Irmscher nabízí nové úpravy naftových motorů Opel

Pokud jste vlastníkem vozů Opel s naftovým motorem, můžete využít nových úprav SW řídící jednotky, kterou nabízí dvorní ladič Irmscher. Novinky se týkají široké palety motorů, stačí si jen vybrat.

Pro základní motor 1,7 DTI s výkonem 55 kW (75 k) a 61 kW (83 k), které disponují točivým momentem 165, resp. 195 Nm je připravena úprava na 74 kW (100 k), resp. 88 kW (120 k) a točivý moment se zvedne na 240, resp. 280 Nm. Cena této úpravy je 999 eur (přibližně 29 000 Kč).

Turbodiesel 1,9 DTI o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 280 Nm je připravena úprava na 105 kW (143 k) a 310 Nm. Pro verzi o výkonu 110 kW (150 k) a točivém momentu 320 Nm pak úprava na 128 kW (175 k) a 340 Nm. Cena je v tomto případě rovněž 999 eur (tedy opět 29 000 Kč).

Pro motor 2,2 DTI o výkonu 92 kW (125 k) a točivém momentu 280 Nm je k dispozici možnost navýšení na 110 kW (150 k) a 340 Nm. Cena zůstává stále na 999 euro.

Agregát 3,0 DTI o výkonu 128 kW (175 k) a točivém momentu 370 Nm je pak možné vyladit na 147 kW (200 k) a 420 Nm. A cena? Pozor, ta je v tomto případě... Ne, je to opět 999 euro, Irmscher si zřejmě řekl, že přehledný ceník je polvina cesty k úspěchu...

Výhodou těchto chiptuningů je hlavně v tom, že je lze objednat v rámci sítě autorizovaných prodejců a po jejích aplikaci ve značkovém servisu nepřijdete o záruku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků