Isuzu Motors představilo v Tokiu nákladní vůz budoucnosti

Hlavním lákadlem expozice Isuzu na autosalonu v Tokiu byla designová studie tahače budoucnosti Isuzu T-Next.
Isuzu Motors představilo v Tokiu nákladní vůz budoucnosti

Budoucnost Isuzu: T-Next

„Tento model představuje naší vizi tahače budoucnosti. Jedná se o koncept, který spojuje vysokou úroveň bezpečnosti a vynikající aerodynamické vlastnosti pro výkonnou logistiku budoucnosti,“ řekl prezident Isuzu Motors Susumu Hosoi.

T-Next je podle něj předobrazem budoucích technologií přinášejících vynikající bezpečnost, ekonomiku provozu i ohleduplnost k životnímu prostředí. Exteriér tahače je charakteristický čistým, solidním a současně emotivním vzhledem, který ovšem již na první pohled prozrazuje příbuznost ke značce.

Klepněte pro větší obrázek
Isuzu T-Next.

Kromě pokročilé aerodynamiky se konstruktéři soustředili na interiér. Nejmodernější multifunkční zařízení jsou soustředěna uprostřed přístrojového panelu a i sedadlo řidiče je situováno doprostřed vozidla.

Tato koncepce by měla přispět především k ideálnímu výhledu řidiče, jako i k lepší variabilitě a funkčnosti interiéru.

Navzdory inovativnímu pojetí interiéru je uspořádání odpočinkové části kabiny nadále velmi praktické a reálné. Během zastávky může být volant z důvodu úspory prostoru zasunut do kruhové části s kontrolními ukazateli. Ovládání všech zařízení je realizováno buďto prostřednictvím hlasových příkazů, nebo dotykové obrazovky ve středu volantu.

Přítomnost Isuzu: D-Max 

V Tokiu představilo Isuzu také novou generaci terénního pick-upu D-Max. Novinka nahrazuje původní model nabízený od roku 2002.

Kromě zcela nového designu nabízí D-Max zcela odlišnou paletu motorizací. Čtyřválcové vznětové motory s přímým vstřikem paliva o objemu 2,5 l a 3,0 l poskytují výkon 85 resp. 100 kW.

Klepněte pro větší obrázek
Isuzu D-Max.

Všechny modely budou vybaveny přiřaditelným pohonem všech kol a pětistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou (v kombinaci s motorem 3.0 l).

Minulost Isuzu: Sumida Typ M

Návštěvníky autosalonu přitahoval dokonale zrestaurovaný autobus Sumida typ M. První model této řady byl vyroben už v roce 1929 a velmi významně přispěl k modernizaci japonské veřejné dopravy.

„Autobus, který je zde vystaven, byl vyroben v roce 1932 a velmi dlouho byl uložen v depozitáři Isuzu. Při příležitosti autosalonu jsme se jej rozhodli zrenovovat do funkční podoby. Samotná renovace byla pro nás velmi poučná poznáním dovednosti našich předků i útrap, kterými si museli projít. Vystavený model je pravděpodobně nejstarším pojízdným autobusem v Japonsku,“ řekl během tiskové konference prezident Isuzu Motors Susumu Hosoi.

Klepněte pro větší obrázek
Isuzu Sumida typ M.
 


 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků