Irmscher nabízí stylinogvý paket už i pro nový Opel Meriva

Irmscher nabízí stylinogvý paket už i pro nový Opel Meriva

Dvorní úpravce automobilky Opel přichystal svůj paket optických vylepšení už i pro rodinně zaměřenou Merivu, která se široké veřejnosti ukázala teprve na ženevském autosalonu. Doplňky ovšem nejsou v tomto případě tak výrazné jako u většiny ostatních modelů, nicméně úpravce se i přes zaměření tohoto modelu snažil vytáhnout jeho sportovní křivky. Z úprav exteriéru jde především o novou masku chladiče, která bude k dispozici buď s černými nebo karbonovými prvky, decentní střešní spoiler a různé sady litých kol s rozměry od 16 až do 19 (!) palců.

K nové Merivě jsou zároveň dostupné i sportovní tlumiče snižujííc světlou výšku o 30 mm a tlumič výfuku, který vytvoří sytou zvukovou kulisu. Uvnitř zákazníka jistě potěší kožené čalounění, hliníkové dekorativní prvky a sportovní pedály. Závěrem musíme uznat, že při tomto modelu se pánové z Irmcheru udrželi v porovnání s ostatními modely své fantazie pořádně na uzdě, zda je to na škodu, to už posuďte sami...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Irmcher z nové Merivy bestii neudělal, ale vadí to někomu?
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků