Invaze elektromobilů od VW: Do roku 2020 přijdou rovnou dva SUV modely

Wolfsburgská automobilka chystá v příštích letech pořádnou invazi elektromobilů. Jen do roku 2020 chce na trh uvést několik zajímavých kousků.

Volkswagen to se svými plány ohledně elektrických vozů myslí smrtelně vážně. Jen v rozmezí let 2020 až 2025 chce uvést na trh 23 vozů. Svou flotilu modelů I.D. ale rozšíří ještě dříve. Nejdříve má již v roce 2019 přijít na trh elektrický hatchback, po něm chce německá automobilka do roku 2020 předvést rovnou dva automobily poháněné elektrickým ústrojím ze segmentu SUV.

Jedním z nich bude model sportovního kupé SUV I.D. Crozz, které si jako koncept můžete prohlédnout v naší galerii. K této dvojce se má přidat ještě také elektrický sedan. V roce 2022 se zase můžeme těšit na mikrobus I.D. Buzz.

Volkswagen přestal prodávat nejvýkonnější Passat. Důvodem jsou emise

Volkswagen přestal prodávat nejvýkonnější Passat. Důvodem jsou emise

Podle informací britského Auto Expressu bude na rozdíl od produkční verze konceptu I.D. Crozz druhé SUV více konvenční. Inspiraci má brát z menšího modelu T-Roc a vizuálně bude přibližně stejné velikosti jako Tiguan. U obou SUV modelů má být na zadní nápravě namontovaný větší motor, který bude ještě doplňovat menší na té přední. Celkový výkon by se mohl pohybovat kolem 225 kW. Dojezd na jedno nabití by se měl blížit k 500 kilometrům. 

Šéf automobilky Herbert Diess také přiznal, že připravují "emocionálnější" elektrické modely. Na začátku příštího desetiletí bychom se tak mohli dočkat například sportovního kupé sloužícího jako náhrada Scirocca. Povídá se i o plně elektrickém modelu Beetle.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků