Interiér nového Mercedesu třídy S zcela odhalen. Vyhřívání dostanou i polštářky

Xin-Li  |  14. 08. 2020 14:26

非常好

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  14. 08. 2020 15:10

很壞

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  14. 08. 2020 14:39

To už je jak Tesla co každou chvíli skončí v pangejtu když si řidič hraje s monitorem a hledá funkce ovládání.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  14. 08. 2020 21:01

Za mě palec dolů. A hlavně všude kde se člověk dotýká jsou černé lesklé plochy

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  14. 08. 2020 15:06

Měl ... jsem rád Mercedesy... tenhle "přetabletovaný" vehikl je na hony vzdálený staré eleganci těchto vozů. Nesourodá a na údržbu komplikovaná palubní deska tyto dříve skvělá auta naprosto zabila.

Odpovědět  |   | 
reolugaj  |  14. 08. 2020 15:32

Verim, ze pokud si jich koupis rekneme 500 tisic, jiste ti v MB radi vyjdou vstric.

Odpovědět  |   | 
Ironikus  |  14. 08. 2020 15:32

Zřejmě počítají, že se s tím autem bude hlavně mluvit. Pokud nejsem v autě sám, tak mi to připadne neuvěřitelně trapné. Co se týká interiéru, zlatý Lexus.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 08. 2020 16:26

a jak resis telefonovani v aute, nebo vubec nepouzivas telefon? ja teda normalne pres HF mluvim, ano kolemjdouci co neznaji neco jako HF ktere dnes maji i nova auta za 250-300 tisic si asi rikaji ze ridic trpi samomluvou, ale tak nejak normalni clovek neresi co si myslej ostatni a proste vyuziva to co si koupil, a zrovna v Mercedesu S to asi nikdo resit nebude, teda jasne najdou se experti co ani nevedej ze neco jak HF v aute maj a telefon maj pri rizeni v ruce, vesmes jde prez android auto nadiktovat treba sms, resit navigaci, proste velka spousta ukonu anis by clovek musel tapkat na display

Odpovědět  |   | 
Bill  |  14. 08. 2020 16:50

mluvit s člověkem je trochu něco jiného než se snažit říct pár čipům, že je mi třeba zima, to je fakt óbr trapný. úplně mi stačí diktovat sms, aby ten krám rozumněl správně.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  14. 08. 2020 22:34

Ale šukat jen umělou vaginu ti nevadí, zajímavé

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  14. 08. 2020 23:21

Na tu nemluvis...

Odpovědět  |   | 

Některý zoufalci jo.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
...  |  16. 08. 2020 15:07

Vidis?Mylil si sa.
Kuk,ten incestny odpad zo stoky ti napisal,ze on sa rozprava s umelou vaginou

Odpovědět  |   | 

Maďarskej žumpojed uslyšel slova umělá vagína a s nadějí že mu hnědej Kotleba dá tu svou vylez z hovnocucu

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Ironikus  |  14. 08. 2020 17:08

Popravdě, ve voze telefonuji značně nerad, dělá mi problém soustředit se na hovor (přes hf) a zároveň věnovat plnou pozornost řízení. Pracovní hovory vyřizuji jen, když potřebuji šetřit čas. A nemyslel jsem to kvůli okolí Když jedeš s někým ve voze, připadne mi komické stále vysílat pokyny typu: Míšo, je mi zima, Míšo sniž teplotu o jeden stupeň, Míšo, pusť hudbu, atd...

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  14. 08. 2020 22:33

Já raději dávám příkazy Míšo, vyhul mi ho

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  14. 08. 2020 23:23

Tohle znam s mnoha zenskymi jmeny a ani jedna nebyla elektronickou asistentkou

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  14. 08. 2020 17:30

No, managerskym třicátníkum, kteří na přelomu tisíciletí uz nezapasili s mobily či internetem je teď přes 50 a Sko je pro ty úspěšnější z nich.

Ti starší na auto či řidiče můžou mluvit a co potřebuji jim bude nastaveno.

Odpovědět  |   | 
Hejt  |  14. 08. 2020 15:52

Jste tragédi, je to top a budoucnost jasně i vam ukáže že je to tak.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  14. 08. 2020 16:04

přesně, budoucnost je v číně..

Odpovědět  |   | 
p 22  |  14. 08. 2020 16:53

Pre mna je Mercedes najlepšia automobilová značka ktorá písala a aj naďalej píše históriu automobilizmu.Vyzerá to super a myslím že nová generácia v predajoch opäť tromfne BMW 7 aj Audi 8 a pritom aj tieto dve autá sú špička segmentu.Máš Medveďa=Si pán.Bravo Medveď.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 08. 2020 16:58

u vás na východě asi jo, tam jsi za pána..

Odpovědět  |   | 
p 22  |  14. 08. 2020 17:03

Presne tak.Na východe každý šejk v SAE má Mercedes Bmw alebo Audi tam nevidno.Máš ropu=si niekto.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  14. 08. 2020 22:30

Jo, tam takový socky jako ty pro nás makají za almužnu

Odpovědět  |   | 
Jig  |  14. 08. 2020 17:01

Jakpak to bude čitelné? Před řidičem, bez zakrytí na slunci...

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  14. 08. 2020 22:28

Bez problému, to není tvůj socka mobil

Odpovědět  |   | 
polo  |  14. 08. 2020 17:24

To je zvláštní, že i v takhle jinak krásnym a drahym autě platí, že jak se tam naplácaj na palubku nějaký tablety, budí to takovej ten dojem dobastlených obrazovek přilepených žvejkačkou. Tablety v autě - lacinej vzhled.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  14. 08. 2020 20:04

Vypadá to, jakoby se prodejci tabletů roztrhl pytel se zbožím
A uprostřed vpředu to na mě působí, jako by si tam nědo opřel monitor a pak ho tam zapoměl ...

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  14. 08. 2020 22:25

Tady je zas nablito od socek, pro něž i kolo z tohoto auta nesplnitelným snem

Odpovědět  |   | 
Bill  |  14. 08. 2020 22:58

podle sebe ? . jinak limo už jsou stejně out ... GLS, X7, Q8 .... Urus, Babajaga a mocný Sulinen určují kokrhání

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 08. 2020 06:55

Už jsem to psal několikrát. Je tady řekl bych 50% lidí, kteří na to auto mají peníze. Znám je osobně a vím, pod kterými nicky vystupují. Ale i kdyby neměli peníze, tak mi přijde dost divné někoho nazývat sockou.
Osobně mám zdroje v podstatě na jakékoliv auto a stejně mě uvidíš pravděpodobně někde v tramvaji v obyčejném bílém tričku a mnohdy i bez hodinek.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  16. 08. 2020 11:07

👍

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  15. 08. 2020 00:50

Cinania to iste ocenia. Bezní dedkovia co su mercedes kupci asi tazko

Odpovědět  |   | 

Mercedes kopíruje Teslu, to se povedlo.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  15. 08. 2020 04:34

Nemám nic proti tabletům "ve vzduchu" když jsou doplňující. Ale hlavní velitelské stanoviště německého stoje by mělo být pevné a důstojné. Hermann Goring by se musel v hrobě obracet, kdyby jeho letadla měla knipl jak z čínského bistra. Zákazníkům pro které to je v tomhle příliš nerozumím. Asi prodejci na Aliexpresu v kategorii 25+ již dosáhli potřebného počtu i kupní síly.

Odpovědět  |   | 
Smutná pravda  |  15. 08. 2020 08:15

Německého? Hlavní akcionář číňan, hlavní trh čína, blízká budoucnost patří též JV Asii, další významné odbytiště Rusko, Arabie. Jak dlouho myslíš, že potrvá, než se začne řídit vývoj, výzkum a marketing z Číny?

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  15. 08. 2020 10:56

To uz plati davno....

Odpovědět  |   | 

Premna dobra pravda. aziati su proste zivotaschopnejsi a robia deti a pripravuju pre tie detti aj celu infrastrukturu a aby malli pracu a podmienky. zatiall co nase defky nechcu mr dt tak nech vymru

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  15. 08. 2020 23:00

Jak nechců? Mluvte za sebe, s Vámi nechců Já si třeba na nedostatek sexuálního vyžití nestěžuji

Odpovědět  |   | 

Pocet nespokojencu v teto diskuzi vyrazne presahl pocet v cesku prodanych S-Klasse za cely rok Nebylo by lepsi vratit se do topicu Sportovni diesel do triceti tisic korun v Diskuznim foru?

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 08. 2020 06:58

Myslíš, že v dnešní době je fakt těžké vydělat několik miliónů na auto? Vzhledem k úrovni poskytovaných služeb většiny podnikatelů v CZ si myslím, že peníze se válí na ulici. Stačí se toho nebát a nebýt líný.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  15. 08. 2020 07:51

Je to těžké. Jednak proto, že to znamená dost práce a odříkání, což si dnes lidi nejsou ochotni ani na pár let dopřát. Zvlášť pokud začínáš z nuly.
Druhá věc je dost slabá ochota bank na takové rozjezdy půjčovat, pokud nemáš značný vlastní kapitál.

Odpovědět  |   | 
McQ  |  15. 08. 2020 13:18

s úrovní naprosto souhlasím, ale že peníze jsou pro každého již ne... karty jsou už rozdány a každý nový subjekt je nekonkurenčně zadupán. bez kontaktů nebo ochrany se bude na ulici brzo válet sám

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 08. 2020 11:06

S tim nesouhlasim. Ze ty jsi intentilentni a umis vydelat je jedna vec. Ale ne kazdy muze udelat to, co ty. A mnozi, kteri to zkusili, dluzi jeste dnes.
Ne kazdy muze proste podnikat.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  15. 08. 2020 19:37

Tak se vrať, nikdo tě tu nedrží...

Odpovědět  |   | 
lol  |  15. 08. 2020 06:55

Mercedes S asi to znamená teď S*ačka edice Penisy místo klik a uprostřed otevřený notebook. Klobouk dolů

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  15. 08. 2020 10:18

Nechápu, na co někdo potřebuje v autě tak velký tablet. Tak už i Mercedes...

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  15. 08. 2020 10:57

Hele ja nevim, je mi 40 a nijak me to nepohlrsuje. Nerikam, ze sem z prvnich fotek a skic skakal radosti, ale vim, ze az pohled in natura prozradi vysledek a pak si udelam nazor.

Odpovědět  |   | 

TOP! kolenovrti od audi a inych sa mozu ist zahrabat
Mercedes je Mercedes , aj v dnesnej hlupej dobe.

Odpovědět  |   | 

Však to ví každej Dežo.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro