Inside Line: sto nejhorších automobilů všech dob

Inside Line: sto nejhorších automobilů všech dob

Magazín Inside Line nedávno zveřejnil seznam stovky nejlepších automobilů všech dob. To je samozřejmě zajímavé, ale ještě mnohem zajímavějším je žebříček, který na TOP 100 navazuje. Jak se dá očekávat, jde o přesně opačný případ, tedy o sto vůbec nejhorších auto všech dob.

Mezi stovkou modelů najdeme všechno možné. Za zmínku stojí například Ariel Atom, který obsadil 94. místo, nechybí ani Ferrari 612 Scaglietti na 89. příčce, Jaguar X-Type z roku 2001, Smart Fortwo nebo Aston Martin Cygnet (18. místo). Mezi deset nejhorších se pak vešel Trabant, Zastava Yugo nebo BMW Isetta. Myslet si o tom můžeme, co chceme, dokonce by se dalo v mnoha ohledech nesouhlasit, ale o vítězi pochyb není. Titul nejhoršího auta všech dob si odnesl Pontiac Aztek a s tím se nedá nic než souhlasit. Nebo vás napadá nějaké ještě horší auto?

Deset nejhorších automobilů podle magazínu Inside Line
1. Pontiac Aztek 2001
2. Ford Mustang II 1974
3. BMW Isetta1955
4. Zastava Yugo 1987
5. Chevrolet Vega1971
6. Saturn Ion2003
7. Edsel Corsair1958
8. Cadillac Cimarron1982
9. Trabant1957
10. Oldsmobile Cutlass Supreme Diesel1979

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků