Irmscher už má první úpravy pro nový Opel Astra

Irmscher už má první úpravy pro nový Opel Astra

Společnost Irmscher je tradiční úpravce automobilů značky Opel. Jak připomíná ve své aktuální tiskové zprávě, úpravou těchto vozů se zabývá už více než 47 let. Je tak docela logické, že nedlouho po příchodu nové generace Astry tu máme nabídku prvních vylepšení.

Opel Astra má šanci zatopit Golfu a Focusu [první jízdní dojmy]

Opel Astra má šanci zatopit Golfu a Focusu [první jízdní dojmy]

Zatím jde v podstatě jen o úpravy designu. První zájemci si mohou pořídit například jinou masku chladiče, k dispozici jsou také barevné pruhy na karoserii a nová kola. Irmscher dává k dispozici velikosti šestnáct až devatenáct palců. Kromě toho si můžete ještě nechat snížit podvozek, a to konkrétně o tři centimetry. Výsledkem by měly být lepší jízdní vlastnosti.

Opel Astra Sports Tourer míří do Frankfurtu. Kombi uveze až 1630 litrů

Opel Astra Sports Tourer míří do Frankfurtu. Kombi uveze až 1630 litrů

To je prozatím vše, ale Irmscher rovnou slibuje i zvyšování výkonu, které se aktuálně testuje. Dostupné bude pro benzinové i naftové motorizace, přičemž se očekává navyšování výkonu až o 30 kW (41 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků