Irmscher: čiptuning pro všechny naftové opely

9 komentářů

mager
2. května • 15:28

a kde je 1.3 cdti??

goes
29. dubna • 0:40

super tabulka. Jasna demonstrace toho, ze maximalni rychlost se po chipu temer nemeni, narozdil od reakci majitelu chipu v CR, kterym chip pridava radove desitky kmh v maximalce.... kde delaji soudruzi z Irmscheru chybu, ze nejsou tak dobri, jako cesti chiperi?

mex
29. dubna • 8:38

Kdyby cipovali Ochcafku f TDI a f metle, tak by vysledky byly jeste lepci, narust vykonu je ohromujeci a maximalni rychlost se posune na hranici 250 km/h u jakehokolic cipu!!

bob
1. května • 14:16

Ty seš mi ale vůl.

Red_Dwarf
1. května • 14:31

Myslím,že si dělal jen srandu.A je všeobecně známo,že oktávky f metle a v f kombíku TDI se dají načipovat na výkony Ferrari

Dusan
1. května • 16:09

... a zadymovaci zarizeni efektivnejsi nez u soucasnych tanku.

Citr
29. dubna • 8:34

Ta zrychlení a max.rychlosti jsou bez udání konkrétního modelu, na který se vztahují, trošku nesmyslné údaje. Jinak samozřejmě platí, že Irmscher si nemůže dovolit zvyšovat plnící tlaky a ostatní parametry o tolik, jako zpravidla italské nebo německé "noname" firmy, které se tím také živí. Čeští chipeři ve valné většině jen překupují cizí datové mapy.

goes
29. dubna • 10:30

to je pravda, ze pres jasneho modelu to rict nejde. Ja tim jen chtel naznacit, ze pokud ma nejaky dizl omezovat na posledni stupen treba ve 5000rpm, kdy muze jet teoreticky 230, tak muzes chipovat rok v kuse a vic to proste nepojede, pokud se neodstrani/neposune omezovac. U zrychleni to je neco jineho, tam je jasne zlepseni logicke..

-Ferda-
29. dubna • 7:26

Ze by to meli v Irmscheru radne otestovano??

Doporučujeme

Články odjinud