Inženýři Nissanu si v dlouhé chvíli postavili Leaf s 48 kWh akumulátory

Zelí  |  22. 07. 2016 11:23

Udělali z toho dvoumístné kupéčko nebo městskou dodávku.....

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  22. 07. 2016 15:41

60kWh, to je v přepočtu účinnosti spalovacího motoru nějakých 15litrů benzínu... no to jo, tím se vše jednou provždy vyřešilo...

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  22. 07. 2016 11:56

Kdyby tam dali baterky i místo předních sedadel, tak by to mohlo teoreticky ujet i 600km? Jen by to pak asi ještě chtělo přidat funkci autopilota, aby si ty baterky mohly samy cestovat po světě i bez živého řidiče a bez posádky. Tak by vznikl automatický baterkový převozník, který by mohl v nouzi pomoci s dobíjením vybitých elektromobilů.

Odpovědět  |   | 
Míra  |  22. 07. 2016 12:08

Sice se do takového auta nikdo nevejde, ale dojezd má fantastický

Odpovědět  |   | 
Míra  |  22. 07. 2016 13:17

Jak to chodí? No chodí to dobře, ale neseje to
(Marečku, podejte mi pero)

Odpovědět  |   | 
Míra  |  22. 07. 2016 12:21

Je jistě fajn ukázat, že jde do auta nacpat libovolný počet jednokilowatthodinových akumulátorů.
Mě by spíš zajímalo třeba jak vyřešili jejich chlazení? Takhle napáskované akumulátory musí být při nabíjení pěkně horké (při rychlejším nabíjení spíš rozpálené) a teplotu si udrží asi dost dlouho. Je potřeba je nějak chladit, už třeba proto, že jet v takovém autě bude připomínat jízdu v sauně.

Odpovědět  |   | 
Lupo  |  22. 07. 2016 13:43

sak pouzili standardni clanky z Leafu a ty maji chlazeni zabudovane v kazdem tom clanku, samotny obal clanku slouzi jako rozvadec tepla a v kazdem je zabudovany chladici okruh

http://hybridautocenter.com/HAC4/media/com_hikashop/u... ...
to zebrovani v rozich slouzi k cirkulaci vzduchu

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 07. 2016 13:47

Výborné jako dodávka pro rozvoz picy. Hodí se krabice na baterku a pica nevychladne.

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  22. 07. 2016 15:42

Jojo, je to celý na picu

Odpovědět  |   | 
Míra  |  22. 07. 2016 14:07

Aha, díky. Chlazené je to tedy vzduchem, který je profukovaný skrz ty akumulátory?
No, asi to stačí, když to vyrobili.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  22. 07. 2016 21:13

Nestačí, ale vyrobili to.

Odpovědět  |   | 
mykanec  |  22. 07. 2016 23:54

Jistě "nestačí".
Jen toho vyrobili statisíce a všechny jezdí. Není to podezřelé?

Odpovědět  |   | 

To je podezřele podezřelé, já bych to hned zakázal

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  23. 07. 2016 12:45

Koukam uz brzo tu Teslu dozenou, jeste vyndat ta zbyla dve sedadla...

Odpovědět  |   | 
Fff  |  24. 07. 2016 07:53

Tesla nabízí kompletní cirkus- akumulátory, nabíjecí stanice, automobily, šaška, pyramidu- s tím se Nissan srovnávat nedá...

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  23. 07. 2016 13:00

hm todle auto se urcite vyplati, trochu na to slapnu, zapnu klimu nebo topeni. Po dalnici pojedu 130km/h a realny dojezd bude sotva 200km. Za mego v zakladni verzi, ktere uveze akorat starou na nakup. Az udelaji rodinne auto s cenou kolem milionu s dojezdem realnych 400km potom aku bude urcite zajimave. Zatim je aku pouze pro fanousky nebo totalni blazny absolutne nepouzitelne, krome samozrejme Tesly. Ale tam je cena trochu jinde. Jak pise Zeli na rozvoz pizy dobre.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  23. 07. 2016 17:25

Proč každá další demonstrace toho co všechno je s elektromobily možné je jen patetickou demonstrací toho, jak jsou elektromobily zoufale na pi**?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 23 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry