Irmscher Astra GTC: pouze 50 vozů v oranžové

Irmscher se chystá na velkou tuningovou show do Essenu a pro tyto účely upravil model Astra GTC. Limitovaná edice bude čítat pouze 50 kusů a vozy budou mít speciální oranžové lakování. Pod kapotou bude motor 1.9 CDTI s výkonem zvýšeným na 175 koní.
Irmscher Astra GTC: pouze 50 vozů v oranžové

Dvorní tuner vozů Opel, ladičská firma Irmscher, se bude prezentovat na blížícím se tuningové autoshow v Essenu novým kitem pro model Astra GTC. Půjde o speciální limitovanou edici 50 vozů, kterou jednoznačně poznáte dle oranžové barvy "Mandarin".

Irmscher GTC má nový přední nárazník se spoilerem na spodní hraně, upravenou mřížku otvorů pro přísun vzduchu do chladiče, vytažené boční prahy, střední lištu nad zadním sklem a oplechování zádě. Zvukovou kulisu má na starosti sportovní tlumič s dvojitou chromovanou koncovku.

O lepší jízdní vlastnosti se stará snížený podvozek, díky němuž světlá výška klesla o 30 milimetrů, a 18palcová kola s pneumatikami 225/40. V interiéru si své místo našlo kožené čalounění nebo Alcantara a hliníkové doplňky obložení. V plánu je zvýšený výkon pro všechny motorizace, momentálně je k dispozici pouze verze 1.9 CDTI s výkonem 129 kW (175 k), což je nárůst o 25 koní. Topmodel s benzínovým motorem 2.0T by měl mít výkon až na hranici 260 koní (191 kW).

Firma Irmscher již přijímá závazné objednávky a k zákazníkům, kteří složí dostatečnou zálohu, se GéTéCéčko dostane začátkem roku 2006.

Tip: Mrkněte na redakční test Opelu Astra GTC 2.0T.


Irmscher Astra GTC
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků