Irmscher upravil nový Opel Corsa. Výkon se ale zatím nezvyšoval

Irmscher upravil nový Opel Corsa. Výkon se ale zatím nezvyšoval

Nedlouho poté, co nový Opel Corsa dorazil do showroomů, představuje společnost Irmscher řadu úprav určených právě pro tento model. Zájemci zatím dostanou možnost pouze vylepšit vzhled svého auta a případně interiér, nicméně později Irmscher rozšíří nabídku také o možnost zvýšení výkonu motoru.

Nový Opel Corsa umí stát i pod 190 000 korun, ale také přes půl milionu

Nový Opel Corsa umí stát i pod 190 000 korun, ale také přes půl milionu

Aktuálně se ovšem budete muset spokojit se sportovnějším designem, který by měl zařídit třeba přední spoiler, jiná maska chladiče, nechybí ani nástavce prahů, vzadu dvě koncovky výfuku a nárazník s difuzorem. Komu by to bylo pořád málo, ten si může nechat ještě polepit karoserii příslušnými nálepkami.

Zapomenout pak samozřejmě nemůžeme ani na nová kola, která mají velikost osmnácti palců a jak je ze dvou zveřejněných fotek (víc toho Irmscher do světa neposlal) vidět, do podběhů se tyto disky sotva vejdou.

Opel Corsa OPC koneně oficiálně: 207 koní a samosvor za příplatek

Opel Corsa OPC koneně oficiálně: 207 koní a samosvor za příplatek

Pokud svěříte do péče Irmscheru také interiér své Corsy, dostanete kůží čalouněná sedadla, výplně dveří a loketní opěrku, a to s bílými kontrastními švy. Irmscher také může vyměnit standardní pedály za kovové. Jak už bylo řečeno, možnost nechat si zvýšit výkon vám tato společnost zatím nedá. Ve své tiskové zprávě ale slibuje, že se taková věc už připravuje. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků