Irmscher 7 Turbo: Lotus Seven stále žije

Německý ladič Irmscher představil nový model 7 Turbo, svoji konkurenci pro Caterham, jež dokazuje, že odkaz kultovní stavebnice Lotus Super Seven zůstává stále živý. Jedná se pochopitelně o roadster, který se jako někdejší anglický vzor vyznačuje mimořádně lehkou konstrukcí, jež se chlubí dnes již nevídanou pohotovostní hmotností 725 kg. Irmscher 7 Turbo bude k mání ve čtyřech verzích, mezi nimiž vyniká vrcholné provedení 7 Turbo Sport. Pod jeho dlouhou kapotou se skrývá motor o výkonu 280 koní, který vozu dává neuvěřitelný poměr 390 koní na tunu! A tím vysoce překonává většinu sportovních vozů včetně Chevroletu Corvette Z06...

Méně nároční a movití motoristé mají k dispozici ještě turbomotor o výkonu 210 koní a atmosféricky plněnou jednotku s výkonem stále slušných 150 koní. Všechny verze jsou přitom osazeny nezávislým pružením všech kol a sportovními koly a ve výbavě najdeme v porovnání se spartánskými zvyklostmi podobných sestav kupodivu též klimatizaci. Cena těchto speciálů začíná na zajímavé úrovni 55 000 euro.

Klepněte pro větší obrázek
Irmscher 7 Turbo
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků