Investiční poradce: Ferrari 275 GTB/C Speciale je na prodej

Dneska se na nás ze všech stran hrnou rady, jak zaručeně dobře investovat a uchránit své chabé úspory od inflace. Ale co se jednou vyklašlat na banku a koupit si raději něco, na čem rozhodně nikdy neproděláte? Třeba vzácné Ferrari 275 GTB/C Speciale.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U těchto detailů získává termín "autoerotika" naprosto jiný význam

Tento typ vznikal v letech 1964 a 1965 vlastně jen kvůli homologaci závodního speciálu Ferrari 275 GTB. Tohle konkrétní auto vzniklo jen ve třech exemplářích. Číslo šasi draženého auta je 06701 a to prý svědčí o tom, že bylo vyrobeno v dubnu 1965 jako první ze série tří kusů. Nikdy oficiálně nezávodilo.

Život řidiče | Byznys

Auto jako investice aneb jak si koupit hračku a neprodělat na tom

Naproti tomu jeho příbuzný to v témže roce dotáhl na celkové třetí místo v závodě 24 h Le Mans a od té doby se prý nikdy žádné auto s motorem vpředu a pohonem zadních kol tak dobře neumístilo.

Retro | Technika | Sport

Shelby Cobra Daytona (1964-1965): Americké kladivo na Ferrari

Pod celohliníkovou ručně dělanou karoserií se ukrývá fascinující vidlicový dvanáctiválec o objemu 3,3 l, pro který palivovou směs připravuje šest karburátorů. To jen, kdybyste neměli při dlouhých zimních večerech co dělat. Seřídit tenhle mechanismus bude chtít opravdu velkou porci zkušeností a hlavně trpělivosti.

Výkon Ferrari 275 GTB/C Speciale dosahoval na 235 kW (320 k), což bylo o zhruba 70 koní víc než u standardního Ferrari 275 GTB. Vůz bude již 15. srpna dražit aukční síň RM Auctions v Monterey a očekává se, že by výsledná cena mohla překročit 25 milionů dolarů (půl miliardy korun). Mohlo by to tak být nejdražší Ferrari všech dob.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků