Počet supernabíječek  Ionity  na území České republiky vzrostl ze dvou na čtyři. Dvě nové nabíjecí stanice byly otevřeny na 111. kilometru dálnice D1 u čerpacích stanic OMV v obou směrech. 

Počet supernabíječek Ionity na území České republiky vzrostl ze dvou na čtyři. Dvě nové nabíjecí stanice byly otevřeny na 111. kilometru dálnice D1 u čerpacích stanic OMV v obou směrech. 

Aktuálně jsou na těchto místech dvě jednotky schopné dobíjet konektory CCS2 elektromobily s využitím výkonu až 350 kW. Podle vytížení se pak mohou přidat ještě další dvě jednotky.

Aktuálně jsou na těchto místech dvě jednotky schopné dobíjet konektory CCS2 elektromobily s využitím výkonu až 350 kW. Podle vytížení se pak mohou přidat ještě další dvě jednotky.

 „Jsme rádi, že můžeme i nadále rozšiřovat služby pro řidiče, kteří vlastní automobily na elektrický pohon. Vzhledem k jejich stále rostoucímu počtu se na tento segment budeme i nadále výrazně zaměřovat...

„Jsme rádi, že můžeme i nadále rozšiřovat služby pro řidiče, kteří vlastní automobily na elektrický pohon. Vzhledem k jejich stále rostoucímu počtu se na tento segment budeme i nadále výrazně zaměřovat...

...Rozšířením spolupráce s Ionity zdůrazňujeme naši filozofii ‘We Care More’ a zaměřujeme se také na zákazníky, kteří nejezdí na tradiční paliva. Nabízíme jim možnost využití pohodlného zázemí a chutného občerstvení během dobíjení,“ říká Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika. Zdroj: Ionity

...Rozšířením spolupráce s Ionity zdůrazňujeme naši filozofii ‘We Care More’ a zaměřujeme se také na zákazníky, kteří nejezdí na tradiční paliva. Nabízíme jim možnost využití pohodlného zázemí a chutného občerstvení během dobíjení,“ říká Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika. | Zdroj: Ionity

První stanice Ionity na území České republiky vznikla v roce 2019 u čerpací stanice OMV v Berouně u dálnice D5. Druhá nabíječka byla postavena na podzim loňského roku u čerpací stanice společnosti Shell Czech Republic v Nupakách u Prahy. 

První stanice Ionity na území České republiky vznikla v roce 2019 u čerpací stanice OMV v Berouně u dálnice D5. Druhá nabíječka byla postavena na podzim loňského roku u čerpací stanice společnosti Shell Czech Republic v Nupakách u Prahy. 

Nabíjecí stanice Ionity dokážou nabít nové elektromobily klidně třeba i do půl hodiny. Záleží na tom, jestli váš elektromobil  podporuje rychlé dobíjení.

Nabíjecí stanice Ionity dokážou nabít nové elektromobily klidně třeba i do půl hodiny. Záleží na tom, jestli váš elektromobil podporuje rychlé dobíjení.

Dvě nové nabíječky se nacházejí za Humpolcem u sjezdu na Jihlavu, tedy krátce za polovinou cesty z Prahy do Brna.

Dvě nové nabíječky se nacházejí za Humpolcem u sjezdu na Jihlavu, tedy krátce za polovinou cesty z Prahy do Brna.

Jejich umístění dává smysl především pro cestovatele do těchto dvou měst, kterým teď elektromobil může začít dávat smysl.

Jejich umístění dává smysl především pro cestovatele do těchto dvou měst, kterým teď elektromobil může začít dávat smysl.

Dle typu elektromobilu tak mluvíme o dojezdu až 300 km. Pro nabití na zhruba 100 km postačí asi desetiminutová zastávka.

Dle typu elektromobilu tak mluvíme o dojezdu až 300 km. Pro nabití na zhruba 100 km postačí asi desetiminutová zastávka.

Ionity uvádí, že při využití dnes vyráběnými vozy, s dobíjením maximálním výkonem zhruba 150 kW, je u těchto nabíječek reálné dobít baterie do kapacity cca 80 % během asi 20 až 25 minut.

Ionity uvádí, že při využití dnes vyráběnými vozy, s dobíjením maximálním výkonem zhruba 150 kW, je u těchto nabíječek reálné dobít baterie do kapacity cca 80 % během asi 20 až 25 minut.

Současné elektromobily na trhu dobíjení tímto výkonem samozřejmě ještě nezvládají. Například  Audi e-tron  zvládá nabíjení výkonem až 150 kW, zatímco  Porsche Taycan  umožňuje až 270 kW. Ionity pochopitelně myslí dopředu, jelikož technologie elektromobilů se stále vylepšují.

Současné elektromobily na trhu dobíjení tímto výkonem samozřejmě ještě nezvládají. Například Audi e-tron zvládá nabíjení výkonem až 150 kW, zatímco Porsche Taycan umožňuje až 270 kW. Ionity pochopitelně myslí dopředu, jelikož technologie elektromobilů se stále vylepšují.

Každá ze čtyř instalovaných jednotek je připravena dobíjet prostřednictvím standardního konektoru CCS2 elektromobily s využitím výkonu až 350 kW.

Každá ze čtyř instalovaných jednotek je připravena dobíjet prostřednictvím standardního konektoru CCS2 elektromobily s využitím výkonu až 350 kW.

Vůbec první rychlodobíjecí stanice Ionity je už tedy dle dřívějších plánů oficiálně v provozu u čerpací stanice OMV Beroun-jih na dálnici D5 směrem do Prahy.

Vůbec první rychlodobíjecí stanice Ionity je už tedy dle dřívějších plánů oficiálně v provozu u čerpací stanice OMV Beroun-jih na dálnici D5 směrem do Prahy.

Mapa výkonných nabíječek Ionity se tak zase zvětšuje, přičemž v roce 2020 by měl jejich počet v Evropě dosáhnout 400.

Mapa výkonných nabíječek Ionity se tak zase zvětšuje, přičemž v roce 2020 by měl jejich počet v Evropě dosáhnout 400.

Síť rychlonabíječek Ionity od společného podniku BMW, Daimleru, Fordu a VW Group se již oficiální rozrůstá i na půdu Česka. Zatímco v sousedním Německu či Rakousku už byly tyto nabíječky k mání, u nás se majitelé elektromobilů dočkali až nyní.

Síť rychlonabíječek Ionity od společného podniku BMW, Daimleru, Fordu a VW Group se již oficiální rozrůstá i na půdu Česka. Zatímco v sousedním Německu či Rakousku už byly tyto nabíječky k mání, u nás se majitelé elektromobilů dočkali až nyní.

Zatímco v Německu jsou už tyto nabíječky celkem běžné (nejblíže Praze je na A4 u Drážďan), v Česku máme zatím utrum. Ale ne na dlouho. První rychlonabíječka Ionity bude spuštěna v druhé polovině záři a najdete ji u čerpací stanice OMV Beroun-jih na dálnici D5.  Mapu rychlonabíječek Ionity najdete zde .

Zatímco v Německu jsou už tyto nabíječky celkem běžné (nejblíže Praze je na A4 u Drážďan), v Česku máme zatím utrum. Ale ne na dlouho. První rychlonabíječka Ionity bude spuštěna v druhé polovině záři a najdete ji u čerpací stanice OMV Beroun-jih na dálnici D5. Mapu rychlonabíječek Ionity najdete zde.

Už dlouho se hovoří o síti nabíječek Ionity, společném podniku BMW, Daimleru, Fordu a VW Group (se značkami Audi a Porsche). Do roku 2020 jich má v Evropě vyrůst asi 400 a není náhodou, že je najdeme hlavně u dálnic. Tam jsou totiž nejvíce potřeba.

Už dlouho se hovoří o síti nabíječek Ionity, společném podniku BMW, Daimleru, Fordu a VW Group (se značkami Audi a Porsche). Do roku 2020 jich má v Evropě vyrůst asi 400 a není náhodou, že je najdeme hlavně u dálnic. Tam jsou totiž nejvíce potřeba.

Aktuálně jsou na těchto místech dvě jednotky schopné dobíjet konektory CCS2 elektromobily s využitím výkonu až 350 kW. Podle vytížení se pak mohou přidat ještě další dvě jednotky.
 „Jsme rádi, že můžeme i nadále rozšiřovat služby pro řidiče, kteří vlastní automobily na elektrický pohon. Vzhledem k jejich stále rostoucímu počtu se na tento segment budeme i nadále výrazně zaměřovat...
...Rozšířením spolupráce s Ionity zdůrazňujeme naši filozofii ‘We Care More’ a zaměřujeme se také na zákazníky, kteří nejezdí na tradiční paliva. Nabízíme jim možnost využití pohodlného zázemí a chutného občerstvení během dobíjení,“ říká Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika. Zdroj: Ionity
První stanice Ionity na území České republiky vznikla v roce 2019 u čerpací stanice OMV v Berouně u dálnice D5. Druhá nabíječka byla postavena na podzim loňského roku u čerpací stanice společnosti Shell Czech Republic v Nupakách u Prahy. 
17
Fotogalerie

Počet supernabíječek Ionity se v Česku zdvojnásobil. Nově už jsou i na D1

Za polovinou cesty z Prahy do Brna si teď můžete nabít elektromobil velmi rychle.

Počet supernabíječek Ionity na území České republiky vzrostl ze dvou na čtyři. Dvě nové nabíjecí stanice byly otevřeny na 111. kilometru dálnice D1 u čerpacích stanic OMV v obou směrech. Aktuálně jsou na těchto místech dvě jednotky schopné dobíjet konektory CCS2 elektromobily s využitím výkonu až 350 kW. Podle vytížení se pak mohou přidat ještě další dvě jednotky.

„Jsme rádi, že můžeme i nadále rozšiřovat služby pro řidiče, kteří vlastní automobily na elektrický pohon. Vzhledem k jejich stále rostoucímu počtu se na tento segment budeme i nadále výrazně zaměřovat. Rozšířením spolupráce s Ionity zdůrazňujeme naši filozofii ‘We Care More’ a zaměřujeme se také na zákazníky, kteří nejezdí na tradiční paliva. Nabízíme jim možnost využití pohodlného zázemí a chutného občerstvení během dobíjení,“ říká Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.

První stanice Ionity na území České republiky vznikla v roce 2019 u čerpací stanice OMV v Berouně u dálnice D5. Druhá nabíječka byla postavena na podzim loňského roku u čerpací stanice společnosti Shell Czech Republic v Nupakách u Prahy. Nabíjecí stanice Ionity dokážou nabít nové elektromobily klidně třeba i do půl hodiny. Záleží na tom, jestli váš elektromobil podporuje rychlé dobíjení.

Dvě nové nabíječky se nacházejí za Humpolcem u sjezdu na Jihlavu, tedy krátce za polovinou cesty z Prahy do Brna. Jejich umístění dává smysl především pro cestovatele mezi těmito dvěma místy, kterým teď elektromobil může začít dávat smysl.

Doporučujeme

Články odjinud