Irmscher nabízí nové úpravy naftových motorů Opel

Pokud jste vlastníkem vozů Opel s naftovým motorem, můžete využít nových úprav SW řídící jednotky, kterou nabízí dvorní ladič Irmscher. Novinky se týkají široké palety motorů, stačí si jen vybrat.

Pro základní motor 1,7 DTI s výkonem 55 kW (75 k) a 61 kW (83 k), které disponují točivým momentem 165, resp. 195 Nm je připravena úprava na 74 kW (100 k), resp. 88 kW (120 k) a točivý moment se zvedne na 240, resp. 280 Nm. Cena této úpravy je 999 eur (přibližně 29 000 Kč).

Turbodiesel 1,9 DTI o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 280 Nm je připravena úprava na 105 kW (143 k) a 310 Nm. Pro verzi o výkonu 110 kW (150 k) a točivém momentu 320 Nm pak úprava na 128 kW (175 k) a 340 Nm. Cena je v tomto případě rovněž 999 eur (tedy opět 29 000 Kč).

Pro motor 2,2 DTI o výkonu 92 kW (125 k) a točivém momentu 280 Nm je k dispozici možnost navýšení na 110 kW (150 k) a 340 Nm. Cena zůstává stále na 999 euro.

Agregát 3,0 DTI o výkonu 128 kW (175 k) a točivém momentu 370 Nm je pak možné vyladit na 147 kW (200 k) a 420 Nm. A cena? Pozor, ta je v tomto případě... Ne, je to opět 999 euro, Irmscher si zřejmě řekl, že přehledný ceník je polvina cesty k úspěchu...

Výhodou těchto chiptuningů je hlavně v tom, že je lze objednat v rámci sítě autorizovaných prodejců a po jejích aplikaci ve značkovém servisu nepřijdete o záruku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků