Intrix: najít místo k parkování bude možná snazší

Zvláště ve větších městech je stále obtížnější najít místo k parkování. A to je výzva.
Intrix: najít místo k parkování bude možná snazší

Pokud často jezdíte po městě a jste nuceni řešit nejrůznější „pochůzky“, jistě mi dáte zapravdu v tom, že byste zvláště ve vypjatých situacích s chutí oželeli polovinu výkonu svého auta a zdvojnásobili jeho spotřebu, jen abyste už konečně zaparkovali. Jistě, některé navigační systémy jsou schopny nabízet informace o volných parkovacích kapacitách velkých parkovišť, o těch menších vás pak informují světelné cedule u silnice nebo se spoléháte na vlastní povědomí, ale to není systémové řešení.

Klepněte pro větší obrázek
Zatím Intrix zajišťuje hlavně informace o dopravní situaci

Řadu důležitých informací nabídnou také aplikace v „chytrých telefonech“, ale jistě sami uznáte, že jde celkově vzato o informace dosti chatrné. Očekávat zejména od menších provozovatelů parkovišť a parkovacích domů průběžné informace o jejich vytíženosti je pak takřka utopií. Nyní přichází společnost Intrix, jež se v současnosti soustředí hlavně na přísun dopravních informací pro navigace, s novým projektem.

Nový rekord v parkování. Han Yue a Mini Cooper potřebovali rezervu 15 cm

Nový rekord v parkování. Han Yue a Mini Cooper potřebovali rezervu 15 cm

Intrix plánuje zahájit spolupráci se systémy ParkMe v USA a Parkopedia v Evropě, což má uživatelům zajistit jen v Evropě on-line informace o obsazenosti více než 42 tis. parkovacích míst. Intrix Park vám nabídne nejen přehled o jejich aktuální obsazenosti, ale také otvírací doby jednotlivých parkovišť a jejich ceny.

Klepněte pro větší obrázek
Intrix Park by měl být v dohledné době implementován přímo v informačních palubních soustavách nových automobilů
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků