Počet supernabíječek Ionity se v Česku zdvojnásobil. Nově už jsou i na D1

39 komentářů

Honza
23. února • 1:35

Zdvojnásobil?
Z jedné na dvě? Ze dvou na čtyři?
To je vlastně 100 % nárůst, že jo...?

praktik
23. února • 8:55

Možná to je už dostatečný počet na nějaký pratický zátěžový test. Že by tam současně přijelo dejme tomu 12 téměř vybitých elektromobilů a zkusili tak nějak prakticky, za jak dlouho se je podaří nabít aspoň na těch 80%?

josephko
22. února • 19:26

Pamätám si, ako niektorí "experti" v diskusiách niekedy pred 5 rokmi tvrdili, že nabíjačky nikdy nebudú pracovať s väčším výkonom ako 100 kW. Pretože podľa nich by drôty museli byť také hrubé, že by nedali na nabíjanie používať. Kritika nebola prípustná, oni predsa mali elektroškoly, a oni predsa museli vedieť, že to nemôže fungovať. :-D
Len tým "expertom" nejako nedošlo, že výkon sa dá zvýšiť nielen väčším prúdom, ale aj väčším napätím. Takýchto "expertov" je v diskusiách stále veľké množstvo, občas dokonca aj väčšina.

petr r. (petrumr)
22. února • 19:45

i měničem kmitočtu.

Honimir
22. února • 19:41

jj, kdyby to elektro auto cestou trochu bouchli, tak si to rovnou muzou i svarit, pokud budou mit elektrody ...

Mirek
22. února • 19:27

0

Erich
22. února • 21:41

Chybí ti ještě jedna nula a můžeš se konečně splachnout opaku.

Asmael
22. února • 21:47

Už si zase píšeš sám se sebou.

Erich
22. února • 21:55

Opaku jen ty jediný umíš psát sám se sebou.

petr r. (petrumr)
22. února • 17:18

cena je vedlejší, mě by zajímalo, jestli výrobce to nabíjení toleruje nebo nějak omezuje.

Mirek
22. února • 17:21

vyzaduje
primo prosi o nabijeni
skemra na kolenou

petr r. (petrumr)
22. února • 17:43

ííííáááá, pán není elektronicky vychovaný, vlastně technicky nevzdělaný, nečte nic o hybridech a elektroautech, prostě nezájem cooo?

Mirek
22. února • 17:55

Íiiiáaaaa,
Tak mě pouč Einsteine

Erich
22. února • 21:38

A pán opak osel.

petr r. (petrumr)
22. února • 18:07

dojde ti, že tady je diskuze o ionity kdy?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
22. února • 18:11

Oni i ty
To je co za firmu?
Nějaká nová určitě

petr r. (petrumr)
22. února • 19:40

ionity je to společný podnik založený společnostmi bmw group, daimler ag, ford motor company a volkswagen group. nevěděl jsem, že je někdo technicky zaostalí, ale jistě, tys sisi přečetl něco jak škodí baterkám rychlonabíjení a chceš to zahrát do kouta. jen tak dále...

Mirek
22. února • 19:50

Jsem zaostali šefinženyr ČEZu
a mám v tom hokej

petr r. (petrumr)
22. února • 20:18

No a?

Viktor
22. února • 20:33

By si mohl makat pro nas

petr r. (petrumr)
22. února • 18:02

baterku nesmíš pořád dobíjet rychlonabíječkou, zkracuješ životnost a nějaký elektromobily to mají aji v návodě, tak asi ta cena 21kč/kW má svoje důvody v ekologii.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jarda
24. února • 6:01

...co se týká celkově elektromobilů, tak nemají žádné "důvody v ekologii"..no asi tolik, jako dříve biosložky v benzínu a naftě, než jim došlo, že je to naopak! Snad jim to dojde i u elektromobilů! Ale pochybuji...

Twan
22. února • 16:36

Takže teď už nejsou problémy v koloně. Jednoduše dojedete auto před vámi, dáte výstražné, vytáhnete prodlužovací kabel a vydáte se na pár kilometrů dlouhou pouť za energií. Výhoda je, že vám po cestě není zima a kupředu vás požene vědomí, že si po návratu budete moct zapnout topení i rádio. :-D

Alda
22. února • 15:56

Pročpak v reklamním článku neuvádí i ceny? Je to z důvodu, že by si pak někdo mohl spočítat, že náklady vyjdou jako s benzíňákem o spotřebě 14l? :-D Komici.

julo19
22. února • 18:56

No cena v Senci u nás ionity 350kw
0,79€/kwh skvelá cena

Mirek
22. února • 19:00

Ty nejsi dobry poctar ,co

jogurt
22. února • 17:26

Já mám Ionity 8,-Kč/kWh, E.ON 6,90, Olife 9,90, ČEZ 4,50, PRE momentálně zdarma.

petr r. (petrumr)
22. února • 17:40

zapojíš se aji do tesly v olmíku?

Mirek
22. února • 17:31

Takze tu zdarma plati kdo

Ipace Taycan (iPace)
23. února • 10:07

zakaznici PRE? no desne slozite prijit na odpoved :-D

Erich
22. února • 21:36

No ty ne.

petr r. (petrumr)
22. února • 17:00

protože jsou různé.

praktik
22. února • 15:34

Ta reklamní věta "Nabízíme jim možnost využití pohodlného zázemí a chutného občerstvení během dobíjení" je ovšem nyní v rozporu se skutečností, že restaurace či místa pro občerstvení uvnitř těch čerpacích stanic jsou momentálně uzavřena. Jinak nabíječek je na D1 už asi víc, např. na parkovišti u pumpy MOL cca na 32km směrem z Prahy prý mají i jednu 150KW (podle https://www.molplugee.cz/cz/nabijecky... ).

jogurt
22. února • 17:29

175kW je i u Humpolce, Brno několik 150 a 175, další 175kW pak u Vyškova.

Mirek
22. února • 15:06

Návratnost???

jogurt
22. února • 17:24

A co návratnost třeba takové MHD?

Mirek
22. února • 17:30

Jogurte,tohle jsi prehnal.
Nemuzes srovnavat neco uzitecneho / MHD / s necim tak nesmyslnym a sobeckym jako je nasilny prechod na BEV . Takovy hlupak snad nejsi

Jedna Bedna
23. února • 20:03

Sám jsi hlupák. Nepochopit tak jednoduchou poznámku je fakt na ústav.

Doporučujeme

Články odjinud