Italdesign Parcour jako kupé a roadster (aktualizováno)

Věhlasná italská karosárna v Ženevě opět září! Tentokrát sem přivezla hned dvě verze svého nového konceptu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Italdesign Parcour vypadá naživo ještě lépe než na obrázcích

Model Parcour je v Ženevě vystaven v karosářských verzích kupé a roadster. Obě jsou dvoumístné a po vzhledové stránce dávají vzpomenout na vozy Lamborghini ze sedmdesátých let, především pak na Jalpu. Ačkoli se obě novinky vyznačují nízkou a širokou karoserií, mají také zvýšenou světlou výšku a z nějakého důvodu míří mezi crossovery.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Italdesign Parcour jako kupé a roadster
 

Vozy Italdesign Parcour jsou dlouhé 4 530 mm, široké 2 070 mm a vysoké 1 335 mm a vážit mají okolo 1 550 kg. Za prostorem pro posádku je usazen desetiválec ze standardního provedení modelu Lamborghini Gallardo, který z objemu 5,2 l dosahuje výkonu 550 koní (405 kW) a točivý moment se přenáší skrze sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku na všechna čtyři kola. Výrobce slibuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,6 s a dosažení nejvyšší rychlosti 320 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků