Irmscher si vzal do péče evropské Chevrolety

V Evropě nabízené Chevrolety nyní budou moci zdobit sady úprav od renomovaného německého ladiče Irmschera.
Irmscher si vzal do péče evropské Chevrolety

Ano, jméno Irmscher je samozřejmě úzce spjato především s laděním Opelů, ale jak dobře víme, evropské Chevrolety mají za úkol nabídku Opelu doplňovat, což je kromě jiného patrné z řady autosalonů, jež pod jednou střechou obě značky kombinují. Proto bylo jen otázkou času, kdy se Irmscher do Chevroletů pustí.

Ta chvíle je zde a Irmscher představuje své sady úprav pro kompaktní Aveo, oblíbený Cruze a SUV s označením Captiva. Paket pro Aveo stojí 1 900 Euro a nabízí se pro tří i pětidvéřové modely se zážehovými motory s objemy 1,2 a 1,4 l (Aveo v jeho aktuální verzi jsme pro vás zkoušeli na tomto místě). Sada zahrnuje sportovně laděné pérování, jež snižuje světlou výšku Avea o 30 mm, černě lakované patnáctipalcové ráfky s pneumatikami o rozměru 195/45 R15 nebo střešní spoiler a výfukovou soustavu z nerezové oceli.

Chevrolet Cruze jsme nedávno testovali na tomto a záhy i na tomto místě, jeho popularitu přitom částečně dokládají i dosti dlouhé čekací lhůty, a pozornosti Irmscheru neuniknul (první vlaštovku tohoto nápadu jsme vám představili na tomto místě). Sada je připravena pro Cruze osazený zážehovou osmnáctistovkou nebo dvoulitrovým dieselem a přijde vás v obou případech na dodatečných 1 990 Euro. Do paketu pro Cruze patří kromě patřičných log Irmscheru hlavně snížené pérování, osmnáctipalcové ráfky obouvající pneumatiky 225/45 R18, doplňky z nerezové oceli a originální koncovky výfuku.

Rodinku doplňuje SUV Chevrolet Captiva ze série s názvem Family Edition. Ta do seznamu prvků standardní  výbavy přidává třeba tempomat, parkovací senzory, kůží čalouněná sedadla, volant i madla řadicí páky a ruční brzdy a lepší audiosoustavu. Chevrolet Captiva Family Edition je k mání za 26 590 Euro se zážehovým a za 28 190 Euro se vznětovým motorem.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolety v úpravách Irmscher
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků