Interiér Fiatu Bravo zachycen (spy photos)

dall  |  14. 12. 2006 07:23

Ta klima mi přijde strašně dole, bude se špatně ovládat přes řadící páku...

Odpovědět  |   | 
gewehr  |  14. 12. 2006 07:55

Starsie auta koncernu VW to mali obdobne a nejaky zasadny problem v tom nebol.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 12. 2006 08:48

Je to nějaká nová moda u Fiatu a Alfy, má to i nová AR159 a je pravda, že v případě jízdy na liché rychlostní stupně je přístup k těm tlačítkům dost špatný, zde to mohli vymyslet trošku lépe.

Odpovědět  |   | 
Merlin  |  14. 12. 2006 09:07

Je ale pravdou ze ked mas dobre fungujucu automaticku klimu tak menis nastavenia len minimalne.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 12. 2006 09:09

Pokud je duál tak to jde, pokud je single a vozíš přítelkyni/manželku tak tobě je horko a jí zima :) tam se to mění každou chvíli :)

Odpovědět  |   | 
dall  |  14. 12. 2006 09:40

Ono taky ne každé Bravo bude mít aut. klimu a při normální ventilaci ta ovladatelnost bude ještě horší...

Odpovědět  |   | 
wolff  |  14. 12. 2006 09:55

No slyšel sem, že by měly mít jen automat... CO je na tom pravdy...Ví bůh. V podstatě výrobní cenový rozdíl je minimální... Jeden chipovej obvod na víc a hezčí čudlíky... Nejdražší jsou na tom agregáty klimatizace...A pokud odeber víc kusů a máš už rovnou připravenou zástavbu z výroby... Nevidím to nereálně, mimoto by to byl dobrý krok...opět krok napřed...

Odpovědět  |   | 
Merlin  |  14. 12. 2006 08:01

Podla mna sa interier az moc podoba na Opel Astru. Volant a jeho stlpik, dierka na kluc a potom to oblozenie prednych dveri...

Odpovědět  |   | 
Merlin  |  14. 12. 2006 08:03

este to upresnim, ten stlpik je podobny s Astrou F a G, nie H

Odpovědět  |   | 
wolff  |  14. 12. 2006 08:21

Tak pár poznámek.
1. Vypadá to hezky
2. S tím ovládáním klimatizace bych souhlasil, pokud by to bylo uděláno inteligentněji než u ostatních. Všimnu si toho velkeho vybrání od šaltpáky. Šaltpáka je zařazena někde na 3. rychlostní stupeň a furt tam máš havo místa. Například u Megana I si tam měl sotva 2 cm, tady je furt skoro 15, což je prostor i na medvědí tlapu.
3- Tapecírunk je tapecírunk, je vidfět, že se jedná ještě od předsériové auto, různě maskované. Totéž platí o sloupku. Středový panel se mi moc líbí, stejně tak ty oddělené budíky na přístrojovém štítu.
4. Jedna věc se mi ještě moc líbí. A to je ta, že se nové Bravo zcela zjevně vrací tvary ke svému předchůdci... Tedy k Bravu Bravě. Moc se mi to líbí. Pokud bych se pro ni rozhodl, tak mi to bude připadat, že sem přeseedlal do přímého nástupce, což je jen a jen dobře. Na éru Stila se pomalu zapomene.
Jinak přeji hezký den

Odpovědět  |   | 
hallda  |  14. 12. 2006 08:53

jojojo a trikrat jo...............................mel sem Bravu, a chci Bravo - teda pokud nesezenu Lineu - ale...........................kazdopadne new horkej favorit na new cars pro me

Odpovědět  |   | 
Patrikos  |  14. 12. 2006 15:24

Halldo Halldo, ty seš nenapravitelnej

Odpovědět  |   | 
ExFun  |  14. 12. 2006 15:43

Mě to připomíná spíš zvětšený GP (což neříkám, že je špatně).

Odpovědět  |   | 
Merlin  |  14. 12. 2006 09:09

Su informacie aku to bude mat zadnu napravu? Multilik alebo vlecene ramena ?

Odpovědět  |   | 
wolff  |  14. 12. 2006 09:15

Já doufám, že vlečná ramena... Ale fakt nevím...Jenom co se ví, je, že je to platforma pro budoucí AR i Lancku... Ale snad vlečná... Proč? Si domyslí každý... Než mít multilink jako má VW, tak to raději nic...I když u Fiatu by to asi zvládli líp...

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  14. 12. 2006 09:25

..to nepochybne, na co sahnou, to je hit, zejmena pro nbektere soudruhy, ze...

Odpovědět  |   | 
wolff  |  14. 12. 2006 09:57

Už je to dobrý.. Si v pořádku.... O.K.? Vydýchals to? Nepotřebuješ pomoc?

Odpovědět  |   | 
max  |  14. 12. 2006 13:12

..udaje o platforme sa rôznia..ale na talianskych stránkach som sa dočítal, že sa jedná v podstate o upravenú platformu Stila, o čom svedčia aj na týchto stránkach uverejnené relevantné informácie o rázvore atd....čiže asi sa ujala alternatíva, že Bravo bude na samostatnej platforme...a nová 149 /aj Delta?/podobne ako 147 ka /na 156/ na skrátenej platforme 159tky...pretože tieto dva varianty boli u Fiatu v hre...a prečo nie Multilink? Mal som Stilo a mám 147ku ..Alfa so svojou viacprvkovou nápravou /vpredu štvorprvková, vzadu kombinácia McPherson s multilinkom/ je uplne niekde inde..jazdné vlastnosti sa nedajú ani porovnať....a myslím, že sú v nižšej strednej zatial neprekonané.../podvozok Focusu je démonizovaný novinármi...môžem porovnať/.....ak tam budú len vlečné ramená hned sa máme načo tešiť..vid kritika Civicu...a v podstate je to aj pravda...pri bežnej jazde to samozrejme človek nerozpozná, ale v extrémnych situáciach má viacprvkové zavesenie kolies navrch....

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 12. 2006 13:15

Alfa již vydala zprávu, že nástupce 147čky nebude na zkrácené platformě AR159, ale bude stejná s Bravo/Delta.

Jinak k víceprvku - zde bych to nedémonizoval, výhody jsou jasné, nevýhody také, ale opět platí, že záleží na odladění. Opel zvládl vlečná ramena zcela v pohodě a to i v extrémních situacích, kde si OPC dává na okruzích kde co.

Odpovědět  |   | 
Merlin  |  14. 12. 2006 13:51

Ale to funguje len na okruhu alebo kvalitnom povrchu. Skus sa previest po rozbitej stredoslovenskej okreske a pochopis na co je multilink.

Odpovědět  |   | 
max  |  14. 12. 2006 14:05

Merlin: presne to som zabudol dopísať a to by p. Ondráčik mohol vedieť....podstatou týchto zložitých zavesení kolies je predsa to, aby bolo koleso stále čo najkolmejšie na povrch vozovky a zostávalo s nou v kontakt čo najväčšou plochou, aby jazdné vlastnosti boli vynikajúce a zároven bol zachovaný komfort na menej kvalitných cestách....a to žiadne skrátené pružiny na pružiacich jednotkách nenahradia...s tym Oplom OPC môžete možno jazdiť po okruho v Hockenheime, ale na našich uliciach budete skákať ako koza...s viacprvkovým zavesením ak to trošku preženiem si vychutnáte jazdu aj na okruhu aj na rozbitej našej ceste..to je ten rozdiel....teda aspon teoreticky

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 12. 2006 14:17

No vycházíme-li z faktu, že je u nás na okreskách rychlost omezena na 90 km/h pak v klidu stačí na naše silnice i Felicia 1,6

Ale vážně, jako vše, mají i vlečná ramena své nevýhody a nedostatky. Na dobré silnici jsou téměř nulové a na horší silnici přicházejí. Osobně jsem s OPC nejel tak, abych mohl relevantně hodnotit, budu-li vycházet z Astry GTC, 2,0T s IDS Plus, pak ani na našich silnicích nejsou problémy.

Odpovědět  |   | 
max  |  14. 12. 2006 14:46

to máte pravdu, u nás sa fakt asi najlepšie darí jednoduchým nápravám á la Felda, ktoré majú aj lepšiu životnosť možno je to aj vec marketingu...a hlavne ceny....ale teoretické výhody ten multilink má...ktoré asi pri tvrdom naladení vlečných ramien, pri športovej jazde nerozlíšime...ale to sa bavíme o vrcholových modeloch /OPC, GTC dokonca s elektonickým nastavením tvrdosti/...porovnajme však bežnú 147ku a bežnú Astru...dovolím si tvrdiť, že tam bude mať 147ka so svojimi závesmi jasne navrch..a tu je podstata veci...aj bežný vodič prakticky v bežnom aute sa môže spolahnúť na kvalitný podvozok, ktorý ho nesklame pre neho v "extrémnej" situácii vlastne aj v bežnej premávke /napr. prudký vjazd do zákruty bez brzdenia/ ....to potom môžeme porovnávať nové Fiorano/tiež vela elekronicky nastavitelných častí/ s OPC nie...?:-p

Odpovědět  |   | 
max  |  14. 12. 2006 13:54

p. Ondášik:nechcem sa hádať, je to vaša práca, ale každý den navštevujem hlavne talianske automobilové stránky/italiaspeed, autoblog, infomotori, quatroruote atd/ a zatial so sa nestretol s relevantným vyhlásením zastupcou Alfy, že platforma bude naozaj spoločná /aj ked to bola samozrejme jedna z variant/...na druhej strane podľa viacerých informácii je Bravo len na upravenej platforme Stila....pozrite si rozdiele medzi podvozkom súčastného Stila a Alfy 147...myslíte si, že Alfa by po uvedení na trh 159tky či Brery so sofistikovanými podvozkami išla cestou jednoduchých vlečných ramien u dominantného modelu akým má byť nástupca 147ky..? Druhá možnosť je tá, že platforma Brava je Multilink hodný aj tak športovej značky akou je Alfa Romeo...netreba samozrejme démonizovať Multilink...ano tvrdšie pružiny pružiacej jednotky u jednoduchšieho podvozku môžu zlepšiť kvázi jazdné vlastnosti..ale neviem si predstaviť napr. porovnanie viacprvkovej nápravy napr Alfy GTA a Opla OPC v extréme..vy áno?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 12. 2006 14:14

Informace o stějné platformě 149/Bravo/Delta mám z interních dokumentů přímo Fiatu. Důvodem pro to má být ekonomická výhodnost, kdy přepracování platformy z AR 159 do menší podoby by bylo nákladnější.

Jinak je třeba brát, že platforma je takové nic, klidně může být na platformě jeden model s multilinkem a druhý s vlečnými rameny, ono se to nijak nevylučuje. To samé může být, že Bravo bude mít vlečná ramena, Delta a AR149 ne.

Honda se také vrátila zpátky s novou generací Civicu, Opel nepřešel u současné Astry na multilink, protože je to zbytečné a nákladné.

Jinak k tomu porovnání Alfy a toho Opelu, do toho se pouštět nebudu, Opel prozatím vede kategorii HH, když dokázal porazit na okruhu kde co, což bych řekl, že je dost extrémní situace, kdy se ukazují aboslutní možnosti toho vozu.

Jinak jediné srovnání těch dvou aut mám z Nurburgringu, kdy byly časy 8:35.93 pro OPC a 8:41.78 pro 147 GTA.

Odpovědět  |   | 
max  |  14. 12. 2006 14:33

..neviem aké to bolo "súťaženie" v tom Nemeckom Nurburgringu..ja som videl určite relevantnejší test na Top Gear, kde GTA na ich okruhu predbehla časovo /a to sú milisekundy, preto tie sekundy čo udávate sú trošku nedôveryhodné/také vozy ako napr.BMW M3 čo som dosť nechápal /majú tam takú fixami písanú tabulku rýchlosti/ a bola označená Jeremy Clarcksonom za najrýchlejší hatchback na svete...tak neviem.... ak máte k dispozícii interné materiály Fiatu tak asi máte pravdu, ale na "interné" informácie od predajcov by som sa moc nespoliehal..mna napríklad pred uvedením GP na trh jeden presviedčal, že bude na platforme 147... a nie a nie mu to vyvrátiť..dokoca ani nevedia, že nová Corsa je na spoločnej platforme s GP...čiže validita informácii od zastupcu predajcu prakticky nulová... ináč s tým, že je to finančne menej nákladné s vami naprosto súhlasím vid predraženie Golfa V....ale Alfa si jednoducho nejaký lacný podvozok dovolit nemôže...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 12. 2006 15:38

To nebylo žádnou stěžení, to byly dvě jízdy stejnými jezdci. Má to stejnou vypovídací hodnotu jako testy v Top Gearu, nic víc, nic míň.

Tam má Alfa 147 GTA: 1.35.6

čas Astry VXR/OPC jsem tam nenašel, ale taková třeba BMW 130i má: 1.31.9

A pokud je mi známo, OPC dokázalo toto BMW v testech na okruzích porážet.

Odpovědět  |   | 
max  |  15. 12. 2006 10:10

..ja som písal o Alfe 3,7 GTA tam bol čas 1,30.0...a tá nechala za sebou nielen BMWM3, Opel-Vauxhall , Golf R32, BMW 1, 3.0, ale aj Subaru Impreza či Aston Martin...:-p...bavili sme sa predsa o podvozku nie?...ja tým nemeckým testom moc neverím..stačí si prečítať Autobild či AMS /aj ked tu napr. na velké rozčarovanie nemeckých redaktorov nová Alfa 159 porazila etalon jazdných vlastností nové BMW3....Mercedes C či Ford Mondeo...uplne prepadla 407 ka či Honda Acord/ stále a vo všetko vítazia autá WV...ale aspon je vidieť, že sú patrioti..to sa im nedá zobrať...:-p

Odpovědět  |   | 
max  |  14. 12. 2006 13:38

to wolf: takto jednoducho by som to nevidel a určite by som Multilink nezatracoval, určite 149tka a asi aj Lancia Delta nebudú mať "len" vlečné ramená..to by bol krok späť..ako som písal nižšie Fiat mal dve alternatívy a to bud spoločná koncernová platforma pre Bravo, Deltu a 149tku, alebo jednoduchšia a hlavne asi lacnejšia platforma pre Bravo vychadzajúca so Stila /aj ked vývin platformy mala na starosti údajne Magna-Steyer v Rakúsku..tak je naozaj zo Stila?/....neviem ako Lancia..? a samostatná platforma pre Alfu 149 na skrátenej platforme 159tky...neviem si predstaviť, že by nová športová Alfa dostala jednoduchší podvozok s vlečnými ramenami...to by bol krok späť ked už súčastná 147ka má sofistikovaný podvozok s viacprvkovým zavesením kolies odvodený od F1...vyzerá to, že zvíťazila druhá alternatíva, čeže samostatné platformy...ale nechajme sa prekvapiť...ináč to Bravo je naozaj dizajnový skvost a nové motory T-Jet 1.4 120 a 150 CV /pribudnú aj silnejšie/ svedčia zase o technickom náskoku Talianov pred konkurenciou..preto aj toie agresívne reakcie obdivovatelov jedného "neomylného" koncernu...

Odpovědět  |   | 
wolff  |  14. 12. 2006 14:09

Já bych s tebou v podstatě souhlasil. Ale je třeba si uvědomit, že Bravo by mělo být odolné, bezproblémové. Nemusí mít extra super duper závodní vlastnosti. To e ten rozdíl mezi 149 a Bravem. U 149 mi nebude vadit, měnit každých 50 000 km naápravu, ale na Bravu by mě to vadilo... Je to teda obrazně řečené...Ale pokud někdo nepochopil jak to myslím s tím VW, tak se stačí podívat na problémy Icemana na fóru. Mimo to, já sem měl na autě multilink a prostě za normálních okolností v tom prostě zásadní rozdíl není. V tomto souhlasím s Goesem, že dobrá automobilka na dobrém autě naladí perfektně i vlečná ramena. Ad civic...na něm bych zrovna tohle jako problém neviděl, vadí mě na něm daleko podstatnější věci... Už jen ten design, který se teda okoukal katastrofálně... Fakt to auto mi na tváři vyvolává úsměv...je to křeč..a myslím, že dnes už o to auto moc lidí nezavadí... (neplatí na Civic sedan)

Odpovědět  |   | 
max  |  14. 12. 2006 14:22

wolf: súhlasím ale práve preto, že ten podvozok má byť "odolnejší" a hlavne je Bravo predsa len "ludovejšie" si myslím, že ak sa jedná len o modifikovaný podvozok Stila, nástupca 147ky čiže asi 149tka bude na inej platforme...a ešte niečo..je to fakt rozdiel jazdiť v Alfe a v Stile /mal som 3D/ čo sa týka jazdných vlastností je to neporovnatelné..i ked som jazdil napr. v Golfe IV a môžem povedať, že podvozkovo je to úplne to isté ako Stilo...žiadny svetový zázrak sa v Golfe nekoná....čo sa týka Civicu máš uplnu pravdu ,to auto bolo dizajnový šok..ale ukáž sa s tým autom o takých 4-5 rokov na ulici a budeš vyzerať dosť tragicky....Honda asi vie, prečo tak rýchlo obmiena modely......ale ked sme pri už tom podvozku..čítal som test Focus a Civic, kde sa jednozančne ukazalo, že vlečné ramená sa v extréme jednoducho na Multilink nechytajú, aj ked treba tieto testy brať z rezervou tu by som tomu s vlastnej skúsenosti veril...

Odpovědět  |   | 
TECH  |  14. 12. 2006 15:15

Ale copak Wolfe hlásáš o Civikovi a nic nevíš.Hele, že se ti Civik nelibí, respektuju....(nakonec ta přední maska se dá upravit a ufo design je pryč).Na tvé tvaři to auto vyvolává úsměv a to samé u dealerů Hondy+jeho zastoupení.Je to tak okoukané, že v listopadu se jich prodalo jen o 9ks méně než Focusu.T.j z dovozových 2 místo.To auto je pořád do března či dubna vyprodané, takže než budeš psát ty své lži , tak si o tom něco zjisti.

http://www.sda-cia.cz/statr/2006-11.segSEG_Nizsi_strednic.CZ.html

Odpovědět  |   | 
wolff  |  14. 12. 2006 16:43

Proč to shazuješ...? Náhodou mě se Civic líbl, celkem na obrázcích, byť sem k němu své výhrady měl. Ale pak sem měl možnost to spatřit na živo a to co sem viděl, sem se fakt zděsil. Nemusí se to někomu líbit, ale ta hromada plastů, kolem celého auta, u podběhů, předek, zadek...Promiň, ale z blízka to na mě působilo fakt mnohem hůž než Ritmo z 80. let. Nepsal bych to, kdybych z toho auta nebyl v šoku... Z dálky a nebo v černé barvě vše vypadá v pořádku...Ale ve světlé metalíza a z blízka šok... Promiň,ale myslím, že nebudu jediný, kdo po bližším setkání tento názor má. P.S. Ta přední maska mě na tom autě vadí nejmíň. A proč se prodává (nikde sem nenapsal, že se neprodává)? Protože je zvláštní a je za dobru cenu. Mimoto (nevím jak se to Hondě povedlo), má tady Honda punc jakési prémiovosti, takže spousta lidí podlehne pokušení koupit "prémiové" auto s vynikajícím motorem (a to myslím vážně) za půl melcku. To, že to auto je přeplácané a není hezké, mimoto bezpečnost je na dnešní dobu podprůměrná mnoho kupujícím nedošlo (no škodovky na tom nejsou líp a to ta hondice je lepší volba)... Ale myslím, že prodeje půjdou rapidně dolů, zvlště třeba s příchodem Brava a dalších aut.

Odpovědět  |   | 
TECH  |  14. 12. 2006 17:35

Nuž dobrá-to beru, názor ti neberu....myslím že Hondě bude stačit prodat produkci kterou je schopna vyrobit.Tyhle dlouhé čekačky skoro u všech modelů nejsou dobré...

Odpovědět  |   | 
TECH  |  14. 12. 2006 17:37

Jo a mám ji...černou

Odpovědět  |   | 
wolff  |  14. 12. 2006 18:02

Pak si se trefil do jediného pro mě snesitelného modelu.... S těmi čekačkami máš pravdu.

Odpovědět  |   | 
Rusll  |  14. 12. 2006 09:35

Cim dal ti vic si myslim, ze to auto je jen kosmeticka uprava na platforme Stila.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  14. 12. 2006 09:51

A co tě k tomu vede si to myslet? Tak ještě jinak.. A co je na tom špatně? Golf je špatnej už 25 let a je furt stejnej a nikomu to nevadí... (To byl jen příměr). Stilo nebylo špatné auto... Mimoto, tohle auto je o 25 cm delší, o cca 5 cm to má delší rozvor a tak dále... Přístrojová deska vypadá úplně jinak... V čem je jako problém?

Odpovědět  |   | 
arbacher  |  14. 12. 2006 12:45

tak já jsem třeba s interiérem ve stilu problém neměl, mě připadal velmi povedený, dokonce víc než tento, ale nechám se překvapit..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti