Intel se spojil s Toyotou, chce mít v automobilech Atomy

Intel se spojil s Toyotou, chce mít v automobilech Atomy

V malých mobilních zařízeních stále vládne ARM, stejně tak v populárních dotykových tabletech. Intel se proto snaží dostat svůj „úsporný“ procesor Atom i do dalších segmentů. Jeho hlavní segment – netbooky, se totiž příliš dobře neprodávají a jejich poptávka klesá.

Intel uzavřel dohodu se společností Toyota, která se zabývá výrobou automobilů. Cílem je výzkum různých forem informačních systémů uvnitř vozidla, které mohou být užitečné nejen v blízké, ale i vzdálené budoucnosti.

 

Trh s čipy pro automobily by mohl dle odhadů dosáhnout v roce 2018 až 8,7 miliard dolarů.

 

Samozřejmostí by tak měly být různé dotykové nebo hlasové technologie, včetně dalších počítačových možností. Google a další společnosti už delší dobu vyvíjejí automobily bez řidiče, dostatečný výpočetní výkon včetně mnoha moderních technologií jsou tak nutností. Jejich nasazení se bude nejspíše po vzoru mobilního segmentu podobat ucelené platformě. Takže kdo ví, třeba si jednou budeme stahovat aktualizace a aplikace i pro naše auto.

Zdroj: Živě
 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků