Počet supernabíječek Ionity se v Česku zdvojnásobil. Nově už jsou i na D1

Mirek  |  22. 02. 2021 15:06

Návratnost???

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  22. 02. 2021 17:24

A co návratnost třeba takové MHD?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 17:30

Jogurte,tohle jsi prehnal.
Nemuzes srovnavat neco uzitecneho / MHD / s necim tak nesmyslnym a sobeckym jako je nasilny prechod na BEV . Takovy hlupak snad nejsi

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  23. 02. 2021 20:03

Sám jsi hlupák. Nepochopit tak jednoduchou poznámku je fakt na ústav.

Odpovědět  |   | 
praktik  |  22. 02. 2021 15:34

Ta reklamní věta "Nabízíme jim možnost využití pohodlného zázemí a chutného občerstvení během dobíjení" je ovšem nyní v rozporu se skutečností, že restaurace či místa pro občerstvení uvnitř těch čerpacích stanic jsou momentálně uzavřena.

Jinak nabíječek je na D1 už asi víc, např. na parkovišti u pumpy MOL cca na 32km směrem z Prahy prý mají i jednu 150KW (podle https://www.molplugee.cz/cz/nabijecky... ).

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  22. 02. 2021 17:29

175kW je i u Humpolce, Brno několik 150 a 175, další 175kW pak u Vyškova.

Odpovědět  |   | 
Alda  |  22. 02. 2021 15:56

Pročpak v reklamním článku neuvádí i ceny? Je to z důvodu, že by si pak někdo mohl spočítat, že náklady vyjdou jako s benzíňákem o spotřebě 14l? Komici.

Odpovědět  |   | 

protože jsou různé.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  22. 02. 2021 17:26

Já mám Ionity 8,-Kč/kWh, E.ON 6,90, Olife 9,90, ČEZ 4,50, PRE momentálně zdarma.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 17:31

Takze tu zdarma plati kdo

Odpovědět  |   | 
Erich  |  22. 02. 2021 21:36

No ty ne.

Odpovědět  |   | 

zakaznici PRE? no desne slozite prijit na odpoved

Odpovědět  |   | 

zapojíš se aji do tesly v olmíku?

Odpovědět  |   | 
julo19  |  22. 02. 2021 18:56

No cena v Senci u nás ionity 350kw
0,79€/kwh skvelá cena

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 19:00

Ty nejsi dobry poctar ,co

Odpovědět  |   | 
Twan  |  22. 02. 2021 16:36

Takže teď už nejsou problémy v koloně. Jednoduše dojedete auto před vámi, dáte výstražné, vytáhnete prodlužovací kabel a vydáte se na pár kilometrů dlouhou pouť za energií. Výhoda je, že vám po cestě není zima a kupředu vás požene vědomí, že si po návratu budete moct zapnout topení i rádio.

Odpovědět  |   | 

cena je vedlejší, mě by zajímalo, jestli výrobce to nabíjení toleruje nebo nějak omezuje.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 17:21

vyzaduje
primo prosi o nabijeni
skemra na kolenou

Odpovědět  |   | 

ííííáááá, pán není elektronicky vychovaný, vlastně technicky nevzdělaný, nečte nic o hybridech a elektroautech, prostě nezájem cooo?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 17:55

Íiiiáaaaa,
Tak mě pouč Einsteine

Odpovědět  |   | 

baterku nesmíš pořád dobíjet rychlonabíječkou, zkracuješ životnost a nějaký elektromobily to mají aji v návodě, tak asi ta cena 21kč/kW má svoje důvody v ekologii.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  24. 02. 2021 06:01

...co se týká celkově elektromobilů, tak nemají žádné "důvody v ekologii"..no asi tolik, jako dříve biosložky v benzínu a naftě, než jim došlo, že je to naopak! Snad jim to dojde i u elektromobilů! Ale pochybuji...

Odpovědět  |   | 

dojde ti, že tady je diskuze o ionity kdy?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 18:11

Oni i ty
To je co za firmu?
Nějaká nová určitě

Odpovědět  |   | 

ionity je to společný podnik založený společnostmi bmw group, daimler ag, ford motor company a volkswagen group. nevěděl jsem, že je někdo technicky zaostalí, ale jistě, tys sisi přečetl něco jak škodí baterkám rychlonabíjení a chceš to zahrát do kouta. jen tak dále...

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 22. 02. 2021 19:43

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 19:50

Jsem zaostali šefinženyr ČEZu
a mám v tom hokej

Odpovědět  |   | 

No a?

Odpovědět  |   | 
Viktor  |  22. 02. 2021 20:33

By si mohl makat pro nas

Odpovědět  |   | 
Erich  |  22. 02. 2021 21:38

A pán opak osel.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  22. 02. 2021 19:26

Pamätám si, ako niektorí "experti" v diskusiách niekedy pred 5 rokmi tvrdili, že nabíjačky nikdy nebudú pracovať s väčším výkonom ako 100 kW. Pretože podľa nich by drôty museli byť také hrubé, že by nedali na nabíjanie používať. Kritika nebola prípustná, oni predsa mali elektroškoly, a oni predsa museli vedieť, že to nemôže fungovať.
Len tým "expertom" nejako nedošlo, že výkon sa dá zvýšiť nielen väčším prúdom, ale aj väčším napätím. Takýchto "expertov" je v diskusiách stále veľké množstvo, občas dokonca aj väčšina.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2021 19:27

0

Odpovědět  |   | 
Erich  |  22. 02. 2021 21:41

Chybí ti ještě jedna nula a můžeš se konečně splachnout opaku.

Odpovědět  |   | 
Asmael  |  22. 02. 2021 21:47

Už si zase píšeš sám se sebou.

Odpovědět  |   | 
Erich  |  22. 02. 2021 21:55

Opaku jen ty jediný umíš psát sám se sebou.

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  22. 02. 2021 19:41

jj, kdyby to elektro auto cestou trochu bouchli, tak si to rovnou muzou i svarit, pokud budou mit elektrody ...

Odpovědět  |   | 

i měničem kmitočtu.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  23. 02. 2021 01:35

Zdvojnásobil?
Z jedné na dvě? Ze dvou na čtyři?
To je vlastně 100 % nárůst, že jo...?

Odpovědět  |   | 
praktik  |  23. 02. 2021 08:55

Možná to je už dostatečný počet na nějaký pratický zátěžový test. Že by tam současně přijelo dejme tomu 12 téměř vybitých elektromobilů a zkusili tak nějak prakticky, za jak dlouho se je podaří nabít aspoň na těch 80%?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 68 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lido…

Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!

30.  1.  2021 | | 49 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda RapidHistorie
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia