Irmscher dovezl do Šanghaje upravenou Insignii s výkonem 370 k

Irmscher dovezl do Šanghaje upravenou Insignii s výkonem 370 k

V Šanghaji se prezentuje také společnost Irmscher, které dorazila na tento autosalon s upravenou Insignií. Čtyřdveřový sedan dostal kompletní péči od vylepšené aerodynamiky, přes dvacetipalcová kola, upravený podvozek, až po vyšší výkon motoru.

Irmscher Insignia is3 vyprodukuje 370 koní. Jde ale jen o koncept  

Irmscher Insignia is3 vyprodukuje 370 koní. Jde ale jen o koncept  

Úpravy karoserie jsou klasické. Insignia dostala přední spoiler, prahové nástavce, spoiler se nastěhoval rovněž na víko zavazadelníku a vzadu máme očekávat také difuzor. Jak už bylo řečeno, vůz stojí na dvacetipalcových kolech. Irmscher ve své tiskové zprávě zdůrazňuje, že každý nový díl na karoserii prošel testováním ve větrném tunelu a měl by tedy být funkční.

I dodávka potřebuje tuning. Irmscher vyladil Opel Vivaro

I dodávka potřebuje tuning. Irmscher vyladil Opel Vivaro

Co se motoru týká, Irmscher zvýší výkon v podstatě u jakékoliv verze. Vrcholem je Insignia OPC, která standardně nabídne 325 koní, auto vystavené v Šanghaji ovšem dostalo motor posílený na 370 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků