Irmscher upravil nový Opel Corsa. Výkon se ale zatím nezvyšoval

Irmscher upravil nový Opel Corsa. Výkon se ale zatím nezvyšoval

Nedlouho poté, co nový Opel Corsa dorazil do showroomů, představuje společnost Irmscher řadu úprav určených právě pro tento model. Zájemci zatím dostanou možnost pouze vylepšit vzhled svého auta a případně interiér, nicméně později Irmscher rozšíří nabídku také o možnost zvýšení výkonu motoru.

Nový Opel Corsa umí stát i pod 190 000 korun, ale také přes půl milionu

Nový Opel Corsa umí stát i pod 190 000 korun, ale také přes půl milionu

Aktuálně se ovšem budete muset spokojit se sportovnějším designem, který by měl zařídit třeba přední spoiler, jiná maska chladiče, nechybí ani nástavce prahů, vzadu dvě koncovky výfuku a nárazník s difuzorem. Komu by to bylo pořád málo, ten si může nechat ještě polepit karoserii příslušnými nálepkami.

Zapomenout pak samozřejmě nemůžeme ani na nová kola, která mají velikost osmnácti palců a jak je ze dvou zveřejněných fotek (víc toho Irmscher do světa neposlal) vidět, do podběhů se tyto disky sotva vejdou.

Opel Corsa OPC koneně oficiálně: 207 koní a samosvor za příplatek

Opel Corsa OPC koneně oficiálně: 207 koní a samosvor za příplatek

Pokud svěříte do péče Irmscheru také interiér své Corsy, dostanete kůží čalouněná sedadla, výplně dveří a loketní opěrku, a to s bílými kontrastními švy. Irmscher také může vyměnit standardní pedály za kovové. Jak už bylo řečeno, možnost nechat si zvýšit výkon vám tato společnost zatím nedá. Ve své tiskové zprávě ale slibuje, že se taková věc už připravuje. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků