Irmscher Insignia is3 vyprodukuje 370 koní. Jde ale jen o koncept

Irmscher Insignia is3 vyprodukuje 370 koní. Jde ale jen o koncept

Společnost Irmscher představila novinku v podobě modelu Insignia is3. Jedná se o v celku klasický tuning zahrnující přepracované nárazníky, velká kola a zvýšení výkonu. Komu by se taková Insignia líbila, pro něj máme špatnou zprávu. Nejde totiž o úpravu určenou k prodeji. Irmscher model is3 prezentuje jako koncept určený pro podporu dalšího vývoje.

Opel Insignia 2014: takto bude vypadat první ladění od firmy Irmscher

Opel Insignia 2014: takto bude vypadat první ladění od firmy Irmscher

Irmscher is3 dostal decentně upravený přední nárazník doplněný o malý spoiler, nechybí prahové nástavce a vzadu difuzor, respektive rozměrné křídlo. Auto stojí na dvacetipalcových kolech. Místo sériových 325 koní slibuje oficiální tisková zpráva nárůst výkonu na konečných 370 koní. Tím v podstatě ale technické informace končí.

Irmscher Inspiro: bonbónek, jenž se rozjede na 240 km/h

Irmscher Inspiro: bonbónek, jenž se rozjede na 240 km/h

Opel Insignia OPC prošel minulý rok (stejně jako ostatní nabídka řady Insignia) modernizací. Ta sice očekávané zvyšování výkonu nepřinesla, ale úprav se dočkal podvozek, respektive zadní náprava. Základní OPC zvládne stovku za šest sekund, maximální rychlost činí 270 km/h.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Irmscher

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků