Intrix: najít místo k parkování bude možná snazší

Zvláště ve větších městech je stále obtížnější najít místo k parkování. A to je výzva.
Intrix: najít místo k parkování bude možná snazší

Pokud často jezdíte po městě a jste nuceni řešit nejrůznější „pochůzky“, jistě mi dáte zapravdu v tom, že byste zvláště ve vypjatých situacích s chutí oželeli polovinu výkonu svého auta a zdvojnásobili jeho spotřebu, jen abyste už konečně zaparkovali. Jistě, některé navigační systémy jsou schopny nabízet informace o volných parkovacích kapacitách velkých parkovišť, o těch menších vás pak informují světelné cedule u silnice nebo se spoléháte na vlastní povědomí, ale to není systémové řešení.

Klepněte pro větší obrázek
Zatím Intrix zajišťuje hlavně informace o dopravní situaci

Řadu důležitých informací nabídnou také aplikace v „chytrých telefonech“, ale jistě sami uznáte, že jde celkově vzato o informace dosti chatrné. Očekávat zejména od menších provozovatelů parkovišť a parkovacích domů průběžné informace o jejich vytíženosti je pak takřka utopií. Nyní přichází společnost Intrix, jež se v současnosti soustředí hlavně na přísun dopravních informací pro navigace, s novým projektem.

Nový rekord v parkování. Han Yue a Mini Cooper potřebovali rezervu 15 cm

Nový rekord v parkování. Han Yue a Mini Cooper potřebovali rezervu 15 cm

Intrix plánuje zahájit spolupráci se systémy ParkMe v USA a Parkopedia v Evropě, což má uživatelům zajistit jen v Evropě on-line informace o obsazenosti více než 42 tis. parkovacích míst. Intrix Park vám nabídne nejen přehled o jejich aktuální obsazenosti, ale také otvírací doby jednotlivých parkovišť a jejich ceny.

Klepněte pro větší obrázek
Intrix Park by měl být v dohledné době implementován přímo v informačních palubních soustavách nových automobilů
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 42 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků