Irmscher si vzal do péče evropské Chevrolety

V Evropě nabízené Chevrolety nyní budou moci zdobit sady úprav od renomovaného německého ladiče Irmschera.
Irmscher si vzal do péče evropské Chevrolety

Ano, jméno Irmscher je samozřejmě úzce spjato především s laděním Opelů, ale jak dobře víme, evropské Chevrolety mají za úkol nabídku Opelu doplňovat, což je kromě jiného patrné z řady autosalonů, jež pod jednou střechou obě značky kombinují. Proto bylo jen otázkou času, kdy se Irmscher do Chevroletů pustí.

Ta chvíle je zde a Irmscher představuje své sady úprav pro kompaktní Aveo, oblíbený Cruze a SUV s označením Captiva. Paket pro Aveo stojí 1 900 Euro a nabízí se pro tří i pětidvéřové modely se zážehovými motory s objemy 1,2 a 1,4 l (Aveo v jeho aktuální verzi jsme pro vás zkoušeli na tomto místě). Sada zahrnuje sportovně laděné pérování, jež snižuje světlou výšku Avea o 30 mm, černě lakované patnáctipalcové ráfky s pneumatikami o rozměru 195/45 R15 nebo střešní spoiler a výfukovou soustavu z nerezové oceli.

Chevrolet Cruze jsme nedávno testovali na tomto a záhy i na tomto místě, jeho popularitu přitom částečně dokládají i dosti dlouhé čekací lhůty, a pozornosti Irmscheru neuniknul (první vlaštovku tohoto nápadu jsme vám představili na tomto místě). Sada je připravena pro Cruze osazený zážehovou osmnáctistovkou nebo dvoulitrovým dieselem a přijde vás v obou případech na dodatečných 1 990 Euro. Do paketu pro Cruze patří kromě patřičných log Irmscheru hlavně snížené pérování, osmnáctipalcové ráfky obouvající pneumatiky 225/45 R18, doplňky z nerezové oceli a originální koncovky výfuku.

Rodinku doplňuje SUV Chevrolet Captiva ze série s názvem Family Edition. Ta do seznamu prvků standardní  výbavy přidává třeba tempomat, parkovací senzory, kůží čalouněná sedadla, volant i madla řadicí páky a ruční brzdy a lepší audiosoustavu. Chevrolet Captiva Family Edition je k mání za 26 590 Euro se zážehovým a za 28 190 Euro se vznětovým motorem.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolety v úpravách Irmscher
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků