Ioniq 5 odhaluje techniku. Má dojezd 550 km, 313 koní a solární panely na střeše

True  |  23. 12. 2020 09:57

Tak tohle nedodelane neco ma nahradit Konu,ktera se musi stahnout z prodeje .
Tak tohle si rika opet a zase o poradne fiasko. Vlastne jako vsechno,co vypusti s pompou do sveta a pak se stahnutym ocasem jen plati pokuty,odskodneni,soudy.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 12. 2020 10:29

Netřeba kupovat hned. Rok dva počkáš a uvidíš, jaká je realita. Evropské automobilky potřebují konkurenci jako prase drbání. Nějak mi připadá, že to v interiérech elektromobilů za mega vypadá, jak v kindrvajíčku.

Odpovědět  |   | 
Juraj K.  |  23. 12. 2020 10:36

Čo si? True Dealer škodovečky?

Odpovědět  |   | 
True  |  23. 12. 2020 10:39

Ne.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  23. 12. 2020 19:34

Toyoty.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  23. 12. 2020 19:33

Kecáš.
Fiasko je pro tebe ta tvoje, u nás málo prodávaná, Toyota, proto trolíš ve všech diskusích o Hyundai a měníš nicky jak na běžícím pásu.
Např. tady:
https://www.autorevue.cz/seriovy-ioniq-5-se-od-kon... ...

Odpovědět  |   | 
True  |  23. 12. 2020 20:19

Ty chudinko,ano jsi ubohy a ja si budu delat to,co chci a uznam za vhodne. Ale to tvuj intelekt nezvlada pochopit ve sve omezenosti po vyplachu mozku.
Toyota uz davno jezdi na vodik ,ty ubozaku,hybridni systemy darovala celemu automotive zdarma,vyvinula dalsi revolucni baterii pro EV atd.atd. a uz si pro jednou zapamatuj,ze zadna vozidla neprodavam a ani neprodaval a pracovat uz nemusim. pracoval jsem 25let velmi tvrde a ted si opravdu muzu delat co chci a jak chci a kde chci a s kym chci.
Tebe by takova volnost zabila,potrebujes kazdy den rikat,co je dobre,co je spatne ,kam jit,co delat,co jist a mnoho dalsich veci. Mit vlastni nazor se v cechach nenosi a pouze cesta se stadem je ta prava a proto v cechach neziju. A pravdu rikat budu at se ti to libi nebo ne. Hyundai je postaven a rizen jako jeden velky hoax . Podvod na podvod a je blizko toho,aby se ten domecek z karet zritil.
Poser se zlosti,ze to porad opakuju,ale debilove jako ty ,to potrebuji ,jinak budou zit v omylu po veky veku.
A prestan trapne komentovat me uzivani x nicku. Jsem svobodny clovek a tim to hasne.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  23. 12. 2020 23:14

Hmmm, hezky tu předvádíš svůj velmi nízký intelekt a nemáš pravdu. Každý to tady vidí.
Třeba to, že první komerčně (sériově) vyráběný automobil na vodíkové palivové články, Hyundai iX35 (Tucson) FCEV, byl představen v roce 2013, Toyota Mirai následovala až v roce 2015.
https://auto-mania.cz/hyundai-ix35-fuel-cell-uk... ...
Další info si najdi třeba na Wiki.

Odpovědět  |   | 
True  |  24. 12. 2020 00:21

Chudaku ubohy,mozku vymyty.
Ano znovu dokazujes,jak debilni jsi.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  24. 12. 2020 09:38

Nic jiného z tebe nevyleze, než urážky úplně všem, kdo sem něco napíšou, co se ti nelíbí. Co si o sobě myslíš, ty dementní nulo?

Odpovědět  |   | 
Hra  |  24. 12. 2020 21:47

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/hyundai-rozje...
Jste slepý a hadate se zbytečně.
Hyundai je zloděj a hoax,to vi všichni v automotive a proto s ním nikdo nespolupracuje. Všichni ho považují za svrab .

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  25. 12. 2020 10:56

Tak ty jsi dobrý psychouš. Komentovat sám sebe, v každém příspěvku se vydávat za někoho jiného tak, aby si někdo myslel, že to pokaždé píší jiní přispěvovatelé. Jsi naprosto čitelný a každý to pozná. Píšeš stále dokola ty samé nesmysly, nepodložené lži a manipulace s fakty k obrazu svému. Navíc neumíš česky, neumíš číst - nechápeš souvislosti, vytrháváš z textů jen to, co ti vyhovuje atd. Přečti si až do konce článek ve tvém odkazu. Zkrátka jsi z Hyundaie frustrovaný zoufalec, egoista zralý na léčbu.

Tak hezké vánoční svátky. Já si je jdu užít s rodinou. Nehodlám svůj vzácný čas trávit dohady s idioty.

Odpovědět  |   | 
Rosik2606  |  23. 12. 2020 10:05

Pěkný kousek, jen tak dál, trochu změny v té šedi, jsem zvědav na realitu. Ta je vždy trochu jiná,
než obrázek.

Odpovědět  |   | 

chce to technicky rozvést, třeba tu střechu, kde u plug inu priuse to dělá 5km.

Odpovědět  |   | 
True  |  23. 12. 2020 11:28

Neví,oni prostě neví.
Poskládali co ukradli, okopírovali,převzali, pozměnili a teď se uvidí,jak to dopadne. A dobré to nebude. Kona budiž odstrašujícím příkladem. I proto už bude Ioniq samostatná značka,to kvůli následným soudům a pokutám a odškodnění.
Podvodníci si kryjou záda.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 12. 2020 11:40

V našich klimatických podmínkách to bude dělat 0km. Nejsme v Kalifornii. Většinu roku zataženo nebo tma. Pak je auto v garáži a když ne, tak v létě ho normální člověk dá spíš do stínu.

Odpovědět  |   | 
True  |  23. 12. 2020 11:44

A proto nejsou v Česku solární elektrárny.
Chytřejší než jsme si mysleli.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 12. 2020 12:02

Hmm, za dotace a nesmyslný částky garantovaného výkupu, to se to staví, že. Jdi se podívat do vestibulu ČVUT FSV, tam máš (jestli to už nesundali) panel, kde se zobrazuje aktuálně dodávaná elektřina. Při zataženu, to je panečku výkon. A taky se podívej, kolik vzácné plochy taková elektrárna s pidi výkonem dodá. Nějaký smysl to má na střechách RD, ale ty to vidíš celé moc socialisticky.

Odpovědět  |   | 
True  |  23. 12. 2020 12:06

A proto je střecha auta vzácné místo.
Ten vaječný koňak jste letos udělali nějak silný.
Už ho nepijte.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 12. 2020 12:07

Argumenty nula, jen uštěpačné poznámky, klasický diskutér ar. Hezký den.

Odpovědět  |   | 
True  |  23. 12. 2020 12:16

Nastudujte si něco o fotovoltaice.
A já si jdu uštípnout kus vánočky.

Odpovědět  |   | 

tam uvádí třeba stím budeš jezdit po městě a za celý den jízdy i se stáním to prodlouží o 5km, hledám a nemůžu to najít i při ne plug in to dovede při stání pohánět klimu. Kámoš má priuse hybrida bez té střechy, tak info nemám.

Odpovědět  |   | 
True  |  23. 12. 2020 14:48

A ty jsi hybrid bez hlavy.
Ikdyz mas castecne pravdu o solarni strese a jejim vyznamu.
Porad jsi neskutecny matlak. Vsechno dohromady ,ale jasneho a srozumitelneho nic.

Odpovědět  |   | 

nejsem mamánek. A kdybys nebyl ty, byl bys schopný vypravěč. přeci se neshodíš před kolegy.

Odpovědět  |   | 
True  |  23. 12. 2020 20:22

Opet Te zklamu,mamanek opravdu nejsem a nikdy nebyl.
Jsi si jist,ze reagujes na spavnem webu,na spravnem vlakne a na tu spravnou osobu,co pane

Odpovědět  |   | 
josephko  |  24. 12. 2020 00:24

Kórejci sa európskym automobilkám rýchlo vzďaľujú a tie budú mať problém, aby náskok čím skôr stiahli.
Európske automobilky majú problém jednak s platformami (výnimkou je koncern VW), so softvérom a vysokou spotrebou elektriny. Už prebehlo viacero nezávislých testov, a výsledok je viacmenej vždy rovnaký: Tesla 3 a Hyundai Kona do 15 kWh/100 km, európske elektromobily 20 kWh/100 km a viac.
Aj tu je pekne vidieť, kto posledných 5 rokov makal a kto len čakal, či Tesla skrachuje alebo nie.

Odpovědět  |   | 
Stano  |  24. 12. 2020 02:23

Ty si vyjebany kokot.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  25. 12. 2020 11:15

Fotky nejsou z USA, ale z jihokorejského Ulsanu, kde se auta naloďují na lodě vyrobené v loděnicích Hyundai a kde má Hyundai největší automobilovou fabriku na světě (absoutně) s roční produkcí 1,5 milionu aut. Samozřejmě má po světě podobných fabrik víc, např. i ve samotných Spojených státech.
Článek je o dopadu současné pandemie na automobilový průmysl. Co z článku vyplývá je v posledních dvou odstavcích.

Odpovědět  |   | 
Kat  |  26. 12. 2020 19:35

Ty jsi čuráček,ty vole,ty máš dost.
Falešná čísla,nic víc.

Odpovědět  |   | 
Kat  |  26. 12. 2020 19:40

10 Biggest Car Companies
#1 Toyota Motor Corp. (TM)
#2 Volkswagen AG (VWAGY)
#3 Daimler AG (DMLRY)
#4 Ford Motor Co. (F)
#5 Honda Motor Co. Ltd. (HMC)
#6 Bayerische Motoren Werke AG (BMWYY)
#7 General Motors Co. (GM)
#8 Fiat Chrysler Automobiles NV (FCAU)

Odpovědět  |   | 
Kat  |  26. 12. 2020 19:46

https://www.feelgoodanyway.com/the-top-7-largest-manufac...
Zase lžeš ubožáku
A jinde mají hovno , pár malých montoven
Jsi prostě dement

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  27. 12. 2020 21:25

Děkuji ti za důkazy o tvé své ubohé malosti a průvanu ve tvé hlavě.
Nejsi schopný si ani najít úplně nejzákladnější informace, stejně jako
nějaká diletantská a bezejmenná HR agentura ve tvém odkazu a jste absolutně mimo realitu.
Stačí si porovnat výrobní plochy závodu VW ve Wolfsburgu (6 500 000 metrů čtverečních) a Hyundaie v Ulsanu (15 000 000 metrů čtverečních) :
https://www.autoexpress.co.uk/car-news/94997/hyundais-f... ...
https://translate.google.cz/translate...
Takže klidni hormon...

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  27. 12. 2020 21:41

"Ulsan má největší továrnu na montáž automobilů na světě provozovanou společností Hyundai Motor Company, největší loděnici na světě, provozovanou společností Hyundai Heavy Industries, a třetí největší ropnou rafinérii na světě, kterou vlastní SK Energy. V roce 2017 měl Ulsan HDP na obyvatele ve výši 65 093 USD, což je nejvyšší ze všech regionů v Jižní Koreji."
https://www.msk.cz/cz/verejnost/metropolitni... ...

Odpovědět  |   | 

Pěkný a každej z nich nahradí jednoho spalováka.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Kat  |  26. 12. 2020 19:36

Tebe nahrazovat nebude třeba, zbytečný zmetku bez mozku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 75 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 18 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika