Irmscher už má první úpravy pro nový Opel Astra

Irmscher už má první úpravy pro nový Opel Astra

Společnost Irmscher je tradiční úpravce automobilů značky Opel. Jak připomíná ve své aktuální tiskové zprávě, úpravou těchto vozů se zabývá už více než 47 let. Je tak docela logické, že nedlouho po příchodu nové generace Astry tu máme nabídku prvních vylepšení.

Opel Astra má šanci zatopit Golfu a Focusu [první jízdní dojmy]

Opel Astra má šanci zatopit Golfu a Focusu [první jízdní dojmy]

Zatím jde v podstatě jen o úpravy designu. První zájemci si mohou pořídit například jinou masku chladiče, k dispozici jsou také barevné pruhy na karoserii a nová kola. Irmscher dává k dispozici velikosti šestnáct až devatenáct palců. Kromě toho si můžete ještě nechat snížit podvozek, a to konkrétně o tři centimetry. Výsledkem by měly být lepší jízdní vlastnosti.

Opel Astra Sports Tourer míří do Frankfurtu. Kombi uveze až 1630 litrů

Opel Astra Sports Tourer míří do Frankfurtu. Kombi uveze až 1630 litrů

To je prozatím vše, ale Irmscher rovnou slibuje i zvyšování výkonu, které se aktuálně testuje. Dostupné bude pro benzinové i naftové motorizace, přičemž se očekává navyšování výkonu až o 30 kW (41 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Peugeot 5008 1.6 PureTech GT-line: Kočkopes? Spíš něco za něco

Peugeot 5008 1.6 Pure Tech (minitest)

Sedm samostatných sedadel, obrovský kufr, vynikající variabilita a žádný pohon všech kol. Podle Francouzů SUV, podle nás benzínový minivan umně maskovaný za crossover.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků