Irmscher dal Opelu Karl rychlé pruhy. Pomalý motor mu ale zůstal

Irmscher dal Opelu Karl rychlé pruhy. Pomalý motor mu ale zůstal

Společnost Irmscher je úpravce specializující se na vozy koncernu General Motors, přestože v jejím portfoliu najdete produkty i na jiné automobilky. Tentokrát se německý tuner podíval na kompaktní hatchback Opel Karl. Dal mu rychlé pruhy, 16" kola a... stříbrnou linkou obšívané koberečky s nápisem Race Edition.

Klepněte pro větší obrázek
K dispozici je jen jeden snímek upraveného Opelu Karl od Irmscheru. Na technice se ale nic neměnilo, auto dostalo jen rychlé pruhy

Všechno ostatní na Opelu Karl ale zůstalo sériové, včetně atmosférického litrového tříválce o výkonu 55 kW (75 k) a točivém momentu 95 Nm. Aspoň že ta speciální 16" kola v bílém provedení se jmenují v katalogu doplňků Turbo Star, takže zákazník přeci jen nějaké turbo dostane.

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Irmscher prý takto upraví jen 100 Opelů Karl a za každý kus si naúčtuje 990 eur, tedy skoro 27 000 korun navíc. „Tuning“ lze objednávat u participujících dealerů Opelu výhradně do výroby nového auta.

Jen připomeneme, že Opel Karl je nejlevnější model německé automobilky a na západ od nás má základní cenovku pod magickou hranicí 10 000 eur. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků