Italská policie dostala další Huracán. Sloužit bude také na transport krve a orgánů

Italští muži zákona se mohou pochlubit novým přírůstkem ve vozovém parku. Do služby se hlásí už druhé Lamborghini Huracán.
Italská policie dostala další Huracán. Sloužit bude také na transport krve a orgánů

Italská policie svým vozovým parkem pomalu šlape na paty dubajským mužům zákona. Od automobilky Lamborghini teď dostala už druhý Huracán.

Pod kapotou najdete desetiválcový motor s objemem 5,2 litru a výkonem 449 kW. Sporťák nebude sloužit jen pro chytání padouchů. V naléhavých případech jej využijí i k transportu krve a orgánů pro transplantaci. Pro tyto účely se vepředu nachází speciální chlazený prostor. Kromě tradiční policejní výbavy navíc ve voze najdete také defibrilátor. 

Lamborghini Huracán Performante: V hlavní roli aktivní aerodynamika

Lamborghini Huracán Performante: V hlavní roli aktivní aerodynamika

Lamborghini už se zdejší policii spolupracuje několik let, první Huracán dostala římská dálniční policie v roce 2015. Modro-bílý italský sporťák ale byl k vidění už předtím. V roce 2008 se do služby hlásil model Gallardo. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků