Irmscher Vectra Caravan: vyladěný kombík

Tuner Irmscher nachystal tuning pro Vectru Caravan s naftovým motorem 1,9 CDTi. Posílený motor disponuje výkonem 129 kW a 360 Nm.

Německá ladičská firma Irmscher se dlouhodobě specializuje na tuning vozů Opel. Pro kombík Vectra Caravan připravili nový přední nárazník s integrovaným spoilerem a změněná chromovaná lišta má logo tunera. Na bocích vozu se objevily prahy s prolisem a zádi dominuje čtveřice obdélníkových chromovaných koncovek. Střecha je opticky protažena malou přítlačnou lištou nad zadním sklem.

Na fotkách jsou pětipaprsková 18palcová kola se zimními pneumatikami 225/40, ale Irmscher předesílá, že v blatnících mohou být v létě až 20palcová kola z lehkých slitin. Laděním prošel i podvozek a odpružení vozu, přičemž světlá výška Vectry klesla o 30 mm.

Motor dostal kompletně přepracovanou elektroniku s novým softwarem a díky tomuto chipu se výkon dieselového agregátu zvedl z původních 110 kW (150 k) na konečných 129 kW (175 k) v 4 000 ot. Maximální točivý moment je 360 Nm v 2 500 ot/min. Sprint z nuly na stovku zvládne posílený kombík za 9,7 s (série 10,9 s) a nejvyšší rychlost vozu je 214 km/h. Irmscher dále uvádí i kombinovanou spotřebu, která činí 9,1 l nafty na 100 km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Irmscher Vectra kombi 1,9 CDTi
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků