Inside Line: sto nejhorších automobilů všech dob

Inside Line: sto nejhorších automobilů všech dob

Magazín Inside Line nedávno zveřejnil seznam stovky nejlepších automobilů všech dob. To je samozřejmě zajímavé, ale ještě mnohem zajímavějším je žebříček, který na TOP 100 navazuje. Jak se dá očekávat, jde o přesně opačný případ, tedy o sto vůbec nejhorších auto všech dob.

Mezi stovkou modelů najdeme všechno možné. Za zmínku stojí například Ariel Atom, který obsadil 94. místo, nechybí ani Ferrari 612 Scaglietti na 89. příčce, Jaguar X-Type z roku 2001, Smart Fortwo nebo Aston Martin Cygnet (18. místo). Mezi deset nejhorších se pak vešel Trabant, Zastava Yugo nebo BMW Isetta. Myslet si o tom můžeme, co chceme, dokonce by se dalo v mnoha ohledech nesouhlasit, ale o vítězi pochyb není. Titul nejhoršího auta všech dob si odnesl Pontiac Aztek a s tím se nedá nic než souhlasit. Nebo vás napadá nějaké ještě horší auto?

Deset nejhorších automobilů podle magazínu Inside Line
1. Pontiac Aztek 2001
2. Ford Mustang II 1974
3. BMW Isetta1955
4. Zastava Yugo 1987
5. Chevrolet Vega1971
6. Saturn Ion2003
7. Edsel Corsair1958
8. Cadillac Cimarron1982
9. Trabant1957
10. Oldsmobile Cutlass Supreme Diesel1979

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků