Italové svérázně upravili Jeep Wrangler. Má šestiválec a riflovinu, míří i do Česka!

Upravený Wrangler chce firma začít prodávat také na českém trhu.

V portfoliu italské dílny Militem najdete osobitě upravené Jeepy Compass a Wrangler nebo taky pick-up RAM 1500. Firma dle vlastních slov nabízí „perfektní kombinaci DNA amerických vozů a majestátního italského stylu“. Nyní v tomto ohledu představuje dobrodružnější variantu modelu Ferōx, tedy dále upravený čtyřdveřový Wrangler.

Vyzkoušeli jsme Jeep Wrangler 4xe. Brzo nám ho prostě vnutí. Stojí hybrid za to?

Vyzkoušeli jsme Jeep Wrangler 4xe. Brzo nám ho prostě vnutí. Stojí hybrid za to?

Nová varianta Adventure se ukazuje například s nárazníky a blatníky lakovanými speciální barvou, která je odolná škrábancům. Dále najdete ve standardní výbavě výše umístěné sání motoru, zahrádku na střeše s dodatečnými LED světlomety, 20palcové off-road pneumatiky Cooper, vlastní konfiguraci zvýšeného podvozku s dvojitými tlumiči a rovněž sportovní výfukový systém.

Kdo by postrádal onen „italský styl“, na ten zřejmě odkazuje vcelku netradiční čalounění palubní desky, středu volantu nebo bočnic dveří – Militem zde totiž používá riflovinu. Zbytek kabiny doplňuje kůže. Jinak přibyla na palubě Wrangleru i černá stropnice nebo vícebarevné ambientní osvětlení.

Dvoudveřový Jeep Wrangler v Evropě skončí. Bez hybridu zde nemá budoucnost

Dvoudveřový Jeep Wrangler v Evropě skončí. Bez hybridu zde nemá budoucnost

Pod kapotou Ferōxu Adventure pak firma nabízí motorizaci, kterou byste u oficiálních dealerů Jeepu v Evropě nenašli. K mání je totiž kromě známého dvoulitrového čtyřválce (200 kW/272 k) také 3,6litrový V6, a to v mild-hybridní verzi eTorque o síle 285 koní (210 kW). V obou případech je standardem osmistupňová automatická převodovka.

Cenovky Ferōxu Adventure startují na 83.680 eur (asi 2,1 milionu korun) bez daně. Společnost plánuje rozšířit své působení i na další trhy. Skrze své distribuční partnery chce modely nabízet v Německu, Polsku i v České republice. Více informací ale zatím neuvádí.

Jeep

Jeep, založený v roce 1941, zvítězil v soutěži vyhlášené americkou armádou. Od roku 1945 začal vyrábět i civilní terénní automobily.

Je to tradiční výrobce off-roadů a jeho název je často synonymem pro tento typ automobilů. Patří do skupiny Stellantis.

Jeep Renegade • Jeep Compass •​ Jeep Cherokee •​ Jeep Wrangler

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

27.  7.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků