Irmscher Opel GT, výkon téměř z továrny

Irmscher s automobilkou Opel spolupracuje opravdu dlouho a není divu, že tuningové kity tohoto tunera lze koupit přímo u prodejců značky. Výhoda je pak zcela jasná. Po úpravě máte i nadále plnou záruku.

Irmscher nyní představil kit pro sportovní model Opelu, roadster GT. Kit se skládá jak ze stylingu, tak z vlastního vylepšení technických parametrů.

Základem je úprava dvoulitrového turbomotoru. Agregát nyní disponuje výkonem 235 kW (315 k), což je o 55 koní více, než běžná verze. Poděkovat za to můžeme změně výfukového a sacího systému a také nové řídící jednotce.

Po stránce stylingu je toho více, ovšem vše v tradičním pojetí. Nová 19" kola z lehké slitiny doplňuje nový přední spoiler. Dle libosti je pak možno celý model GT doslova obehnat řadou doplňků, které mají zřejmě za cíl přidat na rychlosti alespoň po vizuální stránce. Součástí paketu je i mírné snížení již tak nízkého vozu pomocí nových tlumičů a pružin.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Irmscher Opel GT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků