kapotou najdete desetiválcový motor s objemem 5,2 litru a výkonem 449 kW. Sporťák nebude sloužit jen pro chytání padouchů. V naléhavých případech jej využijí i k transportu krve a orgánů pro transplantaci. Pro tyto účely se vepředu nachází speciální chlazený prostor. Kromě tradiční policejní výbavy navíc ve voze najdete také defibrilátor. 

Lamborghini Huracán Performante: V hlavní roli aktivní aerodynamika

Lamborghini Huracán Performante: V hlavní roli aktivní aerodynamika

Lamborghini už se zdejší policii spolupracuje několik let, první Huracán dostala římská dálniční policie v roce 2015. Modro-bílý italský sporťák ale byl k vidění už předtím. V roce 2008 se do služby hlásil model Gallardo. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků