Irmscher dal Opelu Karl rychlé pruhy. Pomalý motor mu ale zůstal

Irmscher dal Opelu Karl rychlé pruhy. Pomalý motor mu ale zůstal

Společnost Irmscher je úpravce specializující se na vozy koncernu General Motors, přestože v jejím portfoliu najdete produkty i na jiné automobilky. Tentokrát se německý tuner podíval na kompaktní hatchback Opel Karl. Dal mu rychlé pruhy, 16" kola a... stříbrnou linkou obšívané koberečky s nápisem Race Edition.

Klepněte pro větší obrázek
K dispozici je jen jeden snímek upraveného Opelu Karl od Irmscheru. Na technice se ale nic neměnilo, auto dostalo jen rychlé pruhy

Všechno ostatní na Opelu Karl ale zůstalo sériové, včetně atmosférického litrového tříválce o výkonu 55 kW (75 k) a točivém momentu 95 Nm. Aspoň že ta speciální 16" kola v bílém provedení se jmenují v katalogu doplňků Turbo Star, takže zákazník přeci jen nějaké turbo dostane.

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Irmscher prý takto upraví jen 100 Opelů Karl a za každý kus si naúčtuje 990 eur, tedy skoro 27 000 korun navíc. „Tuning“ lze objednávat u participujících dealerů Opelu výhradně do výroby nového auta.

Jen připomeneme, že Opel Karl je nejlevnější model německé automobilky a na západ od nás má základní cenovku pod magickou hranicí 10 000 eur. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků