Informace o stějné platformě 149/Bravo/Delta mám z interních dokumentů přímo Fiatu. Důvodem pro to má být ekonomická výhodnost, kdy přepracování platformy z AR 159 do menší podoby by bylo nákladnější.
Jinak je třeba brát, že platforma je takové nic, klidně může být na platformě jeden model s multilinkem a druhý s vlečnými rameny, ono se to nijak nevylučuje. To samé může být, že Bravo bude mít vlečná ramena, Delta a AR149 ne.
Honda se také vrátila zpátky s novou generací Civicu, Opel nepřešel u současné Astry na multilink, protože je to zbytečné a nákladné.
Jinak k tomu porovnání Alfy a toho Opelu, do toho se pouštět nebudu, Opel prozatím vede kategorii HH, když dokázal porazit na okruhu kde co, což bych řekl, že je dost extrémní situace, kdy se ukazují aboslutní možnosti toho vozu.
Jinak jediné srovnání těch dvou aut mám z Nurburgringu, kdy byly časy 8:35.93 pro OPC a 8:41.78 pro 147 GTA.