Irmscher GT i40, osm válců pro Ameriku

Dvorní ladič německých vozů Opel připravil pro Ženevu vskutku zajímavé dílo. Sportovní model GT totiž pořádně vyladil a výsledek stojí za to.

Na rozdíl od mnohých úprav přichází Irmscher s radikální přestavbou. Pod kapotou se totiž nenachází přeplňovaný dvoulitr, ale šestilitrový osmiválec z Corvette o výkonu 473 koní, které umožní vozu jet rychlosti přes 300 km/h a zrychlit na stovku pod 5 sekund.

Každopádně tato zástavba motoru není až tak nečekaná, jelikož koncernový sourozenec Pontiac Solstice stejný osmiválec, ovšem s nižším výkonem, již dostal.

Informace o tomto voze jsou velmi skoupé a vše důležité bude zveřejněno až v Ženevě, takže do té doby nezbývá, než čekat.

Klepněte pro větší obrázek
Irmscher GT i40

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků