Interiér na druhou: Tento G500 4x4² v úpravě Brabus zaujme nejen zvenčí

Brabus upravil již továrně vyladěnou třídu G. Výrobce se chlubí zejména interiérem.

Když Mercedes představil třídu G ve zkrácené verzi šílené šestikolky a nazval ji G500 4x4², málokdo si mysel, že tento vůz je příliš obyčejný a potřeboval by ještě vyladit.

Společnost Brabus se však se svou vrozenou zarputilostí a drzostí pustila i do tohoto kousku. Poté se však do zářivě žlutého, nadvakrát "vytuněného" kousku pustili ještě u firmy Carlex Design. Zaměřili se na interiér.

Nejkrásnější interiér Fabie? Bude zřejmě dražší než celé auto…

Nejkrásnější interiér Fabie? Bude zřejmě dražší než celé auto…

Hlavní roli hraje alcantara. Je na sedadlech, přístrojové desce či výplních dveří. Materiál je protkaný žlutou nití, která ladí s lakem karoserie. Zcela nová jsou výrazně tvarovaná sedadla. Carlex také vyměnil audiosoustavu.

Tento Mercedes třídy E předchozí generace stojí 8 milionů. Vyplatí se?

Tento Mercedes třídy E předchozí generace stojí 8 milionů. Vyplatí se?

Konkrétní kus je výjimečný i svou technikou. Majiteli nestačil základní balíček od Brabusu, který ze čtyřlitrového osmiválce dává 493 koňských sil a 710 Nm maximálního točivého momentu. Vůz má ještě upgrade, který přidává dalších 78 koní a 100 Nm. Sedmistupňová dvoustupňová převodovka vozu zůstala.

Prohlédněte si kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků