Proč se doprdele nemůžou Škodovky jmenovat česky? Co je na jménu Kodiaq, Karoq nebo Scala tak progresivního, že je má česká automobilka??? Klidně je mohl mít Seat a my si necháme Rapid, Garde, Felicie(a), 120L. Proooooč?????
Designéři nakreslili volant kulatý ale v reálu je dole půlkulatý, elektrony zvenku dosedají pomalu až na zem a skutečnost zase jinde... Ruční brzda se taky nebude zatahovat nejlíp když je tam ta loketní opěrka namontovaná tak blízko. Snažili se to udělat aby to vypadalo pěkně, ale bohužel tomu ještě chybí několik dodělávek. Tříválec by měli ze základní nabídky vyhodit, akorát to tahle motorizace kazí, no ne?
plovoucí display je hrůza. je to prostě Škoda Chcala
Tož palubovka vypadá celkem hezky, akorát by to chtělo vyfotit v reálu a ne jen rendery. Co ale nechápu je ta obří šaltrpáka u automatu a ručka je taky jak z traktoru. Pokud si chtějí hrát na moderní technologický interiér s tabletem, tak bych očekával ručku elektronickou a šaltru poloviční délky.
To je interiér okopirovany z Fiesty/Focusu vč. tvaru výdechů ventilace!
Není. Vypadá to úplně jinak. Pokud někdo kopíroval, tak Ford Korejce.
Fiesta s tímto novým konceptem vyjela dřív než Hyundai nebo Kia...
Fiesta predstaveni Zeneva 2017, Hyundai i30 2016 a kombi jaro 2017.Takze Hyundai pred Fordem.
Nádherný interiér, ne jako ty korejské levné šunty z tvrdého nekvalitního asijského plastu. Bravo Škoda!
Zastřel se.
Vošického 5. kolona?
Ne. Jen jeden z normalnich priznivcu velmi kvalitnich aut znacky svetoveho vyznamu Hyundai. Stejne jako ja nesnasim idiotske narazky trollujicich skodovackych idiotu, kteri svoji uplne obycejnou skodovku aroduji do nebeskych vysin.
Normální příznivec velmi kvalitních aut nařizuje ostatním, aby se zastřelili? Proč se velmi kvalitní vozy intergalaktického významu prodávají ještě hůř než citroen? :-D
Samo, ze mpolan prestrelil... Reagoval jsem jen na tu tvou priblbou paranoidni narazku na 5. kolonu. Ne kazdy, kdo haji cest zn. Hyundai je s ni jakkoli spjaty. Divil by ses, kolik ma u nas Hyundai skalnich priznivcu, hlavne z rad majitelu techto skvelych aut. S tim Citroenem jsi pekny vtipalek... jsi vedle jak ta jedle. Citroen je jen maly nevyznamny lokalni vyrobce, stejne jako skodovka, ktery ma oproti globalnimu Hyundai jen zlomkove prodeje. Vzdyt nepusobi ani v USA. Zn. Citroen ani automobilka Škoda auto se se zn. Hyundai nedaji vubec srovnat. Jsou to jen velmi mali vyrobci.Napred si neco o zn. Hyundai nastuduj at nejsi pred narodem za pitomce.
Nepřestřelil, trefil jsem se naprosto přesně.Akorát jsem podcenil efekt, hora odpadu nezmizela, ale rozstříkla se ještě více.
Hůře? Hyundai téměř čtyři milióny za rok 2017, Kia dva a půl miliónu. Citroën ani ne milión.Ale jo, chápu, čecháčkovský zm*d neumí vidět za hranice vlastní vesnice.
Víš, že na Tourettův syndrom už jsou medikamenty? :-D Až bude citroen dělat srajdy do celého světa, tak se bude moc úspěšně utkat s velmi kvalitními vozy intergalaktického významu i na jiných trzích. Vošického velmi kvalitní vozy mají v Evropě, usa, i Číně podíl vždy kolem 3% a všude patří na chvost prodeje. A to nemluvím o tom, že za poslední rok jim na všech trzích prudce padají prodeje. Že by zákazníci neunesli velmi vysokou kvalitu? V Evropě je předběhne Citroen, v us zase Nissan a to více než 3x. Možná by tam měl pořádat brainstrorming Vošický a ty.
Je videt, ze s tim syndromem mas zkusenost... jinak bys tu nepsal takove zhovadilosti... napr. ze se Vošického vozy prodavaji v Evrope, Cine nebo v USA. Vošický neni vyrobce, ale cesky zastupce a distributor aut zn. Hyundai v ČR . Spol. Hyundai ma sve vyrobni zavody po celem svete, i v Cine a USA. Jen v techto dvou statech toho rocne vyrobi a proda vic nez Citroen nebo skodovka celkem vyrobi.😆
To jsou argumenty, jak z Vošického generálního štábu. Asiatů je více, tak toho i více prodají. Na evropském trhu se těžce nechytá. Přestárlé líné motory, zoufalé aut.převodovky, sedačky a vnitřní materiály podprůměrné. Výsledek je, že lidé upřednostňují cokoliv jiného. Citroen, Fiat. I nošovický agent mpolam vyměnil svůj oblíbený vošického vehikl za frantíka. Proč? Po celé evropě jezdí taxikáři v kvalitních škodovkách. V nošovickém průjemu ne-e.Kolik myslíš, že budou do Scaly stát full led? 25tis? To bude parádní autíčko.
Presne tak!👍
Kam ten svbět spěje? Copak jsou už všichni lidi wovce? Rozplývat se nad kravinou USB D, neo E, nebo H nevím jaký, ale k čemu???? Auto má spolehlivě jezdit a to v první řadě. Škodofku už pár (deset a více) let absolutně nesleduji, ptž mě nezajímá automobilka, která neumí v 21. století udělat pořádný rozvody na spalovacím motoru, tudíž ani nevím, jaký v tomto autě má být motor. To by mělo národ zajímat - zdali bude jezdit spolehlivě aspoň 300 tkm jako třeba japonská konkurence a podobný věci. Ale nějakej plovoucí dysplej a USB-C ???? Nebezpečný (za jízdy) kraviny, který když v autě nebudou, se aspoň nepose/ou. Ale chápu, zákazníka je třeba držet v napětí a poblíž servisu, aby se ta poskytnutě neposkytnutá sleva vrátiola papíkovi do rajchu... Národ už fakt blbne....
A ještě tomu dá nějakej tydýt jméne Scala - to je snad už urážka, ne??? Myslím, že LaScalu a tneot krám snad ani jménem nejde postavit na roveň...Fakt nechápu a tiše se divím lidský blbosti a nadutosti...
:-DTy jsi, jak tadyhttps://www.stream.cz/kazma-v-praci/10028938-ka... ... ta biomatka. Nikdy to neviděla, ale sere jí to.
Nemôžem si pomôcť, ale mne sa ten interiér mimoriadne páči. Je síce jednoduchý, ale v jednoduchosti je krása. Žiadne komplikované tvary aké majú radi francúzi či japonci.Mne to pripadá ako syntéza toho najlepšieho z interiérov BMW, Volkswagen a čiastočne aj Opel.Ak budú aj ďalšie škodovky pokračovať v tomto trende, tak sa zo škodoviek stanú autá s pekným dizajnom, ktorý však tak rýchlo nezostarne. Som ešte zvedavý na dizajn karosérie, ale aj ten sľubuje hodne. Napr. predná časť sa veľmi podobá na BMW 3. Ale to je do značnej miery dané novými predpismi o bezpečnosti chodcov. A možno aj nie.S tým USB-C je to síce drobnosť, ale celý svet sa skladá z drobností. Svedčí to o tom, že ľudia vo vývoji premýšľajú. Neviem o žiadnej inej značke, ktorá by túto "novinku" už použila namiesto klasického USB-A.Možno sa mýlim, ale teraz už všeobecne rozšírený trojblik smeroviek prvýkrát použila škodovka. Alebo má niekto iné informácie?
Trippling byl mnohem dříve ve VW před rokem 2000 a Audi ještě dříve a dnes ho lze nastavit na 2-5ti blik pomocí VCDS ;-)
Ano, na fotce vypadá skutečně parádně. Jenže to hlavní půjde poznat až osobně. Kvalita a slícování plastů, kvalita tlačítek a ostatních ovladačů. Čím jednodušší tvary, tím jsou náročnější na kvalitu.Mně se z fotek líbí i současný rapid. Na živo je to největší dno co jsem poznal. Materiály tragédie, čudlíky na volantu, jak z čínské kalkulačky. Se divím, že neupadly.Pokuď bude ve Scale provedeno vše na úrovni srovnatelné s konkurencí, půjde o příjemný ergonomicky skvělý interiér. Akorát ovladače pro manuální vzduchotechniku budou velmi špatné. Umístění a velikost je tvořena pro panel automatiky.
Vidím tam inspiraci Škodou 100.
Z pohledu zevnitř bych to bral.Nevím co lidi mají proti ruční brzdê-aspoň mám kam dát ruku když nedržím zrovna mobil.Pokud bude i zbytek dobrý tak i když holobyt bude za 400sta tak pujde na dračku.
Mobil :-O a co tak volant.
Koleny se dá taky udržovat směr.Práva ruka je při řízení většinou nepotřebná.
Jestli jsi tady přišel obohatit trolí kulturu, tak ano, podařilo se ti to. Už aby ti sebrali řidičák, než něco druhým vyvedeš. Sám to klidně naper do stromu.
Doufam,ze ta unikatne skandalni svetova premiera 6.12. bude mit zde na skodarevue primy prenos!
Nebude.
tak 6.12. se už na to místní redaktoři těší...jak na Mikuláše :)
tak na to, že vidíme interiér nejlowcostovějšího auta koncernu VW, to není vůbec špatné. Prostě takový Rapid, ale na rozdíl od Rapidu je to posunuté na úroveň aktuální doby.
Proste co odpadne Helmutovi ve VW od ruky,to se tady pouzije :-) :-) Bravo!
Zdravím,interiér jedním slovem katastrofa. Začnu volantem. Proboha proč ti imbecilní konstruktéři neustále používají šišaté volanty. Nekulatý tvar např. obdélník má smysl pouze tehdy, když při pootočení o 45 stupňů mám plný rejd. Jinak po projetí 180 stupňové zatáčky mě spadnou ruce z volantu.Display, pokud není vyjímatelný mě připomíná styl vaření - dáme tam co zbylo v ledničce. Tímto působí přístrojová deska chaoticky. Ptám se co bránilo konstruktérům pootočit o pár stupňů desku s ovladači na řidiče. U zpětných zrcátek má být spodní horizontální hrana delší než horní. Jinak se zmenší zadní zorný úhel. Se stávajícím tvarem řidič vidí víc oblohy. Konstruktéři asi předpokládají invazi mimozemšťanů. Návrháři by si měli zajít pro inspiraci k tolik opovrhovanému Dusteru.
Volant je naprosto ok, mám podobný a ruce mi nikam nepadají. Pootočení palubky k řidiči auto zbytečně prodražuje.
Tak to by mě moc zajímalo, jak prodražuje natočení displeje a ovládacích prvků na řidiče?
Zkus se zamyslet. Co pravo a levostranné řízení?
Já na rozdíl od tebe vím, že to s tím nemá nic společného, neboť palubky pro pravostranné a levostranné řízení se vyrábí různé, není to stejné lisovací nářadí, vždy jde o jiný nástroj. Je tedy naprosto jedno, jak to natočíš.
Ale spousta prvků může zůstat stejná, což u natočené palubní desky většinou nejde.
Co nejde natočit a z jakého důvodu, pouč mne.Pokud si myslíš, že například dveře, výplně dveří.... jsou stranově stejné, tak jsi velice na omylu. I dveře a výplně se budou muset nejspíš dělat pro tyto varianty rozdílné, minimálně částečně. Vždy je to skládačka více dílů a stejné bude platit o palubce.
Když máš jen přímou desku, tak jsou obvykle symetrické i středové prvky jako výdechy, rámeček displeje, středová konzole a podobně. Pak se do nich vloží jen příslušný ovládací prvek. U tvarových a natočených desek se ale tyhle věci musí taky stranově lišit, takže se úplně všechno musí dělat extra. Jsou to sice položky v desetikorunových či stokorunových hodnotách, jenže při desítkách tisíc vyrobených aut i tohle jsou milióny korun.
Pokud natočím celé výdechy klimatizace a zasadím je do natočené přístrojové desky, tak budou pro pravostranné řízení použitelné naprosto stejně.Pokud máš na mysli středovou konzoli (displej....), tak si všimni, že jsou to všechno přidané prvky do panelu přístrojové desky, který nejde otočit pro pravostranné řízení, je to velký plast ve spodní části od volantu až přes ovládání klimatizace a přihrádku u spolujezdce, stejný problém se týká horní části. Tyto plastové díly nejdou otočit a musíš mít proto druhé sady nářadí na lisování plastových dílů. Nehledě na to, že přemístěním řízení (volantu) bude zcela jiné uchycení všech okolních plastů, budou jiné rozvody elektroinstalace plechové výlisky karoserie pod plasty .... Takže části, které jsou přidané jen vložím do nových pozic pravostranné přístrojové desky, kterou musím stejně vyrobit novou.
Ok, v tomto případě jsem se sek. Nějak se mi vybavily palubky např. embéček a trochu jsem to nedomyslel.
Sisaty volant znamena vice mista pod nim, tj,. pro nohy. Me ruce z volantu nepadaji.
S tím volantem a místem pro nohy, to je absolutní blbost. Nějak ti nedochází, že je plošší jen v místě, kde rozhodně nohy nemáš. To bys musel sedět s nohami úplně u sebe, neboť sedíš v ose volantu a jak známo, je to kruh a na ose je nejvíce "vystouplý" dolů. Mám volant kulatý, tvar kruhu, a rozhodně je to pro ovladatelnost lepší, než nějaké módní nesmyslné výstřelky. https://www.netcarshow.com/ford/2019-focus/1600x1200... ... https://www.netcarshow.com/bmw/2018-m3_cs/1600x1200/... ... A podívej se, jak je to řešeno u sportovních aut, např WRC, kde je potřeba co nejlepší ovladatelnosti, tady to nemá snad jen F1, ale tam se nepřehmatává.
Neobjektivní názor. Mám dva metry a přesně tento volant bych chtěl. Já totiž jen nejezdím ale i nastupuji a vystupuji. A tam to bude setsakramentská výhoda.
Tak to máš naprosto zbytečné obavy, v místě toho "ušetření" místa o necelé 2 cm nemáš své dlouhé nohy, těmi narazíš na sloupek řízení. Sakra chlapi, kde jste nechali rozum, to už zavání totální hloupostí.Tak se podívej, jak sedí tvá velikost, dvoumetrový tester, a na co asi narazí nohama, ale spíše koleny.https://www.youtube.com/watch... čas 7:38 https://www.youtube.com/watch... čas 7:50 https://www.youtube.com/watch... čas 9:41 https://www.youtube.com/watch... čas 2:20 https://www.youtube.com/watch... podívej se, co mu vadí čas od 6:24 (7:47 podívej se do čeho všeho bude narážet) https://www.youtube.com/watch... Tady si najdi co se ti v tomto směru bude zdát zajímavé a ukaž mi na nějaké video, kde mu vadí volant a ne dlouhé nohy ke sloupku řízení. https://www.youtube.com/user/AutoCentrumKropkaPl/... ...
A kdo to ještě nepochopil..čas 3:44 https://www.stream.cz/meziplyn/10027130-renault... ...
A zapomněl jsem dodat, že tím zploštěním ušetříš na ose cca 2 cm.
Žádná blbost. Praktické pro nastupování. Nebo ty nejdříve nasedneš a potom si nasadíš volant?
Speciálně pro tebe a těm se stejným názorem. Podívej se, jakým "nedostatkem" trpí řidič u menší škodovky, Fabia, a všimni si tvaru volantu. Čas 4:10 a až do konce https://www.youtube.com/watch... A v Superbu jsou také úplně chudáci v prd..., nemají placatý volant a jak tam chudák nastoupil, to nechápu. Čas 6:30 https://www.youtube.com/watch... Já s volantem nic nedělám a má kulatý tvar a netrpím žádným nedostatkem prostoru při nastupování. Ti řidiči museli být dříve chudáci, když neznali placatý volant. :-D
Copak, vadí pupek a nebo má někdo volant nastavený tak, že ho má v rozkroku? :-D
A blbé ovládání za jízdy, to je za to super. :-D
A že to u jiných aut vůbec nevadí.
U spravneho auta, napr. Hyundai Genesis, je nastupovani reseno tak, ze pri otevreni dveri sedadlo odjede dozadu, volant nahoru a popr. i dovnitr palubky, a po usednuti se vse vrati do puvodni, v pameti ulozene pozice kazdeho ridice zvlast.
Ten volant mám a je super, ani veľký ani malý tak akurát. Display je podľa mňa dobre že nie je otočený lebo zabúdate na spolujazdca ktorý ho chce tiež používať a má na to aj viac času keď nešoféruje. S tými spätnými zrkadlami súhlasím, ale tuším to tak má väčšina nových áut.
Uf, jsem fakt rad, ze pote co vyrobci, krome tech asijskych, prestaly na display davat antiglare vrstvu, takze je v aute zrcadlo nyni prestavaji davat kolecko pro ovladani hlasitosti - asi bylo malo cool a moc funkcni.
K čemu kolečko pro ovladani hlasitosti? Naprosto zbytecne, kazdy pouzije packu pod volantem.
Mám rád možnost volby, tedy základ poťák (ono kolečko) a pak i to ovládání na a nebo pod volantem. Co mě ale u dnešních autorádií totálně chybí je absence poťáků pro korekce na rádiu. Chodit kvůli tomu do menu nastavení rádia a řešit to přes ovládání hlasitosti je neskutečný vopruz, natož pak přes dotykáč a to už při prvotním nastavení.
Co za vehikl má páčku pod volantem? Snad čudlík nebo dotyková ploška na volantu.
renault
Packu pod volantem😕? A kazdy😊? To je zastarale a nekomfortni. Ve sve petilete i30 ovladam hlasitost dvema tlacitky ze sedmnacti primo na (vyhrivanem👌) volantu a je to super. Kdyz chci, tak treba i otocnym knoflikem na panelu. Neni nad to, kdyz si muzu jednotlive funkce ovladat samostatnymi tlacitky, nez u jinych aut zdlouhave sifovat v kolikrat imbecilne neprehlednem menu👏.
Tento vuz zpusobil v koncernove redakci doslova poprask,a vykriky nadseni nebraly konce. Tolik materialu pro dalsi clanky! Tesme se na ne.
Netěšíme.
Redaktorum gratuluji! Z jedine udalosti, tedy uvedeni Skody Scala, dokazi vytezit takove mnozstvi clanku a fotek, ze ani samotny hrdina SSSR Alexej Grigorjevic Stachanov by toho nezvladl vice. Bravo! :-P
vošického banda v plné polní opět zapleveluje diskusní fora… :-))) jak typické pro Tfujdaiisty.
S hjondé nejezdím, ale tenhle dlouhodobý šádeprůjem mě irituje! Tak se Olafe nediv, když si ze Chcaly a podobných šádešuntů dělám legraci.
Ako, veď ide o najlepšiu značku, najlepšie auto sveta, blbci ....
Zvládl.
Uverejňujú to postupne tak ako to postupne púšťa Škoda. Klasický postup na vzbudenie pozornosti o nový model, aby sa o ňom niekoľkokrát písalo.
Na interier Skody 120 L se ovsem nechyta...
těším se na fotku, kde bude vidět ten základní interiér... to ukáže reálně, s čím bude většina lidí jezdit...
Tohle sice dělají všechny automobilky při prezentaci nového vozu, nicméně pouze Škodovka v základu dokáže být předražená bída.
Na fotkách verze za 600 tisíc....Základ bude těžká bída,jako je u Šade zvykem...Cena to rozhodne...
Aj ja by som chcel vidieť základ, toto vyzerá dobre ale je to max. výbava.
Mily Jane, pise se Schade. Prosim, nazvy nemeckych aut pis nemecky. :-D :-P B-]
Celkom podarene, hoci ja mam radsej klasiku, rozumej poriadne budiky, tlacitka a kolecka. Co je aj jeden z mnohych dovodov preco ten moj pekac nechcem dat prec, som nan zvyknuty a ovladam to po hmate mechanicky ako cvicena opica.
Tohle je dobré. Vzduchotechniku máš přes klasická tlačítka, zbytek máš na volantu. A nic jiného za jízdy neděláš. Tablet je umístěn vertikálně akorát. Nebude bránit ve výhledu a přiliš zasahovat do zorného pole, ani nebudeš muset klopit zrak a ztrácet přehled o situaci na silnici.Jsem zvědav, jak vysoký vůz udělají. Do mnoho nových vozů padá člověk, jak do žumpy.
Některé ovladače klimatizace tam chybí (rychlost ventilátoru, směrování vzduchu, sjednocení obou zón). Komu nevyhovuje plně automatický režim Climatronicu, bude muset během jízdy hledat nastavení na obrazovce.Na tlačítka na volantu se spoléhat nelze, jelikož Škoda to považuje za luxusní prvek výbavy (ani Superb jej nemá v základní výbavě).
USB-C v nadpisu a pak ten komentar v clanku... simply surprising ;-)
Připomíná i to ten dil southparku s cream fraiche
creme, další pardon
mi, pardon
Uchvatne! Dechberouci! Skandalni!
K pochcání
Nic revolučního, ale neurazí. Další z mnoha. Každopádně lepší jak icocpit nebo digitální měřič uprostřed palubky, jak to dělá citrus. Loketka mi příjde moc vzadu, opět ji využijí jen dvoumetroví dlouhání co si posunou sedačku až dozadu...
Ta rucni brzda je tam jako pest na oko. Interier se kazdopadne povedl, jen nevim jak se to bude cistit zezadu za obrazovkou.
El.parkovačku s AUTOHOLDem bude mít ještě O IV.Menší auta na platformě MQB A0 mají všechny mechanickou ruční brzdu.
s HillHold ne? ;-)
Benny Hill
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.