Italdesign Parcour jako kupé a roadster (aktualizováno)

Věhlasná italská karosárna v Ženevě opět září! Tentokrát sem přivezla hned dvě verze svého nového konceptu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Italdesign Parcour vypadá naživo ještě lépe než na obrázcích

Model Parcour je v Ženevě vystaven v karosářských verzích kupé a roadster. Obě jsou dvoumístné a po vzhledové stránce dávají vzpomenout na vozy Lamborghini ze sedmdesátých let, především pak na Jalpu. Ačkoli se obě novinky vyznačují nízkou a širokou karoserií, mají také zvýšenou světlou výšku a z nějakého důvodu míří mezi crossovery.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Italdesign Parcour jako kupé a roadster
 

Vozy Italdesign Parcour jsou dlouhé 4 530 mm, široké 2 070 mm a vysoké 1 335 mm a vážit mají okolo 1 550 kg. Za prostorem pro posádku je usazen desetiválec ze standardního provedení modelu Lamborghini Gallardo, který z objemu 5,2 l dosahuje výkonu 550 koní (405 kW) a točivý moment se přenáší skrze sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku na všechna čtyři kola. Výrobce slibuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,6 s a dosažení nejvyšší rychlosti 320 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků