Irmscher GT i40, osm válců pro Ameriku

Dvorní ladič německých vozů Opel připravil pro Ženevu vskutku zajímavé dílo. Sportovní model GT totiž pořádně vyladil a výsledek stojí za to.

Na rozdíl od mnohých úprav přichází Irmscher s radikální přestavbou. Pod kapotou se totiž nenachází přeplňovaný dvoulitr, ale šestilitrový osmiválec z Corvette o výkonu 473 koní, které umožní vozu jet rychlosti přes 300 km/h a zrychlit na stovku pod 5 sekund.

Každopádně tato zástavba motoru není až tak nečekaná, jelikož koncernový sourozenec Pontiac Solstice stejný osmiválec, ovšem s nižším výkonem, již dostal.

Informace o tomto voze jsou velmi skoupé a vše důležité bude zveřejněno až v Ženevě, takže do té doby nezbývá, než čekat.

Klepněte pro větší obrázek
Irmscher GT i40

 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků