https://www.autoforum.cz/zajimavosti/mrazy-delaji-... ...
Zdvojnásobil?Z jedné na dvě? Ze dvou na čtyři?To je vlastně 100 % nárůst, že jo...?
Možná to je už dostatečný počet na nějaký pratický zátěžový test. Že by tam současně přijelo dejme tomu 12 téměř vybitých elektromobilů a zkusili tak nějak prakticky, za jak dlouho se je podaří nabít aspoň na těch 80%?
Pamätám si, ako niektorí "experti" v diskusiách niekedy pred 5 rokmi tvrdili, že nabíjačky nikdy nebudú pracovať s väčším výkonom ako 100 kW. Pretože podľa nich by drôty museli byť také hrubé, že by nedali na nabíjanie používať. Kritika nebola prípustná, oni predsa mali elektroškoly, a oni predsa museli vedieť, že to nemôže fungovať. :-DLen tým "expertom" nejako nedošlo, že výkon sa dá zvýšiť nielen väčším prúdom, ale aj väčším napätím. Takýchto "expertov" je v diskusiách stále veľké množstvo, občas dokonca aj väčšina.
i měničem kmitočtu.
jj, kdyby to elektro auto cestou trochu bouchli, tak si to rovnou muzou i svarit, pokud budou mit elektrody ...
0
Chybí ti ještě jedna nula a můžeš se konečně splachnout opaku.
Už si zase píšeš sám se sebou.
Opaku jen ty jediný umíš psát sám se sebou.
cena je vedlejší, mě by zajímalo, jestli výrobce to nabíjení toleruje nebo nějak omezuje.
vyzaduje primo prosi o nabijeniskemra na kolenou
ííííáááá, pán není elektronicky vychovaný, vlastně technicky nevzdělaný, nečte nic o hybridech a elektroautech, prostě nezájem cooo?
Íiiiáaaaa,Tak mě pouč Einsteine
A pán opak osel.
dojde ti, že tady je diskuze o ionity kdy?
Oni i ty To je co za firmu?Nějaká nová určitě
ionity je to společný podnik založený společnostmi bmw group, daimler ag, ford motor company a volkswagen group. nevěděl jsem, že je někdo technicky zaostalí, ale jistě, tys sisi přečetl něco jak škodí baterkám rychlonabíjení a chceš to zahrát do kouta. jen tak dále...
Jsem zaostali šefinženyr ČEZu a mám v tom hokej
No a?
By si mohl makat pro nas
baterku nesmíš pořád dobíjet rychlonabíječkou, zkracuješ životnost a nějaký elektromobily to mají aji v návodě, tak asi ta cena 21kč/kW má svoje důvody v ekologii.
...co se týká celkově elektromobilů, tak nemají žádné "důvody v ekologii"..no asi tolik, jako dříve biosložky v benzínu a naftě, než jim došlo, že je to naopak! Snad jim to dojde i u elektromobilů! Ale pochybuji...
Takže teď už nejsou problémy v koloně. Jednoduše dojedete auto před vámi, dáte výstražné, vytáhnete prodlužovací kabel a vydáte se na pár kilometrů dlouhou pouť za energií. Výhoda je, že vám po cestě není zima a kupředu vás požene vědomí, že si po návratu budete moct zapnout topení i rádio. :-D
Pročpak v reklamním článku neuvádí i ceny? Je to z důvodu, že by si pak někdo mohl spočítat, že náklady vyjdou jako s benzíňákem o spotřebě 14l? :-D Komici.
No cena v Senci u nás ionity 350kw0,79€/kwh skvelá cena
Ty nejsi dobry poctar ,co
Já mám Ionity 8,-Kč/kWh, E.ON 6,90, Olife 9,90, ČEZ 4,50, PRE momentálně zdarma.
zapojíš se aji do tesly v olmíku?
Takze tu zdarma plati kdo
zakaznici PRE? no desne slozite prijit na odpoved :-D
No ty ne.
protože jsou různé.
Ta reklamní věta "Nabízíme jim možnost využití pohodlného zázemí a chutného občerstvení během dobíjení" je ovšem nyní v rozporu se skutečností, že restaurace či místa pro občerstvení uvnitř těch čerpacích stanic jsou momentálně uzavřena. Jinak nabíječek je na D1 už asi víc, např. na parkovišti u pumpy MOL cca na 32km směrem z Prahy prý mají i jednu 150KW (podle https://www.molplugee.cz/cz/nabijecky... ).
175kW je i u Humpolce, Brno několik 150 a 175, další 175kW pak u Vyškova.
Návratnost???
A co návratnost třeba takové MHD?
Jogurte,tohle jsi prehnal. Nemuzes srovnavat neco uzitecneho / MHD / s necim tak nesmyslnym a sobeckym jako je nasilny prechod na BEV . Takovy hlupak snad nejsi
Sám jsi hlupák. Nepochopit tak jednoduchou poznámku je fakt na ústav.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.