Irmscher dal Opelu Karl rychlé pruhy. Pomalý motor mu ale zůstal

Irmscher dal Opelu Karl rychlé pruhy. Pomalý motor mu ale zůstal

Společnost Irmscher je úpravce specializující se na vozy koncernu General Motors, přestože v jejím portfoliu najdete produkty i na jiné automobilky. Tentokrát se německý tuner podíval na kompaktní hatchback Opel Karl. Dal mu rychlé pruhy, 16" kola a... stříbrnou linkou obšívané koberečky s nápisem Race Edition.

Klepněte pro větší obrázek
K dispozici je jen jeden snímek upraveného Opelu Karl od Irmscheru. Na technice se ale nic neměnilo, auto dostalo jen rychlé pruhy

Všechno ostatní na Opelu Karl ale zůstalo sériové, včetně atmosférického litrového tříválce o výkonu 55 kW (75 k) a točivém momentu 95 Nm. Aspoň že ta speciální 16" kola v bílém provedení se jmenují v katalogu doplňků Turbo Star, takže zákazník přeci jen nějaké turbo dostane.

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Irmscher prý takto upraví jen 100 Opelů Karl a za každý kus si naúčtuje 990 eur, tedy skoro 27 000 korun navíc. „Tuning“ lze objednávat u participujících dealerů Opelu výhradně do výroby nového auta.

Jen připomeneme, že Opel Karl je nejlevnější model německé automobilky a na západ od nás má základní cenovku pod magickou hranicí 10 000 eur. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků