Intel se spojil s Toyotou, chce mít v automobilech Atomy

Intel se spojil s Toyotou, chce mít v automobilech Atomy

V malých mobilních zařízeních stále vládne ARM, stejně tak v populárních dotykových tabletech. Intel se proto snaží dostat svůj „úsporný“ procesor Atom i do dalších segmentů. Jeho hlavní segment – netbooky, se totiž příliš dobře neprodávají a jejich poptávka klesá.

Intel uzavřel dohodu se společností Toyota, která se zabývá výrobou automobilů. Cílem je výzkum různých forem informačních systémů uvnitř vozidla, které mohou být užitečné nejen v blízké, ale i vzdálené budoucnosti.

 

Trh s čipy pro automobily by mohl dle odhadů dosáhnout v roce 2018 až 8,7 miliard dolarů.

 

Samozřejmostí by tak měly být různé dotykové nebo hlasové technologie, včetně dalších počítačových možností. Google a další společnosti už delší dobu vyvíjejí automobily bez řidiče, dostatečný výpočetní výkon včetně mnoha moderních technologií jsou tak nutností. Jejich nasazení se bude nejspíše po vzoru mobilního segmentu podobat ucelené platformě. Takže kdo ví, třeba si jednou budeme stahovat aktualizace a aplikace i pro naše auto.

Zdroj: Živě
 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků