Irmscher Opel GT, výkon téměř z továrny

Irmscher s automobilkou Opel spolupracuje opravdu dlouho a není divu, že tuningové kity tohoto tunera lze koupit přímo u prodejců značky. Výhoda je pak zcela jasná. Po úpravě máte i nadále plnou záruku.

Irmscher nyní představil kit pro sportovní model Opelu, roadster GT. Kit se skládá jak ze stylingu, tak z vlastního vylepšení technických parametrů.

Základem je úprava dvoulitrového turbomotoru. Agregát nyní disponuje výkonem 235 kW (315 k), což je o 55 koní více, než běžná verze. Poděkovat za to můžeme změně výfukového a sacího systému a také nové řídící jednotce.

Po stránce stylingu je toho více, ovšem vše v tradičním pojetí. Nová 19" kola z lehké slitiny doplňuje nový přední spoiler. Dle libosti je pak možno celý model GT doslova obehnat řadou doplňků, které mají zřejmě za cíl přidat na rychlosti alespoň po vizuální stránce. Součástí paketu je i mírné snížení již tak nízkého vozu pomocí nových tlumičů a pružin.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Irmscher Opel GT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků