Interiér nové Dacie Sandero na první fotce. Hatchback vsadí na moderní trend

53 komentářů

jsemjakýjsemabýtchci
11. září • 1:45

střeně prújmující a onanující obyvatelstvo(páč doma nešukaj) tu onanuje nad nedomrdlou Dacií.Toto vám rovno jest,jak vám závidím vaší malost a nenáročnost...

.
11. září • 6:48

Lidé s mentální retardací se tedy vyznačují tím, že se pomaleji učí, mají problémy s pamětí, pozorností, abstraktním myšlením a nevyhovují určitému kulturně podmíněnému očekávání toho, jak se má chovat člověk jejich věkové skupiny v daném kontextu. Neosvojili si repertoár chování, který jiní lidé v jejich věku zvládli.
Problémy člověka s mentální retardací jsou vysvětlovány jako samozřejmý následek přítomnosti primárního postižení, bez ohledu na interakci s prostředím, ve kterém se vyskytuje.
Mentální retardace bývá definována jako závažné postižení vývoje rozumových schopností, ke kterému dochází v důsledku poškození mozku v raném vývoji, a toto postižení vede potom k významnému omezení v adaptivním chování v jeho sociálním prostředí. Tento model nepřikládá velký význam působení prostředí a schopnosti učit se, jako důležitým faktorům, které spoluurčují dosaženou vývojovou úroveň. V těchto přístupech se implicitně předpokládá, že lidé s mentální retardací jsou bez ohledu na svůj skutečný věk “jako děti“, celoživotně společensky nedostačiví a závislí na druhých osobách a že jejich vývojová úroveň již dále neporoste.
Potřeby člověka s mentální retardací nezačínají na úrovni fyziologických potřeb a nekončí s potřebou bezpečí, ale pokračují stejně jako u lidí bez postižení dál, k potřebě být uznáván a respektován, k potřebě sebeúcty a seberealizace.
Lehká mentální retardace IQ= 50-69 byla dříve označována, v současnosti nepoužívaným devalvujícím termínem, jako “debilita”. Asi 85% všech lidí s mentální retardací se pohybuje v tomto pásmu. Předpokládá se, že jedinci, kteří mají IQ v tomto pásmu si mohou osvojit akademické dovednosti až na úroveň 6.-7. třídy. Mohou si dostatečně rozvinout sociální a komunikační dovednosti a také se mohou stát celkem soběstačnými a žít nezávisle jen s občasnou podporou.
Člověk s mentální retardací má celoživotní vývojové potřeby. Cíle jsou tedy primárně vývojové, a to podpořit daného jedince tak, aby rozvinul své schopnosti do největší možné míry tak, aby se snížila jeho závislost a zvýšila kompetentnost. Lidé s mentální retardací potřebují snadno pochopitelné informace, edukaci, výcvik, aby mohli být začleněni do společnosti a žili co nejvíce nezávisle.
https://www.kvalitavpraxi.cz/res/archive/001/000252.pdf... ...
Rozlišení problematiky duševní nemoci a mentálního postižení, posuzování sociálních dovedností jako předmět znaleckého posudku, výběr adekvátních odborníků.
Mgr. Katarína Durecová, klinická psycholožka, 3. LF UK

Sova
12. září • 3:21

Retardovaných je tu bohužel je dost :-/ Na volebních výsledích ANO a SPD to jasně vidíme.:-D Pak se divíme, že nás převálcují muslimové a jiní. No bodejť by ne, když sami z nějakého důvodu degemerujeme. Viz "Calhounův experiment"

polo
12. září • 22:35

A přitom kdyby všichni volili ODS, TOP09, STAN, Piráty a další eurohulibrky co se už jenom třesou, až zavezou tuhle zemi migranty a předají do Brusele všechno, co nám ještě zbylo, byl by na světě ráj.

Stejsky
14. září • 1:04

Diskuze je o Dacii, ne politice. Tak co líbí se vám nová Dacia? Za mě docela jde . Ale ať je po vašem, proč si myslíte že demokratické strany chtějí migranty? Migrant si má doma nebo někde na evropské ambasádě požádat o vízum, pracovní povolení, povolení k pobytu atd. Buď dostane nebo ne. Kdo nepracuje ať nejí. Ale volit největšího lháře a ekonomického zloděje v dějinách československa, lidskou zrůdu stb bureše není řešení. Vytloukáte klín daleko větším klínem. V době konjunktury machrovat, pak celou zemi zadlužit, nic prospěšného neudělat a jen pobrat dotace nás opravdu nikam neposune.

Michal2
12. září • 9:59

Buďme rádi za Babiše ten jediný tu imigranty(někteří i pracují) nechce a troufne si proti Eu.

.
12. září • 7:44

S tímto názorem patříš kam?

10w60
10. září • 20:45

Za tuhle fotku by se dalo schovat dost, počkám si na reál. Ale nemám důvod Dacii nevěřit, žeby to nemělo být solidní.

......
11. září • 0:32

nalej si ten 10w60 do hlavy,věřící/solidní,ať ti to v té mozkovně lépe maže než něco vypustíš...

10w60
11. září • 18:00

Pokud myslíš hlavu motoru, tak máš nechtěně docela pravdu :-D

Neurotic
10. září • 18:33

Už po přečtení nadpisu jsem očekával čínský tablet a bohužel se to i potvrdilo. No tak se seznam tabletoidních aut opět rozšířil. Naštěstí na seznamu "líbí se mi" pořád ještě pár aut je

.
10. září • 19:52

Seznam nebezpečných aut díky tomuto ovládání pokud v tom bude např. i klima.

neodborník
10. září • 20:47

Co můžete tak strašně nutně ovládat na klimatizaci během jízdy právě teď a hned. Nestačí tam nastavit dvacet-jedna a víc si toho nevšímat ? Já to tak dělám, klimatizační stroj pracuje automaticky za mne a já se cítím v pohodové teplotě a bezpečí. Aby to nebyl jenom efekt stáda, Franta to taky četl ve Světě motorů .....

.
11. září • 7:54

A nenapadne Vás, že jsou také manuální klimy? A i když mám vícezonovou klimu, tak s tím občas zatočím. Jiná pocitová teplota je pod mrakem a jiná když do vás pere slunce. Ale asi nemáte žádnou, jinak byste to pochopil.

LOL
11. září • 7:05

To si asi pleteš s ofukama bez klimy. Když totiž nastavíš klimu na 21°C tak ti garantuju, že v pořádném autě s pořádnou klimou ti bude ve stínu (mimo pražící slunce) pořádná kosa. Takže je rozdíl, když s autem jedeš na jih/západ a když s ním jedeš na sever/východ. Proto se s klimou běžně za jízdy manipuluje, a to jak s teplotou, tak intenzitou ventilace. Plus když jedeš za nějakým smraďochem s vylágrovaným/vyřezaným DPF (auta od "F": VW/Ford/Fiat), tak ještě klapku recirkulace.

neodborník
11. září • 11:01

Správná klimatizace funguje tak, že o ní posádka auta neví, skoro a se světovými stranami si umí poradit. Tak jako správný číšník, není vidět, ale je tam když je potřeba splní přání, nic sám aktivně nevnucuje a neotravuje. Ta takzvaná pořádná klimatizace je primitivní hrubá síla na efekt, "aby všichni viděli jak to fouká studený", tedy klimatizace špatně navržená, dobrý tak akorát na nastydnutí. Pokud vjedu do stínu, žádnou kosu jsem neviděl ani necítil, tedy v mém autě, pokud ano, něco je špatně. No a štvavý smraďoch přede mnou, to jediné je opravdu potřeba vyřešit teď a hned, jedno tlačítko, na displeji většinou vobrovský, není problém ho trefit. Spíš bych řekl, že spousta lidí neví, jak klimatizace doopravdy funguje a že zázraky na počkání do sekundy zařídit nedokáže, aby chlapečkovi nebylo teploučko, nebo zimička.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Moje jméno
11. září • 12:20

Takže podle Tebe je manuální klima nesprávná? Bohajeho... 🤕

homer
11. září • 6:20

co si za terminatora ze nemas potrebu stelovat teplotu v aute? Nech si ji nastavit natvrdo v konfiguratoru.

Allamarein
11. září • 8:22

Teplotu ani moc neměním, spíš nastavuju rychlost větráku, případně směr ofuku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
12. září • 9:49

Kdo si hraje nezlobí

Michal2
10. září • 21:53

Taky autoklimu moc nepoužívám jen výjimečně když se mlží okna.V létě nejnižší teplota a pak si s tím hraji.

......
10. září • 23:11

taky znám pár lidí co klimu nepoužívají ani v létě při 30st. a víc,aby jim to prý moc nežralo. Upocená prdel a záda oproti ušetřenýmu 0.5litru na 100km...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
11. září • 15:01

Já ve 120km/h stáhl u řidiče okno(všechny jsem nezkoušel) až dolů a hned to žralo o litr víc.Ta klima klidně 0,5litru ale i víc i míň zbaští ale nemusím honit včely a vosy po kabině za jízdy(párkrát se mi už stalo).

Sova
12. září • 3:07

Vosa v kabině je ještě dobré, mi jednou vlezla nohavicí v kraťasech na pytlík. Jsem ji měl strach zabít, jednak aby mě nepíchla, jednak abych se nepraštil. Jsem se odpoutal, nadzedl a naštěstí vyletěla uuuuuf.

Michal2
12. září • 9:48

To jsi klikař :)) :))

Moje jméno
11. září • 12:19

Já mám třeba jiný důvod než úsporu. Zdraví. Zapínám ji jen když už opravdu není zbytí....

Michal2
10. září • 18:27

Dacia jako jede.Duster bych si možná koupil když má i motory.Navíc Logan a Sandero potřebovali novou generaci a vypadají dobře.Musí přidat výbavu ala e-cal,jízdní pruhy,radar,park čidla atd tak uvidíme o kolik to vyskočí se základní 1.0tce

Rebesov
11. září • 0:04

Na co potřebuješ parkovací čidla blbecku nema v autě zrcátko a na co potřebuješ hlídání pruhů ty seš asi šofér na hovno můžeš jezdit akorát tak na pouti s autickama na elektriku

Michal2
11. září • 14:53

Rebesov tak pro hlupáky jako jsi ty to upřesním.To co jsem vyjmenoval je povinná výbava nových modelů aut a je toho ještě víc co tam musí být i u základní výbavy.Počáteční cena bude o dost vyšší než bývala.

.
11. září • 7:49

Označit někoho blbečkem s touto gramatikou ...............

Xixao
11. září • 5:50

Parkovaci cidla trebas jako ochrana proti srazeni ditete? Pripadne pro spoustu joudu, co se pri couvani do zrcatka nedivaji.

šofér
11. září • 10:02

Tak to bys před 10-15 lety autoškolu neudělal.... tam se couvalo na zrcátka. A o náklaďácích ani nemluvím. Pokud nemáš auto, kterým jezdíš v oku, tak to nejsi řidič, sory!

Allamarein
11. září • 12:06

No, taky ta auta před patnácti lety nebyly zaoblené patvary, kdy nebylo poznat kraje auta. O tom, jak vypadalo "parkování" v autoškole, radši ani nemluvím. Nacouvání na metrový odstup od dalšího auta nebo zdi bylo bráno jako naprostá pohoda. S čidly dnes postavím auto 30 cm od stěny a neřeším.

polo
10. září • 18:02

A nový Dokker nebude?:-(

Rob
10. září • 17:22

Moderní trend, ...."vypíčený tablet",,ach jo :-O

Cestuj Korsikou
10. září • 15:49

Odbornici novy Dacie chvali. Za me mezi levnejsimi auty spica. Nejvic se mi libi Duster s novym 1.3 turbo 😎

maro
11. září • 0:14

dobré auto

Jan
10. září • 15:03

Interiér luxus;-),velká škoda toho kombíku,takhle musím koupit Sandero jako pracovní auto,Exteriét taky parádní,Dacia se bude hodně prodávat a čekačky na nové tipuju zase půl roku....

Allamarein
11. září • 8:21

Luxus je hodně odvážné slovo, ale designově je rozhodně povedený. Exteriér se mi naopak vůbec nelíbí.

......
10. září • 23:22

víš co znamená slovo parádní???nádhera, krása, přehlídka... To snad nemůžeš myslet vážně v souvislosti s Dacií.Neberu ti jí,kup si třeba tři a ať ti slouží,ale nebásni tu prosím o něčem parádním,to Dacia nikdy nebyla a nebyl to ani důvod vzniku těchto aut,tím jsou jiné priority

Moje jméno
11. září • 12:15

Myslím že přesněji mělo být napsáno : "za ty peníze luxus"

cojetidotoho
10. září • 14:58

Sračka to byla a vždycky bude.

Jiří
11. září • 15:51

A ty jsi klon žabího mrdu

Sova
12. září • 3:03

Chlapi, co to tu s vámi je? :-O osočování ano,ale k autu nic?

pepa
11. září • 0:46

Proc takhle mluvis o svy mame?

...
11. září • 1:31

a ty si od tvojí mámy nech vykouřit,ostatně ti to polyká každý večer ne,soudě dle tvého zamrzlého příspěvku,jste rodinka,ani té sračky Dacie nedosáhnete ať dřete jak dřete...

.
11. září • 6:49

Lidé s mentální retardací se tedy vyznačují tím, že se pomaleji učí, mají problémy s pamětí, pozorností, abstraktním myšlením a nevyhovují určitému kulturně podmíněnému očekávání toho, jak se má chovat člověk jejich věkové skupiny v daném kontextu. Neosvojili si repertoár chování, který jiní lidé v jejich věku zvládli.
Problémy člověka s mentální retardací jsou vysvětlovány jako samozřejmý následek přítomnosti primárního postižení, bez ohledu na interakci s prostředím, ve kterém se vyskytuje.
Mentální retardace bývá definována jako závažné postižení vývoje rozumových schopností, ke kterému dochází v důsledku poškození mozku v raném vývoji, a toto postižení vede potom k významnému omezení v adaptivním chování v jeho sociálním prostředí. Tento model nepřikládá velký význam působení prostředí a schopnosti učit se, jako důležitým faktorům, které spoluurčují dosaženou vývojovou úroveň. V těchto přístupech se implicitně předpokládá, že lidé s mentální retardací jsou bez ohledu na svůj skutečný věk “jako děti“, celoživotně společensky nedostačiví a závislí na druhých osobách a že jejich vývojová úroveň již dále neporoste.
Potřeby člověka s mentální retardací nezačínají na úrovni fyziologických potřeb a nekončí s potřebou bezpečí, ale pokračují stejně jako u lidí bez postižení dál, k potřebě být uznáván a respektován, k potřebě sebeúcty a seberealizace.
Lehká mentální retardace IQ= 50-69 byla dříve označována, v současnosti nepoužívaným devalvujícím termínem, jako “debilita”. Asi 85% všech lidí s mentální retardací se pohybuje v tomto pásmu. Předpokládá se, že jedinci, kteří mají IQ v tomto pásmu si mohou osvojit akademické dovednosti až na úroveň 6.-7. třídy. Mohou si dostatečně rozvinout sociální a komunikační dovednosti a také se mohou stát celkem soběstačnými a žít nezávisle jen s občasnou podporou.
Člověk s mentální retardací má celoživotní vývojové potřeby. Cíle jsou tedy primárně vývojové, a to podpořit daného jedince tak, aby rozvinul své schopnosti do největší možné míry tak, aby se snížila jeho závislost a zvýšila kompetentnost. Lidé s mentální retardací potřebují snadno pochopitelné informace, edukaci, výcvik, aby mohli být začleněni do společnosti a žili co nejvíce nezávisle.
https://www.kvalitavpraxi.cz/res/archive/001/000252.pdf... ...
Rozlišení problematiky duševní nemoci a mentálního postižení, posuzování sociálních dovedností jako předmět znaleckého posudku, výběr adekvátních odborníků.
Mgr. Katarína Durecová, klinická psycholožka, 3. LF UK

Allamarein
11. září • 8:20

Výborně, to ses k nim hezky přiřadil.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
11. září • 10:49

Jeden za 18 a druhý bez 2 za 20. To platí i pro vás, vážený pane mentálně retardovaný.

Ralf 👎
17. září • 1:51

Chlapi, nejlte to pívo z oken a chovejte se tu slušně.

Twan
10. září • 14:38

Ten displej.... :-D :-D :-D

Pajošek
10. září • 13:15

Středové větráky na koncích do špičky jsou dnes koukám v módě. Ale to je fuk, nový Dacie působí poslední roky celkem fajn.

emkejx
10. září • 14:08

lambo vyduchy su tu, parada ;-)

Doporučujeme

Články odjinud