Irmscher dal Opelu Karl rychlé pruhy. Pomalý motor mu ale zůstal

Irmscher dal Opelu Karl rychlé pruhy. Pomalý motor mu ale zůstal

Společnost Irmscher je úpravce specializující se na vozy koncernu General Motors, přestože v jejím portfoliu najdete produkty i na jiné automobilky. Tentokrát se německý tuner podíval na kompaktní hatchback Opel Karl. Dal mu rychlé pruhy, 16" kola a... stříbrnou linkou obšívané koberečky s nápisem Race Edition.

Klepněte pro větší obrázek
K dispozici je jen jeden snímek upraveného Opelu Karl od Irmscheru. Na technice se ale nic neměnilo, auto dostalo jen rychlé pruhy

Všechno ostatní na Opelu Karl ale zůstalo sériové, včetně atmosférického litrového tříválce o výkonu 55 kW (75 k) a točivém momentu 95 Nm. Aspoň že ta speciální 16" kola v bílém provedení se jmenují v katalogu doplňků Turbo Star, takže zákazník přeci jen nějaké turbo dostane.

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Irmscher prý takto upraví jen 100 Opelů Karl a za každý kus si naúčtuje 990 eur, tedy skoro 27 000 korun navíc. „Tuning“ lze objednávat u participujících dealerů Opelu výhradně do výroby nového auta.

Jen připomeneme, že Opel Karl je nejlevnější model německé automobilky a na západ od nás má základní cenovku pod magickou hranicí 10 000 eur. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků