Investiční poradce: Kupte si prakticky nejeté Ferrari Enzo!

Zima je vhodná doba pro investiční spekulace, aspoň když se bavíme o motorových vozidlech. A Ferrari Enzo je taková sázka na jistotu, pokud jde o zachování hodnoty a naprosto jisté zhodnocení vložených prostředků. Tohle auto, kterého se vyrobilo jenom 399 kusů, je už nyní legenda a zájem o něj bude vždycky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle konkrétní Enzo je prakticky nejeté a v naprosto originálním stavu. Zhodnocení vaší investice několika desítek milionů je tak zaručeno.

Jedno se teď objevilo na prodej v americkém Los Angeles a zajímavé je tím, že má najeto pouhých 570 km. Je tedy prakticky úplně nové, i když bylo vyrobeno už v roce 2003. Auto je naprosto originální bez jakýchkoli zásahů. Dokonce má prý ještě ochranné kryty volantu, pedálů a sedaček, se kterými bylo dodáno z továrny.

Ferrari 458 Speciale Aperta je jen pro 499 boháčů

Ferrari 458 Speciale Aperta je jen pro 499 boháčů

Ptáte se na cenu? Ehm... No, prodejce ji sdělí na požádání vážným zájemcům, ale v případě takového auta se cenovka pohybuje v přepočtu někde mezi 40 a 70 miliony korun. Ovšem v případě Ferrari Enzo hodnota neklesne, naopak spíše poroste, pokud ho udržíte funkční a originální.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
No tak! Nenechte se přemlouvat, seberte odvahu (a zhruba sedmdesát milionů) a vyražte do Kalifornie na nákupy

Jen připomeneme, že Ferrari Enzo je předchůdce současného supersportu LaFerrari. Je prakticky celé postavené z uhlíkových vláken a pohání ho uprostřed uložený atmosférický dvanáctiválec o zdvihovém objemu šesti litrů.

Přes šestistupňovou sekvenční převodovku řadící rychlostí až 150 ms posílá na zadní kola výkon 485 kW (660 koní) v 7800 ot./min. a točivý moment 657 Nm v 5500 ot./min. Ferrari Enzo se dostane na stovku za 3,14 sekundy, kolem 160 km/h se prožene za 6,6 sekundy a dosáhne na maximální rychlost 355 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 58 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků