Ioniq 5 odhaluje techniku. Má dojezd 550 km, 313 koní a solární panely na střeše

36 komentářů

Kuk Vykuk
26. prosince • 17:49

Pěkný a každej z nich nahradí jednoho spalováka. :-PB-]

Kat
26. prosince • 19:36

Tebe nahrazovat nebude třeba, zbytečný zmetku bez mozku.

josephko
24. prosince • 0:24

Kórejci sa európskym automobilkám rýchlo vzďaľujú a tie budú mať problém, aby náskok čím skôr stiahli.
Európske automobilky majú problém jednak s platformami (výnimkou je koncern VW), so softvérom a vysokou spotrebou elektriny. Už prebehlo viacero nezávislých testov, a výsledok je viacmenej vždy rovnaký: Tesla 3 a Hyundai Kona do 15 kWh/100 km, európske elektromobily 20 kWh/100 km a viac.
Aj tu je pekne vidieť, kto posledných 5 rokov makal a kto len čakal, či Tesla skrachuje alebo nie.

Hra
24. prosince • 21:44
Tekmot
25. prosince • 11:15

Fotky nejsou z USA, ale z jihokorejského Ulsanu, kde se auta naloďují na lodě vyrobené v loděnicích Hyundai a kde má Hyundai největší automobilovou fabriku na světě (absoutně) s roční produkcí 1,5 milionu aut. Samozřejmě má po světě podobných fabrik víc, např. i ve samotných Spojených státech.
Článek je o dopadu současné pandemie na automobilový průmysl. Co z článku vyplývá je v posledních dvou odstavcích.

Kat
26. prosince • 19:46

https://www.feelgoodanyway.com/the-top-7-largest-manufac...
Zase lžeš ubožáku
A jinde mají hovno , pár malých montoven
Jsi prostě dement

Tekmot
27. prosince • 21:25

Děkuji ti za důkazy o tvé své ubohé malosti a průvanu ve tvé hlavě.
Nejsi schopný si ani najít úplně nejzákladnější informace, stejně jako
nějaká diletantská a bezejmenná HR agentura ve tvém odkazu a jste absolutně mimo realitu.
Stačí si porovnat výrobní plochy závodu VW ve Wolfsburgu (6 500 000 metrů čtverečních) a Hyundaie v Ulsanu (15 000 000 metrů čtverečních) :
https://www.autoexpress.co.uk/car-news/94997/hyundais-f... ...
https://translate.google.cz/translate...
Takže klidni hormon...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tekmot
27. prosince • 21:41

"Ulsan má největší továrnu na montáž automobilů na světě provozovanou společností Hyundai Motor Company, největší loděnici na světě, provozovanou společností Hyundai Heavy Industries, a třetí největší ropnou rafinérii na světě, kterou vlastní SK Energy. V roce 2017 měl Ulsan HDP na obyvatele ve výši 65 093 USD, což je nejvyšší ze všech regionů v Jižní Koreji."
https://www.msk.cz/cz/verejnost/metropolitni... ...

Kat
26. prosince • 19:40

10 Biggest Car Companies
#1 Toyota Motor Corp. (TM)
#2 Volkswagen AG (VWAGY)
#3 Daimler AG (DMLRY)
#4 Ford Motor Co. (F)
#5 Honda Motor Co. Ltd. (HMC)
#6 Bayerische Motoren Werke AG (BMWYY)
#7 General Motors Co. (GM)
#8 Fiat Chrysler Automobiles NV (FCAU)

Kat
26. prosince • 19:35

Ty jsi čuráček,ty vole,ty máš dost.
Falešná čísla,nic víc.

Stano
24. prosince • 2:23

Ty si vyjebany kokot.

petr r. (petrumr)
23. prosince • 11:15

chce to technicky rozvést, třeba tu střechu, kde u plug inu priuse to dělá 5km.

.
23. prosince • 11:40

V našich klimatických podmínkách to bude dělat 0km. Nejsme v Kalifornii. Většinu roku zataženo nebo tma. Pak je auto v garáži a když ne, tak v létě ho normální člověk dá spíš do stínu.

petr r. (petrumr)
23. prosince • 14:41

tam uvádí třeba stím budeš jezdit po městě a za celý den jízdy i se stáním to prodlouží o 5km, hledám a nemůžu to najít i při ne plug in to dovede při stání pohánět klimu. Kámoš má priuse hybrida bez té střechy, tak info nemám.

True
23. prosince • 14:48

A ty jsi hybrid bez hlavy.
Ikdyz mas castecne pravdu o solarni strese a jejim vyznamu.
Porad jsi neskutecny matlak. Vsechno dohromady ,ale jasneho a srozumitelneho nic.

petr r. (petrumr)
23. prosince • 20:17

nejsem mamánek. A kdybys nebyl ty, byl bys schopný vypravěč. přeci se neshodíš před kolegy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
True
23. prosince • 20:22

Opet Te zklamu,mamanek opravdu nejsem a nikdy nebyl.
Jsi si jist,ze reagujes na spavnem webu,na spravnem vlakne a na tu spravnou osobu,co pane

True
23. prosince • 11:44

A proto nejsou v Česku solární elektrárny.
Chytřejší než jsme si mysleli.

.
23. prosince • 12:02

Hmm, za dotace a nesmyslný částky garantovaného výkupu, to se to staví, že. Jdi se podívat do vestibulu ČVUT FSV, tam máš (jestli to už nesundali) panel, kde se zobrazuje aktuálně dodávaná elektřina. Při zataženu, to je panečku výkon. A taky se podívej, kolik vzácné plochy taková elektrárna s pidi výkonem dodá. Nějaký smysl to má na střechách RD, ale ty to vidíš celé moc socialisticky.

True
23. prosince • 12:06

A proto je střecha auta vzácné místo.
Ten vaječný koňak jste letos udělali nějak silný.
Už ho nepijte.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
23. prosince • 12:07

Argumenty nula, jen uštěpačné poznámky, klasický diskutér ar. Hezký den.

True
23. prosince • 12:16

Nastudujte si něco o fotovoltaice.
A já si jdu uštípnout kus vánočky.

True
23. prosince • 11:28

Neví,oni prostě neví.
Poskládali co ukradli, okopírovali,převzali, pozměnili a teď se uvidí,jak to dopadne. A dobré to nebude. Kona budiž odstrašujícím příkladem. I proto už bude Ioniq samostatná značka,to kvůli následným soudům a pokutám a odškodnění.
Podvodníci si kryjou záda.

Rosik2606
23. prosince • 10:05

Pěkný kousek, jen tak dál, trochu změny v té šedi, jsem zvědav na realitu. Ta je vždy trochu jiná,
než obrázek.

True
23. prosince • 9:57

Tak tohle nedodelane neco ma nahradit Konu,ktera se musi stahnout z prodeje .
Tak tohle si rika opet a zase o poradne fiasko. Vlastne jako vsechno,co vypusti s pompou do sveta a pak se stahnutym ocasem jen plati pokuty,odskodneni,soudy.

Tekmot
23. prosince • 19:33

Kecáš.
Fiasko je pro tebe ta tvoje, u nás málo prodávaná, Toyota, proto trolíš ve všech diskusích o Hyundai a měníš nicky jak na běžícím pásu.
Např. tady:
https://www.autorevue.cz/seriovy-ioniq-5-se-od-kon... ...

True
23. prosince • 20:19

Ty chudinko,ano jsi ubohy a ja si budu delat to,co chci a uznam za vhodne. Ale to tvuj intelekt nezvlada pochopit ve sve omezenosti po vyplachu mozku.
Toyota uz davno jezdi na vodik ,ty ubozaku,hybridni systemy darovala celemu automotive zdarma,vyvinula dalsi revolucni baterii pro EV atd.atd. a uz si pro jednou zapamatuj,ze zadna vozidla neprodavam a ani neprodaval a pracovat uz nemusim. pracoval jsem 25let velmi tvrde a ted si opravdu muzu delat co chci a jak chci a kde chci a s kym chci.
Tebe by takova volnost zabila,potrebujes kazdy den rikat,co je dobre,co je spatne ,kam jit,co delat,co jist a mnoho dalsich veci. Mit vlastni nazor se v cechach nenosi a pouze cesta se stadem je ta prava a proto v cechach neziju. A pravdu rikat budu at se ti to libi nebo ne. Hyundai je postaven a rizen jako jeden velky hoax . Podvod na podvod a je blizko toho,aby se ten domecek z karet zritil.
Poser se zlosti,ze to porad opakuju,ale debilove jako ty ,to potrebuji ,jinak budou zit v omylu po veky veku.
A prestan trapne komentovat me uzivani x nicku. Jsem svobodny clovek a tim to hasne.

Driver
23. prosince • 23:14

Hmmm, hezky tu předvádíš svůj velmi nízký intelekt a nemáš pravdu. Každý to tady vidí.
Třeba to, že první komerčně (sériově) vyráběný automobil na vodíkové palivové články, Hyundai iX35 (Tucson) FCEV, byl představen v roce 2013, Toyota Mirai následovala až v roce 2015.
https://auto-mania.cz/hyundai-ix35-fuel-cell-uk... ...
Další info si najdi třeba na Wiki.

True
24. prosince • 0:21

Chudaku ubohy,mozku vymyty.
Ano znovu dokazujes,jak debilni jsi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Driver
24. prosince • 9:38

Nic jiného z tebe nevyleze, než urážky úplně všem, kdo sem něco napíšou, co se ti nelíbí. Co si o sobě myslíš, ty dementní nulo?

Hra
24. prosince • 21:47

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/hyundai-rozje...
Jste slepý a hadate se zbytečně.
Hyundai je zloděj a hoax,to vi všichni v automotive a proto s ním nikdo nespolupracuje. Všichni ho považují za svrab .

Tekmot
25. prosince • 10:56

Tak ty jsi dobrý psychouš. Komentovat sám sebe, v každém příspěvku se vydávat za někoho jiného tak, aby si někdo myslel, že to pokaždé píší jiní přispěvovatelé. Jsi naprosto čitelný a každý to pozná. Píšeš stále dokola ty samé nesmysly, nepodložené lži a manipulace s fakty k obrazu svému. Navíc neumíš česky, neumíš číst - nechápeš souvislosti, vytrháváš z textů jen to, co ti vyhovuje atd. Přečti si až do konce článek ve tvém odkazu. Zkrátka jsi z Hyundaie frustrovaný zoufalec, egoista zralý na léčbu.Tak hezké vánoční svátky. Já si je jdu užít s rodinou. Nehodlám svůj vzácný čas trávit dohady s idioty.

Juraj K.
23. prosince • 10:36

Čo si? True Dealer škodovečky? ;-)

Tekmot
23. prosince • 19:34

Toyoty.

True
23. prosince • 10:39

Ne.

.
23. prosince • 10:29

Netřeba kupovat hned. Rok dva počkáš a uvidíš, jaká je realita. Evropské automobilky potřebují konkurenci jako prase drbání. Nějak mi připadá, že to v interiérech elektromobilů za mega vypadá, jak v kindrvajíčku.

Doporučujeme

Články odjinud