U Prahy vyrostla další supernabíječka, s níž je vlastnictví elektromobilu příjemné

Diesel je mor do kulí  |  02. 10. 2020 18:30

A cena? 20 Kč za kWh? To musí být ještě příjemnější než tankovat spotřební daň na benzín

Odpovědět  |   | 
Honza  |  02. 10. 2020 18:31

je to zadarmo..a pro všechny.

Odpovědět  |   | 

haha, tak třeba mercedes s kartou to má levnější jak audi. Jestli škodovky zaplatí 21kč tak to pro tebe je zdarma?

Odpovědět  |   | 
kari  |  02. 10. 2020 18:34

Dokonce 21Kč

Odpovědět  |   | 
julo19  |  03. 10. 2020 07:19

To je príjemné spotreba nepodarky cca 25kWh/100km x 21 Kč = 19l nafty super cesta z Prahy do Brna a späť... To je levne

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 10. 2020 10:37

Neboj..... bude hůř
A pak ještě zapláčou po naftě/ benzínu za cca 30Kč

Odpovědět  |   | 
Vláďa  |  03. 10. 2020 12:22

Hlavně, aby nám tu naftu nezdražili!

Odpovědět  |   | 
iPace  |  03. 10. 2020 13:43

na vsech Ionity po cele EU mam cenu cca 8,50 za kWh, no je to silene jak nas odiraj, asi zacnu jezdit vlakem pac autem se to vubec nevyplaci a stale jen chudnu a chudnu

Odpovědět  |   | 

Máte kartu od dealera? To asi člověk nezíská, když si koupí ojetý EV.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  03. 10. 2020 20:11

mam od Mecedesu a to Mercedes na elektrinu nemam a dalsi dostanu od Porsche, ac s ni to bude trosku drazsi nez pri sleve od Mercedesu

Odpovědět  |   | 
iPace  |  03. 10. 2020 20:26

ale vlastne zatim jsem vzdy pouzil apku od Audi, ja tam zas tak casto nenabijim a nabijet nebudu, v CR Ionity na D5 je vesmes jedina kterou muzu vyuzit kdys nahodou jedu do Nemecka, a pokud vyjizdim s plnou z domu tak vesmes nemam duvod tam stavet, a vpohode dojedu az do Trischingu kde mam zadara 175kW nabijecku

ale jako vesmes je jedno kolik to stoji, na verejnych nabijeckach mam necelych 20% nabijeni, takze i tech 21 kacek za kWh by se dalo odmavnout

Odpovědět  |   | 
Diesel je mor do kulí  |  03. 10. 2020 20:42

No a není i 8,50 trochu moc?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  04. 10. 2020 10:24

neni

Odpovědět  |   | 
Honza  |  02. 10. 2020 18:31

roste to samo, to je, úžasné, díky Elone.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  02. 10. 2020 20:06

Možu postaviť ešte jednu 350 kWh nabijačku pri Nupakoch,Senci a obyvatelia priľahlych štvrti sa môžu tešiť na vypadky elektrickeho prudu počas nabijanie 4 elektrickych odpadkov na plny vykon.Riešenim bude transformačna stanica veľmi vysokeho napätia (VVN) za cca 3 miliony eur.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 10. 2020 20:29

Samozrejme, postavia to presne tam, kde to bude robiť problémy.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  02. 10. 2020 21:22

Přesně, u nás taky vždycky vypadne elektrika, když ve fabrice zapnou jeřáb...

Odpovědět  |   | 

a ta fabrika nemá elektrikáře co tam namontuje měnič kmitočtu?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  02. 10. 2020 20:23

ty bláho "až" dvě nabíjecí místa!!! Ehmmm,, kolik nabíjecích míst má klasické dálniční pumpa, 6, 8, nebo i více? A kolik těch pump je na D1? To cpaní elektroaut lidem je směšné!

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 10. 2020 20:29

Ty si videl predaje EV v CR?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  03. 10. 2020 18:12

Tys viděl desítky nabíjecích stanic? Každé EV má vyhledávání stanice, věř, že k tomu stojanu dojede hóóódně EV, protože blíže nic není a co pak, na každé EV 10-15 minut x dejme tomu 4-6 aut před tebou, no není to paráda tak si to užijte!!

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  03. 10. 2020 18:26

Snívaj ďalej.

Odpovědět  |   | 
setr  |  03. 10. 2020 11:55

Zatím si elektroauta kupují majitelé vlastních nabíjecích míst. Ta veřejná jsou jen pro nouzová použití na cestě. Kdo bydlí v paneláku, nejspíš si elektromobil nekoupí z více důvodů. Nedostatek nabíjecích míst ve veřejném prostoru je jeden z nich.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  03. 10. 2020 13:47

jeden takovej panelakovej kauboj, a mej hned dva Leafy
https://1url.cz/fzCJT...

Odpovědět  |   | 
Marthys  |  03. 10. 2020 07:30

Ještě dnes se zájemci poperou v autosalonech o levné rodinné ektromobily za milión aby hned vyjeli nabíjecí stanice s levným nabíjením vyzkoušet.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  03. 10. 2020 07:47

Myslis, aby vyrazili na prodlouzeny vikend? (Nabijecce )

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 10. 2020 10:40

Levným? u Ionity až 21Kč za Kw/h

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  03. 10. 2020 13:38

... a přijeli na místo a zjistili, že je ... ... obsazeno na 20 minut (těch 10-15 min je jistě při zdi odhadu) i u těch nejlepších aut co se týče možného nabíjecího proudu. Pak tam budou stát dalších 20 min aby nabyli to svoje za 21,-/kWh.
A jak už to tu taky někdo psal - máme DOKONCE 2 NOVÁ MÍSTA!!

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  04. 10. 2020 03:29

Nejsem takovy odbornik na elektromobilitu jako vetsina mistnich diskuteru, tak jsem si precetl clanek, ze se neco zajimaveho dozvim. Citace: "Za jak dlouho se její lithium-iontový akumulátor nabil, však značka nezveřejňuje. Cena za jednorázové nabití nebyla uvedena." Nemuzu rict, ze by mne informacni hodnota clanku uplne ohromila.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  04. 10. 2020 16:28

Někde se vytratil zdravý selský rozum, diskutovat by měli pouze lidé s elektro vzděláním, pro ostatní je představa elektromobility něco abstraktní. To má tři body
1. Ekektroauta
2.vyroba a cena el.proudu
3. Distribuce el.proudu
Bod 2 a 3 je v diskusi opomíjené ale bez vyřešení těchto bodu je bod 1 k ničemu.

Odpovědět  |   | 
 |  04. 10. 2020 17:01

Selský rozum říká, že kdyby
byla elektroauta ekonomicky a technicky výhodná, tak je firmy skupují jako služebáky. Nějak to není vidět. A německá pošta program elektroaut už také opustila. Takže co?

Odpovědět  |   | 
Franta  |  04. 10. 2020 18:58

Souhlasím, elektromobilita je utopie lidi, kteří bez znalosti elektro provozu.
Ciste politické rozhodnutí,které pouze ukazuje úroveň volených politiku.
Jak se říká, jsi-li v svém oboru slabý, bez do politiky, tam pro hloupou masu stačí tvůj titul.
Proto je tam tolik doktorů a právníků a neschopnych inženýrů..
A ti pak nabidou dojmu, že jsou nadlidi (stačí 3-4 roky v politické funkci) a začnou vymýšlet kraviny...a těmi nas pak otravuji

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  04. 10. 2020 21:06

Zaujímavé je, že človek stále číta od ľudí s elektrovzdelanim ako niečo nie je možné. A potom sa človek pozrie do Nórska kde je kľudne rychlonabijacka pre 40+ aút, celé parkovacie domy, kde pri je pri každom nabíjačka atd. A to je krajina kde je ešte stále poriadna zima narozdiel od strednej Európy.

Okrem toho celé EV iniciatíva nie je o tom, že je to ekonomicky vyhodnejsie. To je nezmysel.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  05. 10. 2020 06:27

ha ha ha, všichni tady řešíte elektroauta, jak je to super, zelený a já nevím co ještě dál, ale to že v ČR není 3/4 železnic elektrifikovaných a jezdí tam XY let staré dieselové lokomotivy to vás netrápí? U železnice odpadá ten obrovský a neekologický problém s baterkama

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  05. 10. 2020 11:03

Předpokládám, že ty staré dieselové lokomotivy, jsou ve skutečnosti diesel-elektrické a mají mnohem vyšší účinnost, než kterýkoli moderní hybrid (pokud nepočítám PHEV).

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  05. 10. 2020 18:54

ano jsou diesel elektrické, ale zkus si zjistit proč, než tady ze sebe dělat idiota

Odpovědět  |   | 

Ionity, nabíječky od těch nejchudších automobilek placený z našich daní co jsou ale jen pro někoho a pro jiné za draho.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 20 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord
Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. Proháněli ho přímo v Nošovicích

Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. …

Nová generace Hyundaie Tucson se poprvé ukázala v polovině září. Výroba v Nošovicích oficiálně začne co nevidět, už nyní se ale můžete podívat na jeden z prototypů v prvním českém videu.

12.  10.  2020 | | 40 N/A
Mička Jan
NošoviceHyundai TucsonVideo