Interiér Hondy E detailněji: Pohodlí jako v obýváku a maximální konektivita

9 komentářů

Keporkak
26. července • 8:03

Jestli je ten infotaiment postavený zase na neaktuálním Androidu, tak jako Hondí stávající systémy, tak to potěš koště. Cpou to i do NSX a je to hrůza.

Znalec
27. července • 18:36

Japonsko je technologicky zastaraná krajina.
Nemôžeš u nich čakať moderný infotaiment.
Potenciál inovácii vyčerpali začiatkom 80tych rokov, odvtedy nic nove.A tento stroj s minimálnym dojazdom... to je horšie ako vw - ktory je daleko pozadu za teslou a hyundai

Eurohujer
25. července • 18:39

No nevim oktavka jednickovka v dizlu ocipovana, zere pet litru nafty z traktoru, toto je pro pozery ani do jugosky to nedojede.:-OB-]

Cyril
25. července • 15:34

Maximální konektivita zato minimální dojezd.

civejici civka
25. července • 16:47

Kdyz s tim nebudes moc hybat, mozna bude mit smysl zavest si tam optiku. :-D Ostatne, pojizdne auto je dnes uz prezitek. ;-)

JK
25. července • 15:09

Super. I minimalismus může vypadat "stylově". Asi zatím nejatraktivnější elektrikář zvenčí i zevnitř. ;-)

Miroslav Hoření
25. července • 14:18

Hezké , ale kdo potom bude řídit?3-[

kolkyno
25. července • 14:16

bude to stat nieco viac nez typeR, tak neviem, pride mi to male, sice nabite hitech ale male. Zase dizajn exterieru je pre mna veeeelmi podareny a tak krasne krpate auto som uz davno nevidel.

Eurohujer
25. července • 18:40

aspon mas vymluvu proc si to nekoupit a zůstat u rumstera.

Doporučujeme

Články odjinud