Interiér nové Dacie Sandero na první fotce. Hatchback vsadí na moderní trend

Pajošek  |  10. 09. 2020 13:15

Středové větráky na koncích do špičky jsou dnes koukám v módě. Ale to je fuk, nový Dacie působí poslední roky celkem fajn.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  10. 09. 2020 14:08

lambo vyduchy su tu, parada

Odpovědět  |   | 
Twan  |  10. 09. 2020 14:38

Ten displej....

Odpovědět  |   | 
cojetidotoho  |  10. 09. 2020 14:58

Sračka to byla a vždycky bude.

Odpovědět  |   | 
pepa  |  11. 09. 2020 00:46

Proc takhle mluvis o svy mame?

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 09. 2020 01:31

a ty si od tvojí mámy nech vykouřit,ostatně ti to polyká každý večer ne,soudě dle tvého zamrzlého příspěvku,jste rodinka,ani té sračky Dacie nedosáhnete ať dřete jak dřete...

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 09. 2020 06:49

Lidé s mentální retardací se tedy vyznačují tím, že se pomaleji učí, mají problémy s pamětí, pozorností, abstraktním myšlením a nevyhovují určitému kulturně podmíněnému očekávání toho, jak se má chovat člověk jejich věkové skupiny v daném kontextu. Neosvojili si repertoár chování, který jiní lidé v jejich věku zvládli.
Problémy člověka s mentální retardací jsou vysvětlovány jako samozřejmý následek přítomnosti primárního postižení, bez ohledu na interakci s prostředím, ve kterém se vyskytuje.
Mentální retardace bývá definována jako závažné postižení vývoje rozumových schopností, ke kterému dochází v důsledku poškození mozku v raném vývoji, a toto postižení vede potom k významnému omezení v adaptivním chování v jeho sociálním prostředí. Tento model nepřikládá velký význam působení prostředí a schopnosti učit se, jako důležitým faktorům, které spoluurčují dosaženou vývojovou úroveň. V těchto přístupech se implicitně předpokládá, že lidé s mentální retardací jsou bez ohledu na svůj skutečný věk “jako děti“, celoživotně společensky nedostačiví a závislí na druhých osobách a že jejich vývojová úroveň již dále neporoste.
Potřeby člověka s mentální retardací nezačínají na úrovni fyziologických potřeb a nekončí s potřebou bezpečí, ale pokračují stejně jako u lidí bez postižení dál, k potřebě být uznáván a respektován, k potřebě sebeúcty a seberealizace.
Lehká mentální retardace IQ= 50-69 byla dříve označována, v současnosti nepoužívaným devalvujícím termínem, jako “debilita”. Asi 85% všech lidí s mentální retardací se pohybuje v tomto pásmu. Předpokládá se, že jedinci, kteří mají IQ v tomto pásmu si mohou osvojit akademické dovednosti až na úroveň 6.-7. třídy. Mohou si dostatečně rozvinout sociální a komunikační dovednosti a také se mohou stát celkem soběstačnými a žít nezávisle jen s občasnou podporou.
Člověk s mentální retardací má celoživotní vývojové potřeby. Cíle jsou tedy primárně vývojové, a to podpořit daného jedince tak, aby rozvinul své schopnosti do největší možné míry tak, aby se snížila jeho závislost a zvýšila kompetentnost. Lidé s mentální retardací potřebují snadno pochopitelné informace, edukaci, výcvik, aby mohli být začleněni do společnosti a žili co nejvíce nezávisle.
https://www.kvalitavpraxi.cz/res/archive/001/000252.pdf... ...
Rozlišení problematiky duševní nemoci a mentálního postižení, posuzování sociálních dovedností jako předmět znaleckého posudku, výběr adekvátních odborníků.
Mgr. Katarína Durecová, klinická psycholožka, 3. LF UK

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 09. 2020 08:20

Výborně, to ses k nim hezky přiřadil.

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 09. 2020 10:49

Jeden za 18 a druhý bez 2 za 20. To platí i pro vás, vážený pane mentálně retardovaný.

Odpovědět  |   | 
Ralf 👎  |  17. 09. 2020 01:51

Chlapi, nejlte to pívo z oken a chovejte se tu slušně.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  11. 09. 2020 15:51

A ty jsi klon žabího mrdu

Odpovědět  |   | 
Sova  |  12. 09. 2020 03:03

Chlapi, co to tu s vámi je? osočování ano,ale k autu nic?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  10. 09. 2020 15:03

Interiér luxus,velká škoda toho kombíku,takhle musím koupit Sandero jako pracovní auto,Exteriét taky parádní,Dacia se bude hodně prodávat a čekačky na nové tipuju zase půl roku....

Odpovědět  |   | 
......  |  10. 09. 2020 23:22

víš co znamená slovo parádní???nádhera, krása, přehlídka... To snad nemůžeš myslet vážně v souvislosti s Dacií.Neberu ti jí,kup si třeba tři a ať ti slouží,ale nebásni tu prosím o něčem parádním,to Dacia nikdy nebyla a nebyl to ani důvod vzniku těchto aut,tím jsou jiné priority

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  11. 09. 2020 12:15

Myslím že přesněji mělo být napsáno : "za ty peníze luxus"

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 09. 2020 08:21

Luxus je hodně odvážné slovo, ale designově je rozhodně povedený. Exteriér se mi naopak vůbec nelíbí.

Odpovědět  |   | 
Cestuj Korsikou  |  10. 09. 2020 15:49

Odbornici novy Dacie chvali. Za me mezi levnejsimi auty spica. Nejvic se mi libi Duster s novym 1.3 turbo 😎

Odpovědět  |   | 
maro  |  11. 09. 2020 00:14

dobré auto

Odpovědět  |   | 
Rob  |  10. 09. 2020 17:22

Moderní trend, ...."vypíčený tablet",,ach jo

Odpovědět  |   | 
polo  |  10. 09. 2020 18:02

A nový Dokker nebude?

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  10. 09. 2020 18:27

Dacia jako jede.Duster bych si možná koupil když má i motory.Navíc Logan a Sandero potřebovali novou generaci a vypadají dobře.Musí přidat výbavu ala e-cal,jízdní pruhy,radar,park čidla atd tak uvidíme o kolik to vyskočí se základní 1.0tce

Odpovědět  |   | 
Rebesov  |  11. 09. 2020 00:04

Na co potřebuješ parkovací čidla blbecku nema v autě zrcátko a na co potřebuješ hlídání pruhů ty seš asi šofér na hovno můžeš jezdit akorát tak na pouti s autickama na elektriku

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  11. 09. 2020 05:50

Parkovaci cidla trebas jako ochrana proti srazeni ditete? Pripadne pro spoustu joudu, co se pri couvani do zrcatka nedivaji.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 09. 2020 10:02

Tak to bys před 10-15 lety autoškolu neudělal.... tam se couvalo na zrcátka. A o náklaďácích ani nemluvím. Pokud nemáš auto, kterým jezdíš v oku, tak to nejsi řidič, sory!

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 09. 2020 12:06

No, taky ta auta před patnácti lety nebyly zaoblené patvary, kdy nebylo poznat kraje auta. O tom, jak vypadalo "parkování" v autoškole, radši ani nemluvím. Nacouvání na metrový odstup od dalšího auta nebo zdi bylo bráno jako naprostá pohoda. S čidly dnes postavím auto 30 cm od stěny a neřeším.

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 09. 2020 07:49

Označit někoho blbečkem s touto gramatikou ...............

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  11. 09. 2020 14:53

Rebesov tak pro hlupáky jako jsi ty to upřesním.To co jsem vyjmenoval je povinná výbava nových modelů aut a je toho ještě víc co tam musí být i u základní výbavy.Počáteční cena bude o dost vyšší než bývala.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  10. 09. 2020 18:33

Už po přečtení nadpisu jsem očekával čínský tablet a bohužel se to i potvrdilo. No tak se seznam tabletoidních aut opět rozšířil. Naštěstí na seznamu "líbí se mi" pořád ještě pár aut je

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 09. 2020 19:52

Seznam nebezpečných aut díky tomuto ovládání pokud v tom bude např. i klima.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  10. 09. 2020 20:47

Co můžete tak strašně nutně ovládat na klimatizaci během jízdy právě teď a hned. Nestačí tam nastavit dvacet-jedna a víc si toho nevšímat ? Já to tak dělám, klimatizační stroj pracuje automaticky za mne a já se cítím v pohodové teplotě a bezpečí. Aby to nebyl jenom efekt stáda, Franta to taky četl ve Světě motorů .....

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  10. 09. 2020 21:53

Taky autoklimu moc nepoužívám jen výjimečně když se mlží okna.V létě nejnižší teplota a pak si s tím hraji.

Odpovědět  |   | 
......  |  10. 09. 2020 23:11

taky znám pár lidí co klimu nepoužívají ani v létě při 30st. a víc,aby jim to prý moc nežralo. Upocená prdel a záda oproti ušetřenýmu 0.5litru na 100km...

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  11. 09. 2020 12:19

Já mám třeba jiný důvod než úsporu. Zdraví. Zapínám ji jen když už opravdu není zbytí....

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  11. 09. 2020 15:01

Já ve 120km/h stáhl u řidiče okno(všechny jsem nezkoušel) až dolů a hned to žralo o litr víc.Ta klima klidně 0,5litru ale i víc i míň zbaští ale nemusím honit včely a vosy po kabině za jízdy(párkrát se mi už stalo).

Odpovědět  |   | 
Sova  |  12. 09. 2020 03:07

Vosa v kabině je ještě dobré, mi jednou vlezla nohavicí v kraťasech na pytlík. Jsem ji měl strach zabít, jednak aby mě nepíchla, jednak abych se nepraštil. Jsem se odpoutal, nadzedl a naštěstí vyletěla uuuuuf.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 09. 2020 09:48

To jsi klikař :)) :))

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 09. 2020 06:20

co si za terminatora ze nemas potrebu stelovat teplotu v aute? Nech si ji nastavit natvrdo v konfiguratoru.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 09. 2020 08:22

Teplotu ani moc neměním, spíš nastavuju rychlost větráku, případně směr ofuku.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 09. 2020 09:49

Kdo si hraje nezlobí

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 09. 2020 07:05

To si asi pleteš s ofukama bez klimy. Když totiž nastavíš klimu na 21°C tak ti garantuju, že v pořádném autě s pořádnou klimou ti bude ve stínu (mimo pražící slunce) pořádná kosa. Takže je rozdíl, když s autem jedeš na jih/západ a když s ním jedeš na sever/východ. Proto se s klimou běžně za jízdy manipuluje, a to jak s teplotou, tak intenzitou ventilace. Plus když jedeš za nějakým smraďochem s vylágrovaným/vyřezaným DPF (auta od "F": VW/Ford/Fiat), tak ještě klapku recirkulace.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  11. 09. 2020 11:01

Správná klimatizace funguje tak, že o ní posádka auta neví, skoro a se světovými stranami si umí poradit. Tak jako správný číšník, není vidět, ale je tam když je potřeba splní přání, nic sám aktivně nevnucuje a neotravuje. Ta takzvaná pořádná klimatizace je primitivní hrubá síla na efekt, "aby všichni viděli jak to fouká studený", tedy klimatizace špatně navržená, dobrý tak akorát na nastydnutí. Pokud vjedu do stínu, žádnou kosu jsem neviděl ani necítil, tedy v mém autě, pokud ano, něco je špatně. No a štvavý smraďoch přede mnou, to jediné je opravdu potřeba vyřešit teď a hned, jedno tlačítko, na displeji většinou vobrovský, není problém ho trefit. Spíš bych řekl, že spousta lidí neví, jak klimatizace doopravdy funguje a že zázraky na počkání do sekundy zařídit nedokáže, aby chlapečkovi nebylo teploučko, nebo zimička.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  11. 09. 2020 12:20

Takže podle Tebe je manuální klima nesprávná? Bohajeho... 🤕

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 09. 2020 07:54

A nenapadne Vás, že jsou také manuální klimy? A i když mám vícezonovou klimu, tak s tím občas zatočím. Jiná pocitová teplota je pod mrakem a jiná když do vás pere slunce. Ale asi nemáte žádnou, jinak byste to pochopil.

Odpovědět  |   | 
10w60  |  10. 09. 2020 20:45

Za tuhle fotku by se dalo schovat dost, počkám si na reál. Ale nemám důvod Dacii nevěřit, žeby to nemělo být solidní.

Odpovědět  |   | 
......  |  11. 09. 2020 00:32

nalej si ten 10w60 do hlavy,věřící/solidní,ať ti to v té mozkovně lépe maže než něco vypustíš...

Odpovědět  |   | 
10w60  |  11. 09. 2020 18:00

Pokud myslíš hlavu motoru, tak máš nechtěně docela pravdu

Odpovědět  |   | 
jsemjakýjsemabýtchci  |  11. 09. 2020 01:45

střeně prújmující a onanující obyvatelstvo(páč doma nešukaj) tu onanuje nad nedomrdlou Dacií.Toto vám rovno jest,jak vám závidím vaší malost a nenáročnost...

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 09. 2020 06:48

Lidé s mentální retardací se tedy vyznačují tím, že se pomaleji učí, mají problémy s pamětí, pozorností, abstraktním myšlením a nevyhovují určitému kulturně podmíněnému očekávání toho, jak se má chovat člověk jejich věkové skupiny v daném kontextu. Neosvojili si repertoár chování, který jiní lidé v jejich věku zvládli.
Problémy člověka s mentální retardací jsou vysvětlovány jako samozřejmý následek přítomnosti primárního postižení, bez ohledu na interakci s prostředím, ve kterém se vyskytuje.
Mentální retardace bývá definována jako závažné postižení vývoje rozumových schopností, ke kterému dochází v důsledku poškození mozku v raném vývoji, a toto postižení vede potom k významnému omezení v adaptivním chování v jeho sociálním prostředí. Tento model nepřikládá velký význam působení prostředí a schopnosti učit se, jako důležitým faktorům, které spoluurčují dosaženou vývojovou úroveň. V těchto přístupech se implicitně předpokládá, že lidé s mentální retardací jsou bez ohledu na svůj skutečný věk “jako děti“, celoživotně společensky nedostačiví a závislí na druhých osobách a že jejich vývojová úroveň již dále neporoste.
Potřeby člověka s mentální retardací nezačínají na úrovni fyziologických potřeb a nekončí s potřebou bezpečí, ale pokračují stejně jako u lidí bez postižení dál, k potřebě být uznáván a respektován, k potřebě sebeúcty a seberealizace.
Lehká mentální retardace IQ= 50-69 byla dříve označována, v současnosti nepoužívaným devalvujícím termínem, jako “debilita”. Asi 85% všech lidí s mentální retardací se pohybuje v tomto pásmu. Předpokládá se, že jedinci, kteří mají IQ v tomto pásmu si mohou osvojit akademické dovednosti až na úroveň 6.-7. třídy. Mohou si dostatečně rozvinout sociální a komunikační dovednosti a také se mohou stát celkem soběstačnými a žít nezávisle jen s občasnou podporou.
Člověk s mentální retardací má celoživotní vývojové potřeby. Cíle jsou tedy primárně vývojové, a to podpořit daného jedince tak, aby rozvinul své schopnosti do největší možné míry tak, aby se snížila jeho závislost a zvýšila kompetentnost. Lidé s mentální retardací potřebují snadno pochopitelné informace, edukaci, výcvik, aby mohli být začleněni do společnosti a žili co nejvíce nezávisle.
https://www.kvalitavpraxi.cz/res/archive/001/000252.pdf... ...
Rozlišení problematiky duševní nemoci a mentálního postižení, posuzování sociálních dovedností jako předmět znaleckého posudku, výběr adekvátních odborníků.
Mgr. Katarína Durecová, klinická psycholožka, 3. LF UK

Odpovědět  |   | 
Sova  |  12. 09. 2020 03:21

Retardovaných je tu bohužel je dost Na volebních výsledích ANO a SPD to jasně vidíme. Pak se divíme, že nás převálcují muslimové a jiní. No bodejť by ne, když sami z nějakého důvodu degemerujeme. Viz "Calhounův experiment"

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 09. 2020 07:44

S tímto názorem patříš kam?

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 09. 2020 09:59

Buďme rádi za Babiše ten jediný tu imigranty(někteří i pracují) nechce a troufne si proti Eu.

Odpovědět  |   | 
polo  |  12. 09. 2020 22:35

A přitom kdyby všichni volili ODS, TOP09, STAN, Piráty a další eurohulibrky co se už jenom třesou, až zavezou tuhle zemi migranty a předají do Brusele všechno, co nám ještě zbylo, byl by na světě ráj.

Odpovědět  |   | 
Stejsky  |  14. 09. 2020 01:04

Diskuze je o Dacii, ne politice. Tak co líbí se vám nová Dacia? Za mě docela jde . Ale ať je po vašem, proč si myslíte že demokratické strany chtějí migranty? Migrant si má doma nebo někde na evropské ambasádě požádat o vízum, pracovní povolení, povolení k pobytu atd. Buď dostane nebo ne. Kdo nepracuje ať nejí. Ale volit největšího lháře a ekonomického zloděje v dějinách československa, lidskou zrůdu stb bureše není řešení. Vytloukáte klín daleko větším klínem. V době konjunktury machrovat, pak celou zemi zadlužit, nic prospěšného neudělat a jen pobrat dotace nás opravdu nikam neposune.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro