Intel se spojí s výrobci aut. Pomůže vyvíjet mapy pro autonomní vozy

Intel se brzy stane spoluvlastníkem mapové služby Here, která patří německým automobilkám. Bude se podílet na vývoji map pro samořízené vozy.
Intel se spojí s výrobci aut. Pomůže vyvíjet mapy pro autonomní vozy

Intel ve své aktuální zprávě oznámil, že kupuje 15% podíl ve společnosti Here. Jedná se o digitální mapovou službu z Německa a společně s Intelem budou spolupracovat na tvorbě map pro autonomní vozy

Firma Here původně patřila Nokii, ale v roce 2015 ji finský výrobce za 3,07 miliardy dolarů (asi 76 miliard korun) prodal Audi, BMW a Daimleru.

Mapa: Známe místa, kudy od ledna projedete bez známky

Mapa: Známe místa, kudy od ledna projedete bez známky

Here je populární mapovou službou, která je rozšířena do 200 zemí světa s dostupností v řadě jazykových mutací. Hlavním konkurentem jsou mapové služby, které poskytuje technologický gigant Google.

Dá se předpokládat, že získaná data a vyvinuté prvky následně využijí zmiňovaní výrobci vozů při tvorbě svých autonomních modelů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků