Irmscher 7 Turbo: Lotus Seven stále žije

Německý ladič Irmscher představil nový model 7 Turbo, svoji konkurenci pro Caterham, jež dokazuje, že odkaz kultovní stavebnice Lotus Super Seven zůstává stále živý. Jedná se pochopitelně o roadster, který se jako někdejší anglický vzor vyznačuje mimořádně lehkou konstrukcí, jež se chlubí dnes již nevídanou pohotovostní hmotností 725 kg. Irmscher 7 Turbo bude k mání ve čtyřech verzích, mezi nimiž vyniká vrcholné provedení 7 Turbo Sport. Pod jeho dlouhou kapotou se skrývá motor o výkonu 280 koní, který vozu dává neuvěřitelný poměr 390 koní na tunu! A tím vysoce překonává většinu sportovních vozů včetně Chevroletu Corvette Z06...

Méně nároční a movití motoristé mají k dispozici ještě turbomotor o výkonu 210 koní a atmosféricky plněnou jednotku s výkonem stále slušných 150 koní. Všechny verze jsou přitom osazeny nezávislým pružením všech kol a sportovními koly a ve výbavě najdeme v porovnání se spartánskými zvyklostmi podobných sestav kupodivu též klimatizaci. Cena těchto speciálů začíná na zajímavé úrovni 55 000 euro.

Klepněte pro větší obrázek
Irmscher 7 Turbo
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 59 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků