Irmscher Opel GT, výkon téměř z továrny

Irmscher s automobilkou Opel spolupracuje opravdu dlouho a není divu, že tuningové kity tohoto tunera lze koupit přímo u prodejců značky. Výhoda je pak zcela jasná. Po úpravě máte i nadále plnou záruku.

Irmscher nyní představil kit pro sportovní model Opelu, roadster GT. Kit se skládá jak ze stylingu, tak z vlastního vylepšení technických parametrů.

Základem je úprava dvoulitrového turbomotoru. Agregát nyní disponuje výkonem 235 kW (315 k), což je o 55 koní více, než běžná verze. Poděkovat za to můžeme změně výfukového a sacího systému a také nové řídící jednotce.

Po stránce stylingu je toho více, ovšem vše v tradičním pojetí. Nová 19" kola z lehké slitiny doplňuje nový přední spoiler. Dle libosti je pak možno celý model GT doslova obehnat řadou doplňků, které mají zřejmě za cíl přidat na rychlosti alespoň po vizuální stránce. Součástí paketu je i mírné snížení již tak nízkého vozu pomocí nových tlumičů a pružin.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Irmscher Opel GT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků